Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ligger på magen med helt samlede bein, han legger seg oppå meg og kommer inn bakfra.

Høres ut som planking.

evilposelos: hva slags førsteinntrykk gir du? Gi oss en full beskrivelse - utseende, kropp, klesstil, hår, dialekt, sko, stemmebruk, snakkemåte. etc.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som planking.

:ler:

Da ødela du hele den stillinga, Drue!

Guybrush: Reiser du rundt i landet en del?

Skrevet

Høres ut som planking.

Du har gått glipp av noe.

Alkasil: Beste dagen derpå-mat?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Calavi: hvor mange prosent feminin og hvor mange prosent maskulin er du (føler du selv), basert på stereotypiske kvinnelige og mannlige interesser og egenskaper?

Ahh, den her var litt vanskelig, synes jeg. Jeg føler jeg er ganske feminin egentlig, men er så klart noe ved meg som kan bli sett på som litt maskulint. Jeg spilte f.eks fotball i mange år, og skulle gjerne gjort det nå også og det ikke hadde vært for skade. Jeg liker godt å se på det også, selv om jeg ikke følger stort med lenger. Også jobbene mine da. Det at jeg er høy kan jo også for mange være maskulint... Vet ikke helt jeg, men kanskje 80-85% feminin og 15-20% maskulin, tror jeg.. Sånn cirkus.

Calavi: om du måtte velge, styrer han eller styrer du ? ;)

Han styrer ;)

Calavi: Hva synes du om bukseseler på gutter?

Om de brukes rett og bukseselene ikke synes, så kjør på! Uten jakke, er jeg litt skeptisk. Det kan være veldig kult, men da må det bæres rett og styles riktig. Jeg synes det fort kan se litt.. jah... hipster-aktig ut. I mangel av noe bedre ord å bruke.

Dreamdrops: Hva slags klesstil liker du best på gutter?

Drue: Hva serverte du kjæresten din første gang du lagde mat til hun?

Harlequin: Hva har du gjort i helgen?

Mortem: Om du skulle valgt en sang som skulle spilles i begravelsen din, hvilken sang ville det vært? Om du har flere, så nevn gjerne de og.

Minya: Er du a -eller b-menneske?

Fysikern: Hvilken kroppsdel hos kvinner er den fineste?

Skrevet

Harlequin: Er du glad i nokon av bøkene til forlaget Harlequin?

Hadde ikke hørt om forlaget før nå, og da jeg googla det tror jeg ikke det er heeelt min type bøker...

Harlequin: Hva gjør at du at du blir i godt humør?

Oi, det kan være mye! Jeg er veldig fan av små ting som gjør dagen bra, det kan være alt fra at det er sol, til at jeg akkurat rakk t-banen, at jeg får en hyggelig melding, at en fremmed smiler eller holder oppe en dør... Ellers er jeg generelt glad i musikk og godt selskap!

Harlequin: Hvor kjøper du helst klær?

Det varierer veldig! Generelt shopper jeg lite, så det blir stort sett der jeg finner noe fint. Blir en del fra de større kjedene, synes ofte jeg finner litt ålreit på feks Gina Tricot, Vila, Vero Moda, osv. Synes stort sett vesker er mer spennene enn klær...

Loren: din favorittbok, og hvorfor?

Drue: ditt drømmereisemål?

Guybrush: hva er ditt beste sommerminne?

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster Hvorfor nicket?

det bare ble sånn.. da jeg registerte meg her så tenkte ikke jeg over at man faktisk ble kjent med brukerne her inne..da hadde jeg nok valgt et mer gjennomtenkt navn.

Jeg bare tok det navnet som dukker fortest opp i hodet mitt og det var dette som jeg brukte da jeg chatta på eros-chatten i 8.klasse...

på den tiden så var jeg så opptatt av nosferatu filmer av en eller annen snodig grunn, så bare slang jeg på et monster, så ble det NozMonster..

Drua: helgens høydepunkt var...?

Skrevet

Alkasil: Beste dagen derpå-mat?

Pizza, gjerne hjemmelaget. Men hvis jeg er dårlig dagen derpå orker jeg ikke spise før langt utpå dagen.

Daybreak: favoritt TV-program?

Skrevet

Drue: Hva serverte du kjæresten din første gang du lagde mat til hun?

Vi møttes på Blindern. Skulle samme vei hjem, så jeg spurte om hun var sulten og ville bli med meg hjem for en liten lunsj. Jeg lagde en enkel omelett med bacon, brokkoli og cottage cheese :)

Drue: ditt drømmereisemål?

Hmmm. Jeg har aldri vært i verken Italia eller Frankrike. Så matgal som jeg er, så bør jeg definitivt ha et sted i et av de landa som drømmereisemål inntil videre :)

Drua: helgens høydepunkt var...?

Danse linedance med josefin88 på fredag.

Harlequin: hvilken personlig egenskap er du mest fornøyd med hos deg selv? Og hvilken kunne du tenke deg å endre på?

Calavi: joggesko til dress - hot or not?

Alkasil: hvorfor har du ikke avatar?

• Liker 1
Skrevet

Alkasil: hvorfor har du ikke avatar?

Jeg har ikke funnet noe som er bra nok å bruke der enda, så egentlig mest derfor.

Harlequin: Bor du i Oslo, og i tilfelle hvor?

Gjest NozMonster
Skrevet

Drua: Ble det noe action på deg etter omelett- måltidet?

Loren: Hvor mange vaffelplater har det blitt på deg i helgen?

