Gjest NozMonster Skrevet 18. februar 2013 #12821 Skrevet 18. februar 2013 Noz: Liker du å løse kryssord? hehee, har du sneket på facebukken min? Det siste jeg skrev der var nemlig at jeg er en kryssordnerd.. Noz: Har du vinterferie, eller er det udnervisning denne uka også? Om du har ferie, gjør du noe moro? vinterferie? nei, det har vi ikke sett.. nå er det arbeidskrav og eksamen sniker seg snart rett rundt hjørnet også Møkkafaaaaaaaag! Men ja- jeg har en del planer denne uka, skal ut på byn i Drammen i morgen, pluss noen venner og kompis-planer utover i uka og tvinge inn skolearbeid her og der.. Noz: Vil du beskrive deg selv mest som en sosial person, eller trives du like godt i eget selskap? ja takk begge deler! jeg er glad i å være sosial, men ikke dag etter dag etter dag. er glad i å være sammen med venner, men jeg trenger noen dager i uka i alensomheten også Noz: Har du hengt på Teddy's i pinupkjoler eller har du tenkt å gjøre det? neej, men takk for tipset! jeg trenger sånne anledninger josefin: hvem fra KG har du møtt mest? jelly: hva driver du med om dagen nå som du har ferie? singha: har du bedt SnP ut på ny date?
Gjest loren Skrevet 18. februar 2013 #12822 Skrevet 18. februar 2013 loren: har du noen tightstabber å fortelle om? Njeei, jeg trodde egentlig ikke jeg brukte tights en gang, men det har visst Yme tatt på seg og sjekke ut på cam en dag... Altså om det jeg kaller bukse er tights.. Så,foreløbig, nei. loren: det morsomste sjekketrikset noen har dratt på deg Tja.. Jeg har blitt forsøkt sjekket opp med frasen "Sjer du Orion?" En natt hvor det var så tåkete at vi ikke så hytta 30 meter unna en gang. Det synes jeg faktisk var ganske moro (kan ha noe med vinkonsumeringen å gjøre også) loren: beste findus-vitsen du har hørt/sett så langt? Fornærmer jeg deg hvis jeg sier jeg er drittlei dem? Men det må bli denne, og ikke bare fordi den lå øverst på facebooken din, men fordi den faktisk fikk meg til å le Loren: Hvordan tror du folk oppfatter deg første gang de møter deg? Som en stille, rolig og snill person. Hørtes ikke jeg festlig ut? ;P Det er iallefall det folk sier, eller, jeg har det forsåvidt også sort på hvitt, til og med i KK, at bestevenninna mi oppfattet meg som sur og overlegen fordi jeg var så sykt sjenert at jeg nesten ikke turte å si noe Dog tror jeg de som har blitt bedre kjent med meg har lært at man ikke skal dømme boka på omslaget Calavi: Hvordan oppfattet du meg da vi møttes? Jelly: Joan Osborne eller Joan Jett - og hvorfor?
Gjest NozMonster Skrevet 18. februar 2013 #12823 Skrevet 18. februar 2013 Noz: Har du hatt sex offentlig? ja, mange ganger. mortem: hvor lenge siden er det siden sist gang for din del? Lygekyss: er du singel? ..på flørter`n med noen?
Gjest badeand1 Skrevet 18. februar 2013 #12824 Skrevet 18. februar 2013 mortem: hvor lenge siden er det siden sist gang for din del? Halvt år. >< KristineS: kan du skifte dekk på en bil?
Singha Skrevet 18. februar 2013 #12825 Skrevet 18. februar 2013 (endret) singha: har du bedt SnP ut på ny date? Jeg har spurt om hun kan tenke seg å møtes igjen. Og med det kommer jeg ikke til å svare på flere spørsmål på det temaet fordi jeg egentlig er en veldig privat og sjenert fyr. Mortem: Hvor mange dekk har du bytta? Endret 18. februar 2013 av Singha
Gjest badeand1 Skrevet 18. februar 2013 #12826 Skrevet 18. februar 2013 Mortem: Hvor mange dekk har du bytta? 0. Singha: hva het du her før?
KristineS Skrevet 18. februar 2013 #12827 Skrevet 18. februar 2013 KristineS: Hva syssler du mest med på fritiden din? For det meste tilbringes fritida i stallen med hestene. Både med ridning, kjøring og arbeid i skogen. I tillegg fotograferer jeg en del. Av innesyssler går det i strikking for øyeblikket. KristineS: kan du skifte dekk på en bil? Tja. Har vært med kjæresten å skifte et par gang så tror jeg skulle ha fått det til om jeg absolutt måtte. NozMonster: Hva kjøper du om du er på kafe og skal kose deg med no godt? Mortem: Har du noen egenskaper/interesser som folk ikke tror om deg når de først møter deg? (Altså ting som folk sier "det hadde jeg ikke trodd om deg" om)
Gjest badeand1 Skrevet 18. februar 2013 #12828 Skrevet 18. februar 2013 Mortem: Har du noen egenskaper/interesser som folk ikke tror om deg når de først møter deg? (Altså ting som folk sier "det hadde jeg ikke trodd om deg" om) Interessant spørsmål. Det må være håndarbeid. Folk blir litt overrasket når jeg sier at jeg broderer. Det er vel det "særeste" jeg kommer på. Jellybean79: Hva slags konserter har du vært på? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 18. februar 2013 #12829 Skrevet 18. februar 2013 Jack; Har du noengang løyet om alderen? her må jeg bryte sammen og tilstå. jeg og en kompis brukte gå på en plass i bergen med 24-årsgrense når vi var 16/17. jeg vet, fy faen så lumpne vi var! men plutselig en dag så spør de hvor gamle vi var, og da var løpet over - selv om jeg altså prøvde meg. (de som er kjent i bergen vil le nå. det var exodus. med andre ord, ja det er fuckings lenge siden.) loren: hæ? lei heste/findus-vitser? er det muuuulig? skal jeg komme med fler da?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. februar 2013 #12830 Skrevet 18. februar 2013 her må jeg bryte sammen og tilstå. jeg og en kompis brukte gå på en plass i bergen med 24-årsgrense når vi var 16/17. jeg vet, fy faen så lumpne vi var! men plutselig en dag så spør de hvor gamle vi var, og da var løpet over - selv om jeg altså prøvde meg. (de som er kjent i bergen vil le nå. det var exodus. med andre ord, ja det er fuckings lenge siden.) loren: hæ? lei heste/findus-vitser? er det muuuulig? skal jeg komme med fler da? :skratte:
Gjest NozMonster Skrevet 18. februar 2013 #12831 Skrevet 18. februar 2013 NozMonster: Hva kjøper du om du er på kafe og skal kose deg med no godt? da slår jeg til med en dobbel latte med lettmelk Cindi: Helt ærlig, bryr du deg om hva andre synes om deg (både utseendemessig og personlighetsmessig)? blir du småsåra om en person ikke synes noe særlig om deg selvom denne personen og du ikke har en spesiell relasjon?
Singha Skrevet 18. februar 2013 #12832 Skrevet 18. februar 2013 Singha: hva het du her før? Du får spørre Poselose. Mortem: Hva het du her før? 1
Gjest badeand1 Skrevet 18. februar 2013 #12833 Skrevet 18. februar 2013 Du får spørre Poselose. Mortem: Hva het du her før? Har bare hatt dette brukernavnet. Evilposelose; hva het Singha her før?
Guybrush Skrevet 18. februar 2013 #12834 Skrevet 18. februar 2013 Guybrush: er det fortsatt uaktuelt å bruke truse? Hahaha, definitivt. Sist jeg brukte slikt hadde jeg tegneseriefigurer og slikt på dem Guybrush: Verste måten å dø på, tror du? Jeg vet det ikke er en "måte å dø på", men det jeg tenker som værst er å måtte maktesløst se de du er mest glad dø forann deg...tror det slår alt... Mortem: siden jeg nekter å se for meg deg som en nazgul hvis man gikk forbi deg på gata en vilkårlig dag, hvordan ville man husket deg?
Gjest badeand1 Skrevet 18. februar 2013 #12835 Skrevet 18. februar 2013 (endret) Mortem: siden jeg nekter å se for meg deg som en nazgul hvis man gikk forbi deg på gata en vilkårlig dag, hvordan ville man husket deg? Vi ligner litt altså. Tror det må bli det lange håret som flagrer hit og dit. Josefin88: Trener du for tiden? Endret 18. februar 2013 av Mortem
Fysikeren Skrevet 18. februar 2013 #12836 Skrevet 18. februar 2013 Fysikeren: Planer om å søke deg inn på et bedre universitet? Nei. Har leilighet i Oslo og trives altfor godt her. Jeg og! Eneste motivasjon for å gå på trening, men jeg hører på helt annen musikk gitt så mens jeg har deg her Fysikeren: fortell meg hvilke kettlebells øvelser jeg bør gjøre som er ekstra gøye. For et godt svar derbør egentlig spør noen andre enn meg om det, har nettopp starta med det selv. Så jeg driver kun med de veldige grunnleggende øvelsene. Fysikken: Beste grunnstoff og kvifor? Brom og Barium. Hvorfor? Det blir en gjettelek. Hint: tv-serie + kråkefjas. Fysikeren: Travle tider på skolen:)? Jeg, veldig! Eller, det er vel egentlig hverdagen generelt som er travel. Trener en god del, også har jeg sagt ja til å bli med på litt for mange hytteturer og andre sprell. Egentlig deilig, for da kommer våren fortere! Lillesire: Hvordan er hverdagen din om dagen? Oppsummer på fem linjer. norah: Hva med deg selv tror du menn finner mest attraktivt? Ikke noe er spesifisert, alt fra mer kompliserte svar om personlighet, til enkle greie svar som "puppene mine" er godkjent.
alkasil Skrevet 18. februar 2013 #12837 Skrevet 18. februar 2013 alkasil: Tror du at moren i "how I met your mother" er en av de vi kjenner fra serien? Jeg verken tror eller håper det men med tanke på flere av hintene vi har fått, så tror jeg det scenarioet blir litt vanskelig. Noz: Hva spiste du til middag idag?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. februar 2013 #12838 Skrevet 18. februar 2013 Har bare hatt dette brukernavnet. Evilposelose; hva het Singha her før? Det var ikke han, dessuten husker jeg ikke brukernavnet på han jeg mente det var, veldig morsom fyr hvertfall
Gjest miaw Skrevet 18. februar 2013 #12839 Skrevet 18. februar 2013 Miaw; Hvilken sang vil du ha i ditt bryllup og i din begravelse? Bryllup: Stewie wonder - Isnt she lovely Begravelse: One love - Bob Marley! Etterpå håper jeg de hadde hatt en heidundrandes fest hvor de hadde feiret den jeg var. Cindi: Hva er din beste egenskap?
Gjest NozMonster Skrevet 18. februar 2013 #12840 Skrevet 18. februar 2013 Noz: Hva spiste du til middag idag? hmm.. når du sier det.. - , det gikk visst i glemmeboka det. anoia: hva driver du med? student, jobber som..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå