Guybrush Skrevet 23. februar 2013 #13041 Skrevet 23. februar 2013 Guybrush: Kan du noko handarbeid? Håndarbeid? som å sy og slikt? Isåfall klarer jeg å bruke en symaskin, jeg har faktisk et skjerf liggende jeg strikka på barneskola Guybrush: Hva velger du: fryse ihjel eller drukne? Utifra hva jeg har lest og hva jeg har opplevd i et uhell i basseng samt forfrysning velger jeg definitivt å fryse ihjæl. Drukning virker helt forferdelig. Guybrush Ville du flyttet til et annet sted i landet for en jente, eller måtte hun kommet til deg? Over tid om hun virkelig kaprer hjertet mitt og vi bor på ett sted hvor man kan jobbe osv, så ja det tror jeg. Guybrush: hva liker du best ved byen? Det beste er om man har godt selskap, gode venner, god musikk. Da er det gøy ute på byen. Niennas: siden planene mine for kvelden gikk i dass da folk presterer å bli sjuke - og jeg kjeder meg, hva vil du foreslå at jeg finner på
Niennas Skrevet 23. februar 2013 #13042 Skrevet 23. februar 2013 (endret) Niennas: Pleier du å sole deg om sommeren? Nei. Jeg blir uansett aldri brun, i tillegg til at jeg synes det er ufattelig kjedelig å ligge stille i mange timer. Niennas: Beste grillmaten? Jeg synes dette forandrer seg fra år til år, jeg. Ifjor hadde jeg en "Pølser er undervurdert, hvorfor slutta vi å grille pølser?"-greie, men de siste årene før det så har jeg foretrukket å grille kyllingspyd med grønnsaker. Niennas: Hvilket stjernetegn er du? Jeg er løve. Niennas: siden planene mine for kvelden gikk i dass da folk presterer å bli sjuke - og jeg kjeder meg, hva vil du foreslå at jeg finner på Enten så 1. Stikker du en tur til butikken, finner noe nytt og godt som akkurat har kommet ut på markedet, og har en skikkelig koselig hjemmekveld med den filmen du lenge faktisk har hatt lyst til å se, men aldri har tatt deg tid til. eller så 2. Ringer du den jenta/fyren du møtte for en stund siden som du synes virka skikkelig kul, og spør om han eller hun vil ta en øl. Alltid gøy å bli bedre kjent med nye mennesker, uten at det nødvendigvis trenger å være en date. (eventuelt book driiitdyre billetter ned til Torp ikveld, send meg en melding når du lander, så kommer jeg og henter deg ) Mortem: Hva er dine tanker om stjernetegn? Tror du mye av det stemmer? Fysikeren: Hva er en av dine guilty pleasures? Badabing: Hva angrer du mest på at du ikke gjorde? Pene sko: Hva er ditt syn på plastisk kirurgi? Endret 23. februar 2013 av Niennas
Gjest badeand1 Skrevet 23. februar 2013 #13043 Skrevet 23. februar 2013 hvilken subgenre innen metal hører du mest på ? Det veit jeg ikke siden jeg hører på litt fra alle sjangre. Mortem: Hva er dine tanker om stjernetegn? Tror du mye av det stemmer? Jeg er litt i tvil på hva jeg tror. Hvis jeg tar meg som et eksempel så er det noe som passer og som jeg kjenner meg igjen i, i mitt eget stjernetegn. (løven) men jeg passer også godt inn i Skorpionen. Tror det er individuelt og tilfeldigheter som spiller inn. Noen passer inn i stjernetegnet sitt, andre ikke. =) Fysikeren: favoritt toppingen din på pizza? Pene Sko: Hvor ofte spiser du ute? (restauranter, burger king osv)
Pene sko... Skrevet 23. februar 2013 #13044 Skrevet 23. februar 2013 (endret) Pene sko: Hva er ditt syn på plastisk kirurgi? Min første kjæreste hadde silikon i brystene. Hun fikk dem før jeg kom inn i bildet pga modelloppdrag, men fjernet dem mens vi var sammen. Likte dem bedre når de var naturlige. Men, nei, jeg synes ikke noe om plastisk kirurgi, med unntak av de tilfeller hvor det trengs for å rekonstruere noe på kroppen som er vansiret, vandannet eller mistet. Pene Sko: Hvor ofte spiser du ute? (restauranter, burger king osv) Kanskje en gang i uken i snitt. Mortem: Hva skal du i kveld? Endret 23. februar 2013 av Pene sko...
Jellybean78 Skrevet 23. februar 2013 #13045 Skrevet 23. februar 2013 (endret) jelly: tur på byen i trønderhovedstaden - hvor drar vi ? Hmmm......nå begynner det temmelig langt imellom hver gang jeg drar ut på byen disse dager, så oversikten over hva som eksisterer av utesteder er nok langt ifra oppdatert må jeg tilstå.... Men med det sagt så må jeg nok medgi at jeg er mer en sånn rolig person som setter mest pris på å sitte i ro og nyte drikken sammen med godt selskap, så rolige puber er vel de utestedene som frekventeres mest..... Neeei, hva med den engelske puben 3 Lions først, før vi tusler bort på Lille London etterpå, eventuellt innom 3B om du vil....(selv om jeg aldri har vært så veldig begeistret for dette vannhullet til byens studenter.) Før vi avslutter kvelden på en litt større plass som Downtown eller Ricks....jeg har ikke vært inne på Ricks etter at de brant ned så er litt spent på hvordan det ser ut disse dager Jellybean78: Har du møtt noen her inne? Isåfall hvem? Nix. har ikke møtt noen her inne enno.... Jelly: spiller du et instrument selv? Nei, har alltid hatt lyst å prøve gitar, men har aldri tatt skrittet desverre.....alltid noe som har kommet i veien, men hvem vet?... en vakker dag kanskje.... Guybrush: Om du skulle deltatt på 4 stjerners middag, hva hadde du lagd? (stiller denne igjen siden jeg tror ikke du svarte sist gang) Mortem: Dine 3 største interesser? Niennas: Hva studerer/driver du med om dagene? Badabing: Er nicket ditt hentet ifra Sopranos? Eller blingser jeg helt? KristineS: Favorittkarakter ifra Song of Fire & Ice? (begrunn) Endret 23. februar 2013 av Jellybean78
Fysikeren Skrevet 23. februar 2013 #13046 Skrevet 23. februar 2013 Fysikeren: Har du noengang baksnakket din egen familie? I løpet av mine 22 år så har jeg hatt mange samtaler om mye forskjellig, så det vil jeg absolutt tro jeg har gjort. Fysikeren: Når hadde du sex sist? Over 3mnd siden :o Fysikeren: Hva er en av dine guilty pleasures? Hater å innrømme det, men har ved flere anledninger tatt meg selv i å synge med til Miley Cyrus - Party in the USA. "I hopped off the plane at LAX with a dream and my cardigan.." Fysikeren: favoritt toppingen din på pizza? Serano-skinke og tomater, muligens Niennas: hva gjør du? Guybrush: hvem fra kg har du møtt?
KristineS Skrevet 23. februar 2013 #13047 Skrevet 23. februar 2013 KristineS: kostymeparty og du kan velge hva som helst - hva kler du deg ut som? Godt spørsmål. Eneste som er sikkert er at det ikke blir et kostyme av den "sexy" sorten. Type kort skjørt og dyp utrigning. Sist jeg var på kostymeparty gikk jeg som sigøyner, ellers er jeg lite kreativ på kostymefronten. Selv om jeg synes det er veldig gøy. KristineS: mener å huske at du er ganske ung og ikke har barn? Men hvis du hadde fått barn, hva skulle de hete? Stemmer bra det Er nok noen år til unger "står på plana", så det er ikke noe som har vært tenkt mye på. Men et navn som både jeg og kjæresten synes er veldig fint er Brage. Så det er nok stor sannsynlighet for at det blir brukt om vi får en gutt en gang i fremtiden. Det er generelt sett gamle norrøne navn som faller i smak. Noen andre navn jeg synes er spesielt fine er blant et Viljar, Heike, Tarjei og Gardar som guttenavn og Eira, Ylva og Tora som jentenavn. KristineS: Favorittkarakter ifra Song of Fire & Ice? (begrunn) Aaaaaltfor mange å velge i mellom. Men jeg tror Jamie Lannister er en av dem jeg har mest sansen for. Mislikte fyren sterkt til å begynne med, men etterhvert som han fikk sine egne kapitler fikk jeg mer og mer sansen for ham. Liker det at ingen av karakterene peker seg ut som 100% gode eller onde. (Med kanskje unntak av Ramsay Bolton) Guybrush: Hvilken restaurant/kafe i Trondheim er du oftest innom?
Gjest NozMonster Skrevet 23. februar 2013 #13048 Skrevet 23. februar 2013 Noz: har du vært på mange treff? Verdt å være med på? har vært på 2 treff, men truffet de fleste flere ganger. Og ja, det er absolutt verdt å være med på! Du skriver at du ikke tørr fordi du er redd for å ende opp i et hjørne alene... Jeg kjenner at den kommentaren gjorde meg så motløs at jeg ikke engang orker å kommentere den... Beklager Badebing, men jeg håper du forstår at det er like urealistisk som at jeg blir den nye paven. Nozzy: Flyet du sitter på er i ferd med å styrte, hva gjør du? da sitter jeg bare der å venter på å dø da.. er ikke så mye jeg får gjort tror jeg badebing: jeg leste at samboeren din er veganer og du er vegetarianer. Det hørtes komplisert ut spør du meg - Hva pleier dere å spise til middag? .. og finnes det noen som ber dere på middag av venner og sånt? Gunfreak: tror du at du og hun du dater nå kan ende opp som kjærester? jack: hvilken hollywood-skuespiller er du frrrrrrryktlig lei av? (aller aller mest)
TheHairyToothfairy Skrevet 23. februar 2013 #13049 Skrevet 23. februar 2013 Jack: hvilken tekst er du mest fornøyd med? denne; min kjære venn, jeg husker meg og deg og de minnene vi delte som nå henger på min vegg de kan ikke måles i verdi for de bærer mine følelser glede og bedrøvelser de er vevd inn i våre historier som fortelles igjen om deg, min venn min lille venn kan du tilgi meg for all den tid jeg har vært vekke og ikke har hatt tid til deg tiden strekker mindre til des eldre vi blir des mer tiden fly uansett om man ikke vil tiden er ingens venn kjære venn du, min venn denne sangen er til deg for noen få enkle vers var det minste du kunne få av meg for å fortelle verden at du var her og om våre gleder og bedrøvelser vil leve på tross av alle prøvelser som tårene vi gråter for deg her vi møtes igjen min beste venn farvel kjæreste venn Jack: Hvor fort klarer du drikke en 1,5l cola? Før gikk jo det der ned på høykant, men jeg er visst blitt gammel. Gi meg to dager, så er vi der. Vanskelig spørsmål, siden jeg har egentlig møtt de fleste jeg har vært nysjerrig på. Men lyst til å møte Jack, siden jeg hører rykter om at han er en veldig ålreit fyr hvem i all verden er det som sprer sånne rykter om at jeg er en ålraight fyr? nå får jeg jo så mye å leve opp til, mye enklere å være en ekkel og slesk bajas! men takk anyhow, jeg er beæret! ^^ jack: hvilken hollywood-skuespiller er du frrrrrrryktlig lei av? (aller aller mest) Nicolas Cage kan leke med håndgranater i et rom med lite lys, for min del. Drittlei hele hans ensidige skuespill og rolletolkning. Og jeg har aldri i helsikke forstått dilla på Angelina Jolie. Fysikeren: prøvd kakene på deli deluca? noen anbefalinger?
Gjest Gunfreak Skrevet 23. februar 2013 #13050 Skrevet 23. februar 2013 Gunfreak: tror du at du og hun du dater nå kan ende opp som kjærester? Tviler, har ikke hørt fra henne siden torsdag, og hun sier at hun antagligvis flytter langt til gokk allerde til sommeren Nozzy: Er det noe mat du spiser med fingeren som andre bruker kniv og gaffel til? Niennas: Et dyr du har lyst til å spise bare for å ha prøvd det? KristineS: snuser du?
Cuddlegirl Skrevet 23. februar 2013 #13051 Skrevet 23. februar 2013 Oi, ser jeg må bli flinkere til å følge med. Vet ikke helt hvordan man siteter spørsmål som man søker opp, så jeg gjør det bare sånn: Cuddlegirl: har du drukna i Bergen ? Nei jeg lever! Men det har ikke vært langt ifra. cuddlegirl: Foretrekker du svart kaffe eller fancy kaffe Jeg drikker ikke kaffe, så ingen av delene. Guybrush: Hvilken dialekt på damer er favoritten? Jack: Savner du ikke Bergen?!
Gjest padawan Skrevet 23. februar 2013 #13052 Skrevet 23. februar 2013 Oi, ser jeg må bli flinkere til å følge med. Vet ikke helt hvordan man siteter spørsmål som man søker opp, så jeg gjør det bare sånn: øverst til venstre i skjembildet står det "søk". Der kan du velge om du vil søke i tråden eller forumet. skal du sitere flere poster trykker du på "multiquote" på de forskjellige postene. Cuddlegirl: U c?
pinar Skrevet 23. februar 2013 #13053 Skrevet 23. februar 2013 Karpuzi: Er hjernen det mest sexy organet? Alene syns jeg hjernen ser ut som en slimete valnøtt. Gunfreak Hvorfor har du lyst på en kjæreste?
TheHairyToothfairy Skrevet 23. februar 2013 #13054 Skrevet 23. februar 2013 Jack: Savner du ikke Bergen?! selvfølgelig. sitter og titter på facebook og alle rapporteringene fra kollegaer og venner. savner feliz og metro *sukk* padawan: prøvd deg på monogram/revell sine star wars-byggesett? karpuzi: flauseste øyeblikk i 2012?
Cuddlegirl Skrevet 23. februar 2013 #13055 Skrevet 23. februar 2013 øverst til venstre i skjembildet står det "søk". Der kan du velge om du vil søke i tråden eller forumet. skal du sitere flere poster trykker du på "multiquote" på de forskjellige postene. Cuddlegirl: U c? Menmenmen, når jeg søker på navnet mitt så kommer postene opp på en lang liste. Da står det enten; gå til tråd, gå til siste uleste post eller gå til siste post. Trykker jeg på den siste så kommer jeg jo til siste post på forumet. Så hvor trykker jeg for å komme til akkurat det spørsmålet, uten å måtte bla gjennom alt? For jeg finner ikke multisiter uten å være under spm på riktig side. padawan: U c?
Gjest NozMonster Skrevet 24. februar 2013 #13056 Skrevet 24. februar 2013 Tviler, har ikke hørt fra henne siden torsdag, og hun sier at hun antagligvis flytter langt til gokk allerde til sommeren Nozzy: Er det noe mat du spiser med fingeren som andre bruker kniv og gaffel til? (åja- jeg trodde det var hun du hadde besøk av idag, eller i går blir det vel nå) som svar på spm ditt så må jeg nok være kjedelig og si at det ikke er noen ting nei.. Farnesina: hva liker du som gjør at du føler deg mye yngre enn din egentlige alder? Minya: hva liker du som gjør at du føler deg mye eldre enn din egentlig alder? pandamann: hva er den største undervurderte matretten i dine øyne?
Gjest padawan Skrevet 24. februar 2013 #13057 Skrevet 24. februar 2013 pandamann: hva er den største undervurderte matretten i dine øyne? tough one. det må bli fattigmannspoteter. Ganske enkel rett men veldig god. padawan: U c? i c. Hold nede CTRL-tasten mens du klikker på de forskjellige postene. Da får du opp innlegget med ditt spørsmål i et eget vindu. da klikker du på multisitat. da forumet bruker cookies husker den alle multisitat fra de forskjellige vinduene. Gunfreak: så du dater flere samidig?
pinar Skrevet 24. februar 2013 #13058 Skrevet 24. februar 2013 karpuzi: flauseste øyeblikk i 2012? Jeg syns sånt er vanskelig å svare på. Jeg husker liksom ingen konkrete hendelser, men jeg vet at det garantert er noen flaue øyeblikk. Jeg husker jo ikke hva jeg gjorde forrige uke en gang Fysikeren Hvilken sang tar deg rett tilbake til tenårene?
Gjest Skrevet 24. februar 2013 #13059 Skrevet 24. februar 2013 Blueberries: Geeny gir deg 3 ønsker. Hva blir disse 3 ønskene og evt hvorfor? Karpuzi: Den beste nattmaten? Noz: Er du på datern for tiden? Sakone: Hvilken del av leiligheten din er mest rotete?
pinar Skrevet 24. februar 2013 #13060 Skrevet 24. februar 2013 Karpuzi: Den beste nattmaten? Noe godt brød med noe godt pålegg Dreamdrops Har du gjort noe gøy ikveld? fridus Hvilken pasta fasong liker du best?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå