Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Guybrush: Tenner du på smerte?

Nope ikke følelsen i seg selv iallefall. Om jenta i ekstase klorer meg litt kan jo det selvsagt spice opp ting men ikke smerte som sådann nei.

Guybrush: Leser du noen blogger?

Hmmm, ikke noen faste med unntak av tegnehanne muligens?

Guybrush:Er det korrekt at det er deg jeg har observert i "Liberalistlosjen"?

Det skal du ikke se bort ifra.

Loren: jeg anntar Drue vil ha en mer detaljert utredning enn som så ;)

Dreamdrops: funnet ut hva du skal gjøre til høsten?

Daybreak: er det noe ved deg som nye folk blir litt "hææ???! du??" :)

Sakone: fikk du med deg noe av bilmiljøet i japan da du var der borte?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Mortem: Om du kunne høre bare på en sang resten av livet, hvilken ville du valgt i dag?

uverworld d-tecnolife. <3 En av åpningssangene til Bleach. (animen)

Sakone: Hvilken kroppsdel er finest på damer?

Skrevet

Mortem: Neon Genesis Evangelion, Elfen Lied eller Oh My Goddess! ? :)

Gjest Gunfreak
Skrevet

Løven.

Det er feil, de har testa det mange ganger og bjørnen vinner lett.

Gunfreak: Har du kjøpt hore?

Hei hvorfor fikk jeg hore spørsmålet, virker det som jeg er en typisk horekunde :jolie:

Nei har ikke gjort det, men har overtalt en klassekamerat om og IKKE kjøpe en, når vi var i kina.

Gunny: Kjem du til å spørje daten din om de skal treffast att? eller ventar du på at ho gjer det?

Vi ble vel enige om en date nr. 2, men uvist når det blir da hun reiser om 2 uker.

S&P: vil du hjelpe sakone med hans frustrasjon?

Guybrush: enig i at vanlig amerikansk øl(som bud) er bare piss?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Favoritt whiskey?

Hakshu 10 år, veldig god, prøvde 12åringen og den var ikke like god, den hadde mista den friske syrlige smaken. den virket litt gammel og dask.

Jelly: du skal bli henrettet for noe du ikke har gjort, hva blir ditt siste måltid.

Dreamdrops: prøvd noen nye "pene sko" i det siste? :lur:

Mortem: Beste rollespill på pc?

Skrevet (endret)

Loren: jeg anntar Drue vil ha en mer detaljert utredning enn som så ;)

Haha, Drue, Sakone, du, eller alle tre?

Det involverte tre menn og tre jenter, mer tror jeg ikke jeg vil si på åpnet forum ;)

Guybrush: Hva var din siste kulturopplevelse, og var du fornøyd? (kino, teater, konsert ++)

Jack: Hva tror du blir den store FB-hypen din når hestesnakket legger seg?

Endret av loren
Skrevet

Dreamdrops: funnet ut hva du skal gjøre til høsten?

Nei, ikke enda ;) But I'm on it!

Sakone: Noen gang postet skikkelig trolleinnlegg her inne under AB?

Skrevet

Hadde du spurt meg for et par måneder siden så hadde jeg svart ja. Men nå bryr jeg meg ikke lenger.

Mortem: Hvorfor bryr du deg mindre nå enn for et par mnd siden? Nå ble jeg nysgjerrig.

Skrevet

Dreamdrops: prøvd noen nye "pene sko" i det siste? :lur:

Ja, og de kledde meg veldig bra ;)

Arabella: Beste film med Patrick Swayze?

(Multisitering funker ikke på mobil)

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Mortem: Neon Genesis Evangelion, Elfen Lied eller Oh My Goddess! ? :)

Har bare sett Elfen Lied så det må bli den. ^^

Mortem: Beste rollespill på pc?

Hm.. World of warcraft. Har ikke spilt det på lenge da..

Mortem: Hvorfor bryr du deg mindre nå enn for et par mnd siden? Nå ble jeg nysgjerrig.

Hvorfor det?

Dreamdrops: Hva er det første du legger merke til på en gutt? (utseende)

Gunfreak: har du noe på rullebladet?

Endret av Mortem
Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: har du noe på rullebladet?

Nei jeg "fjernet" all vitner.

Mortem: favoritt kjøtt?

Cindi: boblebad eller dusj?

Skrevet (endret)

Hvorfor det?

Bare lurer på hvorfor man brått skifter mening om noe slikt.

Cindi: boblebad eller dusj?

Boblebad! Lett!

Niennas: Har du planlagt ny oslotur snart?

Endret av Cindi
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Mortem: favoritt kjøtt?

:fnise:

Indrefilèt av svin og flintstek. ^^ (sikkert samme greia, men.)

Gunfreak: Korte eller lange negler på damer?

Loren: Har du venner du egentlig ikke vil være venn med?

Endret av Mortem
Skrevet

KristineS: Kunne du tenke deg å ha gruppesex?

Nei. Har flere ting jeg har gjort/kunne ha tenkt meg å gjøre, men det er ikke på lista. Vil ha typen for meg selv :P

KristineS: Beste artist fra 60tallet?

Definitivt The Beatles.