Guybrush: Hva synes du om at Lillesiren har slettet seg?

Dreamdrops: hva hadde du sist i munnen?

Harlequin: Den høyeste taxi-regningen din har vært på kroner...?

Skrevet

Drua: Ble det noe action på deg etter omelett- måltidet?

Hehe, nei, det ble faktisk ikke det. Det lå liksom ikke i lufta den dagen :)

NozMonster: når var sist du klina, og hvordan gikk det seg til?

Semper: kan du danse?

Skrevet

Om de brukes rett og bukseselene ikke synes, så kjør på! Uten jakke, er jeg litt skeptisk. Det kan være veldig kult, men da må det bæres rett og styles riktig. Jeg synes det fort kan se litt.. jah... hipster-aktig ut. I mangel av noe bedre ord å bruke.

Dreamdrops: Hva slags klesstil liker du best på gutter?

Altså, helst bukseseler som synes da, kan du si.

Men som du sier, må det se riktig ut. Kult om man f. eks kombinerer med en litt old fashion sixpence og en hvitaktig skjorte.

Utenom det kan de gjerne ha skjorta innenfor buksa med et belte til, og det er rett og slett generelt kult om de skiller seg ut litt. Jeg er også en liten fan av frakker. Om de også klarer å kombinere et antrekk med en vest, er jeg virkelig solgt ;)

Dreamdrops: hva hadde du sist i munnen?

Ikke noe mer spennende enn Cola :P

Mortem: Har du noe fast du følger med på, på TV? I så fall, hva?

Skrevet

Guybrush:Hva synes du om at Lillesiren har slettet seg?

Nå har hun jo gjort det 2-3 ganger før da så det er jo ikke noe nytt ;) Jeg anntar at hun ønsker å fokusere på masteroppgaven og kjæresten.

Guybrush: hva er ditt beste sommerminne?

Ahh det var sommeren etter første studieår. Alle mine nye flotte venner hadde bestemt seg for å være i studiebyen den sommeren, været var kanonbra og vi hadde fått noe som het sommerstipend :P good times.

Guybrush: Reiser du rundt i landet en del?

Litt men ikke eksepsjonelt mye vil jeg tro. Jeg har bare de fleste av vennene mine boende utenfor Trondheim så da må man reise litt.

Harlequin: deler du noen egenskaper/uteseende/osv med din "navnesøster"?

Minya: har du jevnlig kontakt med noen du egentlig ikke ønsker det med?

Skrevet

Minya: har du jevnlig kontakt med noen du egentlig ikke ønsker det med?

Nei, igrunnen ikke. Men enkelte jeg kjenner sliter litt med å forstå at jeg ikke alltid er interessert i besøk eller å finne på noe en dag jeg har fri, siden jeg er introvert.

Minya: Er du a -eller b-menneske?

Jeg tror jeg er C eller D-menneske :fnise:

Hater å stå opp tidlig, men liker å få mye ut av dagen. Kan ikke fordra å legge meg før tolv, men blir ubrukelig om jeg er våken halve natta.

Men skal jeg definere meg utifra definisjonen av A og B-mennesker, så blir det B, mitt biologiske døgn består av rundt 36 timer, ikke 24.

Nozzingen; Hva er favoritten på TV og hva hater du intenst å se på TV?

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: når var sist du klina, og hvordan gikk det seg til?

på onsdag,. det gikk helt fin for seg det..

var litt sånn hade-klinings :laugh:

calavi: når klina du sist? :hoppe:

Skrevet

Nå har hun jo gjort det 2-3 ganger før da så det er jo ikke noe nytt ;) Jeg anntar at hun ønsker å fokusere på masteroppgaven og kjæresten.

Wait a minute.. rewiiiiiind! Har hun fått kjæreste som ikke er deg?

Vampen: hvilken tidligere KG-bruker savner du mest?

Skrevet

Wait a minute.. rewiiiiiind! Har hun fått kjæreste som ikke er deg?

Vampen: hvilken tidligere KG-bruker savner du mest?

Hun bestemte seg for å satse en siste gang på eks-kjæresten. Da funka det dårlig.

Strange Doll: hva er din signaturrett?

Gjest NozMonster
Skrevet

Nozzingen; Hva er favoritten på TV og hva hater du intenst å se på TV?

hotel cæsar er favoritten :laugh:

det er såå mange jeg hater intenst.. blant annet americas funniest homevideos, alle

disse TVNorge og FEM seriene som "den sjette sans" og de som ligner..

Fraiser og Seinfield også! ikke minst...

daybreak: Har du bidratt til en bedre hverdag for noen denne uken ?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Nozzy: Var han du klina med en anstendig ung mann, eller en rølper som bare vil ha gratis "melk"

Skrevet

Niennas: Hva studerer/driver du med om dagene?

Jeg jobber som brukerstyrt personlig assistent for ei som sitter i rullestol og har CP.

Niennas: hva gjør du?

Hvis spørsmålet er generelt: se svar ovenfor.

Hvis du spør hva jeg gjør akkurat nå så sitter jeg og venter på at dusjen skal bli ledig :fnise:

Niennas: Et dyr du har lyst til å spise bare for å ha prøvd det?

Hm, vanskelig vanskelig! Hadde lenge en drøm om å spise antilope, men det gjorde jeg i sommer. Så nå vet jeg ikke. Slange kanskje?

Niennas: Har du noe gravert inni gifteringen? I så fall, hva står det?

"Evig din. T" står det der.

Alkasil: Ditt beste ferieminne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...