Gjest Skrevet 24. februar 2013 #13061 Skrevet 24. februar 2013 Dreamdrops Har du gjort noe gøy ikveld? Nja Vært med my special guy og så på personalmøte. Så ikke skjedd så voldsomt mye spennende egentlig Hatt det veldig hyggelig da! Fysikeren: Hvilke artister/band er dine favoritter? Fridus: Appelsinjuice med eller uten fruktkjøtt?
Gjest Gunfreak Skrevet 24. februar 2013 #13062 Skrevet 24. februar 2013 Gunfreak Hvorfor har du lyst på en kjæreste? Fordi jeg vil ha noen å være glad i kose meg, ha sex med, snakke med, sitte på sofaen med. Noen som er glad i meg tilbake. Gunfreak: så du dater flere samidig? Nei jeg dater ikke hun første, vi var på en date med en defus mulighet for en date nr. 2 en gang i fremtiden, hun sa hun ikke var ute etter noe seriøst osv. Så da sitter ikke jeg på rompa og bare venter i uker eller måneder. Jeg dater forsåvit ikke hun andre heller. Dreamdrops: Hva syns du om denne sangen
Gjest Skrevet 24. februar 2013 #13063 Skrevet 24. februar 2013 Dreamdrops: Hva syns du om denne sangen Altså, du vet at jeg digger Dr. Hook. Den sangen er sykt kul! Men ikke min favoritt av dem da Calavi: Hva synes du om bukseseler på gutter? Gunfreak: Hva synes du om den sangen? Niennas: Har du noe gravert inni gifteringen? I så fall, hva står det?
KristineS Skrevet 24. februar 2013 #13064 Skrevet 24. februar 2013 KristineS: snuser du? Nei. Hverken røyker eller snuser og har heller ikke tenkt å begynne. Dreamdrops: Hvilke dyr synes du er de fineste?
Gjest badeand1 Skrevet 24. februar 2013 #13065 Skrevet 24. februar 2013 (endret) Mortem: Hva skal du i kveld? Være på pcen regner jeg med. Kanskje lese litt og prøve å legge meg tidlig. Mortem: Dine 3 største interesser? Hmm.. Har egentlig ingen interesser. :/ Jeg liker å gjøre forskjellige ting men vet ikke om det kan kalles interesser akkurat. KristineS: Hvilke kjæledyr ville du hatt - løve eller tiger? Dreamdrops: Har du noengang skulket jobb? Gunfreak: Har du lyst til å lære deg et språk? Eventuelt hvilket? Endret 24. februar 2013 av Mortem
Gjest Skrevet 24. februar 2013 #13066 Skrevet 24. februar 2013 (endret) Dreamdrops: Hvilke dyr synes du er de fineste? Aw, de aller fleste kattedyrene! Tigre, løver, gauper; de er alle kjempe vakre! Dreamdrops: Har du noengang skulket jobb? Nei Mortem: Studerer du? I så fall hva? (Beklager om du har svart på dette 30290 ganger før) Pene Sko: Gå med rosa crocs en dag eller ikke gå med sko i det hele tatt? (Ja, dette kan være en sommerdag om du vil, men du må gå ute i byen). Endret 24. februar 2013 av Dreamdrops
Gjest badeand1 Skrevet 24. februar 2013 #13067 Skrevet 24. februar 2013 Mortem: Studerer du? I så fall hva? (Beklager om du har svart på dette 30290 ganger før) Tror ikke jeg har fått det spørsmålet før. ^^ Nei, jeg studerer ikke. Jeg vil, men aner ikke hva. Dreamdrops: Hva er det slemmeste du har gjort mot noen?