Calavi: Favorittspisested?

Mortem: Noen spesiell interesse for latin, eller var det bare tilfeldig at det ble et brukernavn på det språket?

Gjest badeand1
Skrevet

Mortem: Noen spesiell interesse for latin, eller var det bare tilfeldig at det ble et brukernavn på det språket?

Liker enkelte ord på latin og mortem er en av dem. Kom over ordet på tumblr en tid tilbake. ^^

KristineS: Hvilket dyr ville du vært og hvorfor?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Korte eller lange negler på damer?

korte helt klart, og helst uten rød neglelakk,

KristineS: Om du var singel, hvilken kg mann ville du hatt?

Mortem: Om du ikke skulle ha katter, hvilket kjæledyr ville du hatt?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet (endret)

Calavi: Hvordan oppfattet du meg da vi møttes?

Da har vel jeg ganske lik oppfatning som mange andre, nemlig at du virker veldig snill og ganske rolig :) Men, jeg oppfattet deg absolutt som overlegen på noen måte. Du har et veldig behagelig vesen, som fører til at man senker skuldrene litt i ditt selskap. Ut i fra det jeg har fått vite om deg gjennom KG virker du som en dame med bena plantet godt på jorda, samtidig som du har skikkelig pågangsmot. I tillegg er du ydmyk og en genrelt likanes person. Dette er jo kvaliteter som absolutt er positive, så bildet mitt av deg var allerede positivt før jeg møtte deg. Så alt i alt var oppfattelsen min av deg ganske så lik av hva jeg forventet. Men, du var morsommere enn det jeg trodde da :fnise: Ikke at du vikrer som en surpomp her på forumet altså, men jeg trodde ikke det.

Nå fikk ikke jeg pratet så alt for mye med deg, men det håper jeg jeg får gjort mer ved en senere anledning :)

Calavi: Liker du å bli bundet?

For en liste, Sakone! Med en gang jeg leste spørsmålet synes jeg det var litt rart at du ikke spesifiserte litt mer, men så så jeg resten av listen.... hahaha!

Men nei, kan ikke si jeg liker det. Med klaustrofobi herifra og til himmelen er ikke det å bli bundet fast det jeg setter mest pris på. Men jeg kan gjerne binde fast en annen :lur:

Kristine: Hvilken brus liker du best?

Mortem: Tar du piller hver dag? Altså, tenker på om du tar noe form for vitaminer, allergipiller, p-piller. osv.. Evt. hva?

Endret av Calavi
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

korte helt klart, og helst uten rød neglelakk,

Mortem: Om du ikke skulle ha katter, hvilket kjæledyr ville du hatt?

Hund. <3 Har utrolig lyst på Jack Russen terrier men nåå i det siste har jeg ønsket meg en langhåret chihuahua. Kakadue har jeg også lyst på.

Mortem: Tar du piller hver dag? Altså, tenker på om du tar noe form for vitaminer, allergipiller, p-piller. osv.. Evt. hva?

Tar antipileptika hver dag. (stemningsstabiliserende)

KristineS: Spiser du frokost hver dag?

Calavi: Hvor gammelt er ditt eldste klesplagg?

Endret av Mortem
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet (endret)

Calavi: Favorittspisested?

Jeg har vel ingen favorittsteder tror jeg.. Er ikke så himla opptatt av mat, så ofte liker jeg steder fordi det er god atmosfære og jeg har gode minner der i fra. Maten er liksom ikke så viktig for min del. Men, jeg liker San Leandro når jeg skal spise tapas.. Eller Delicatessen.

I Henrik Ibsens gate er det en god italiensk restaurant, men denne har jeg ikke spist hos på mange år, så litt usikker hvordan det er der nå. Også er det en god en på Frogner også! Å huske navn på disse stedene skulle ikke være så lett da.

PÅ Bjølsen/Sagene har de også et sted som også har ganske mye godt. Mat og mer tror jeg muligens det heter der. Bra lunsjsted! Også kan man spille spill og greier der :)

Så må jeg nevne pistasj-milkshaken på Nighthawk. Den er sinnsykt god!

Jah, ble jo ikke et sted akkurat.. Bedre svar kan jeg ikke gi dessverre.

Calavi: Hvor gammelt er ditt eldste klesplagg?

Det må nok bli bunaden min, etter som jeg har arvet min etter mamma. Den er vel rundt 27 år gammel tror jeg :)

SoP: Er det noen matretter eller ingredienser du ikke takler i matveien som er ganske "vanlig" å like?

Gunfreak: Hvaskal du ha til middag i dag?

Sakone: Siden du lagde listen med alle sex-spørsmålene, var dette egentlig et hint til oss alle at du vil vi skal spørre mer om sexlivet ditt?

Endret av Calavi
Skrevet

JackCrews: hvilken bil skal du kjøpe neste gang?

Jeg ville ikke veddet imot noe yankeekansk fra 50-tallet. Men jeg har ingen anelse, egentlig. Sånt bare skjer. Dog, når sant skal sies så har jeg egentlig en ganske ok bestand nå, men ikke si det til noen - spesielt ikke til min mor.

loren: hva bytter vi den der franske greia di ut med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...