Gjest Skrevet 24. februar 2013 #13068 Skrevet 24. februar 2013 Dreamdrops: Hva er det slemmeste du har gjort mot noen? Jeg kan egentlig ikke komme på noe veldig slemt jeg har gjort. Jeg får nemlig altfor fort veldig dårlig samvittighet, så om jeg faktisk hadde gjort noe veldig slemt mot noen, tror jeg ikke at jeg hadde overlevd det Drua: Verdens nest kuleste instrument? (Da tenker jeg på etter trompet )
Gjest Drue Skrevet 24. februar 2013 #13069 Skrevet 24. februar 2013 Drua: Verdens nest kuleste instrument? (Da tenker jeg på etter trompet ) Hmmm. Må nesten svare en skikkelig skrikende el-gitar (ref. Van Halen på Michael Jacksons Beat it). Dreamdrops: er morgentannpussen alltid litt dårligere enn kveldstannpussen? Jelly: Trener du knebøy? Hvis ja, hvor mye tar du?
Gjest Skrevet 24. februar 2013 #13070 Skrevet 24. februar 2013 Dreamdrops: er morgentannpussen alltid litt dårligere enn kveldstannpussen? Nei, tror faktisk den er hakket bedre. Guybrush: Hvilken farge synes du er mest sexy på jentas undertøy?
Guybrush Skrevet 24. februar 2013 #13071 Skrevet 24. februar 2013 Guybrush: Hvilken dialekt på damer er favoritten? Ahh den er litt vanskelig. Det spørs veldig på jenta egentlig. Men tror jeg liker best jenter som har helt annen dialekt enn meg selv faktisk Bergen/Stavanger'ish kanskje? Nah vanskelig å si Guybrush: Hvilken restaurant/kafe i Trondheim er du oftest innom? Definitivt Løkka. Passe avslappende atmosfære, aldri drithøy musikk, trivelige ansatte, knallgod uteservering på sommeren, de låner ut masse kule spill og har knallgod burger Guybrush: hvem fra kg har du møtt? Lillesiren, KristineS, Surriball, Nanna87, Anoia og ei til jeg ikke husker brukernavnet å i farta. Guybrush: Om du skulle deltatt på 4 stjerners middag, hva hadde du lagd? (stiller denne igjen siden jeg tror ikke du svarte sist gang) Sorry, glemte faktisk den. Hmm tja tjo - enten sushi siden jeg prøvde å mekke det forrige uke og det ble knallbra ! :D Eller Tikka Masala eller Tandorigryte av ett eller annet slag. Elsker indisk Fondant med hjemmelagd is er klassiker til dessert. Dreamdrops: åhåi, er det "løve in the air" altså ? hva har jeg gått glipp av ? :D Fridus: har du en "merkelig" ting som venner av deg har kommentert ? Som å le på en spesiell måte, hikke drithøyt, tvangstanke etc etc Fysikeren: du skal på kino og fylle smågodtpåsan - hva plukker du først? Drue: jeg må jaggu ta meg en oslotur en helg snart, når passer det å samle deg, ABC og frøken sexypants ?
Gjest Drue Skrevet 24. februar 2013 #13072 Skrevet 24. februar 2013 Drue: jeg må jaggu ta meg en oslotur en helg snart, når passer det å samle deg, ABC og frøken sexypants ? Jeg har alltid tid jeg vettu. Kan høre med ABC. Dreamdrops: i hvilken stilling kommer du lettest?
Gjest Skrevet 24. februar 2013 #13073 Skrevet 24. februar 2013 Dreamdrops: åhåi, er det "løve in the air" altså ? hva har jeg gått glipp av ? :D Pøh, du henger så langt etter, atte! Dreamdrops: i hvilken stilling kommer du lettest? Å, Drua. Hvor skal jeg starte? Kan jeg få lov å skrive en liste og narrow it down etterpå? Neida, men det varierer veldig. Treffer han "riktig" trenger ikke stillingen å ha så voldsomt mye å si. Fysikeren: Hva er din mest feminine og maskuline side?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. februar 2013 #13074 Skrevet 24. februar 2013 NozMonster Hvorfor nicket?
Gjest Gunfreak Skrevet 24. februar 2013 #13075 Skrevet 24. februar 2013 Gunfreak: Hva synes du om den sangen? Det var den sangen jeg hørte på hele tiden når jeg var sånn 10-11 år, så dette er favoritt dr hook sang, om bare pga. nostaligen, pluss den er sikkerlig unik og facy i lyden. Gunfreak: Har du lyst til å lære deg et språk? Eventuelt hvilket? Ja Er faktisk mange språk jeg kunne tenke meg å lære, spansk fordi vel halve verden snakker det snart, men også fransk pga. historie interessene mine. Mortem: gamle grekere vs gamle romere hvem er kulest?! Drue: Vil du ha stor eller liten dildo I rompa di under sex? Dreamdrops: Country eller rock?
Gjest Drue Skrevet 24. februar 2013 #13076 Skrevet 24. februar 2013 Å, Drua. Hvor skal jeg starte? Kan jeg få lov å skrive en liste og narrow it down etterpå? Neida, men det varierer veldig. Treffer han "riktig" trenger ikke stillingen å ha så voldsomt mye å si. Heller liste enn det svaret der! Drue: Vil du ha stor eller liten dildo I rompa di under sex? Nei. Fysikeren: hva synes du om damer som banner mye og generelt er litt grove i kjeften? hot or not?
Gjest Skrevet 24. februar 2013 #13077 Skrevet 24. februar 2013 Dreamdrops: Country eller rock? Hva slags rock tenker du på? Tenker du på 60's rock and roll, eller noe av dagens skrikerock? Er det førstnevnte, så selvsagt det, er det sistnevnte, velger jeg heller å høre på Johnny Cash Evilposelos: Liker du romantikk? I så fall, hva er noe du liker best?
Gjest Skrevet 24. februar 2013 #13078 Skrevet 24. februar 2013 Heller liste enn det svaret der! Pøh, det var da fært da! Onkel Vel: Meg på toppen. En stilling der han sitter, jeg setter meg overfor han med et ben på hver sin side av han, (jeg kan ikke forklare det noe bedre). Doggy funker fint. Jeg ligger på magen med helt samlede bein, han legger seg oppå meg og kommer inn bakfra. Sakone: Hvor mange steder du hatt sex utenom senga? 1
Minya Skrevet 24. februar 2013 #13079 Skrevet 24. februar 2013 Minya: hva liker du som gjør at du føler deg mye eldre enn din egentlig alder? Øhm... Tja.. Musikk fra femti, seksti og syttitallet. Og så liker jeg veldig godt å stå på kjøkkenet og lage mat, så jeg tror jeg er født i feil tiår. Semulegrynsuppe med rosiner. Kommer ærlig talt ikke på noe mer, da jeg som regel føler meg mye yngre enn min reelle alder. Drue; Hvordan ser drømmehuset ditt ut? Hvilken layout, hvor mange etasjer og hvilke typer rom, evt hvor mange rom?
Fysikeren Skrevet 24. februar 2013 #13080 Skrevet 24. februar 2013 Fysikeren: Hva er din mest feminine og maskuline side? At jeg bruker ansiktskrem fra Elizabeth Arden, og at jeg kan hugge ved og kjøre traktor. Fysikeren: du skal på kino og fylle smågodtpåsan - hva plukker du først? De rundesjokoladene, melkepletter eller no Fysikeren: Hvilke artister/band er dine favoritter? Hm! Av rap liker jeg Kid Cudi, his shit be real yo. Ellers liker jeg, Foo Fighters, Death Cab for Cutie og the Offspring. Variaert mao Fysikeren Hvilken sang tar deg rett tilbake til tenårene? angels and airwaves - sirens muligens! Fysikeren: prøvd kakene på deli deluca? noen anbefalinger? Har prøvd den ene bædæss sjokoladekaken, den var bra den! Fysikeren: hva synes du om damer som banner mye og generelt er litt grove i kjeften? hot or not? Synes det tar seg dårlig ut for både gutter og jenter. Jeg er dessverre litt dårlig på det selv, men prøver å bli bedre. Karipuz: Skal du se Oscar-utdelingen i natt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå