AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #121 Skrevet 3. juni 2012 Oi, ikke sett henne på to år. Hvordan kan du leve i en tro om at dere to har et "forhold" da????? Nå ble dette enda mer patetisk.
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #122 Skrevet 3. juni 2012 Ok. Hvor mange ganger har denne diskusjonen funnet sted? Jeg bestemmer ikke hva andre diskuterer, men jeg skjønner ikke motivasjonen bak disse diskusjonene. Er det for å hjelpe? For å opplyse for 10000. gang at dette høres hull i hodet ut? Osv. Jeg er enig med brukeren som mistenker at det er litt for underholdningens del for noen. Enkelte er enklere å argumentere mot enn andre, men jeg forstår ikke at folk fortsetter. Ikke fordi jeg ikke forstår at mange vil det godt, men fordi jeg ikke tror det fører noe sted. Og jeg er vel ikke den eneste som har gjort den observasjonen? Og når noen andre setter i gang en slik tråd, da synes jeg det går litt langt. Ja, det er nok en del her som syns dette er ren underholdning. Som f.eks TS. Samtidig kan det jo også hende at noen blir fascinert av hvor irrasjonelt mennesket kan være, og hvor tålmodig enkelte allikevel kan være i dagens bruk-og-kast samfunn. Må jo selvfølgelig være rimelig ubegripelig for alle som skifter partnere oftere enn de skifter truser. 1
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #123 Skrevet 3. juni 2012 Det er jo ikke å lure henne til å bestemme seg å stille ultimatum eller å gi litt slipp. Det gir henne bare et evt spark og en oppvåkning om at hun faktisk MÅ bestemme seg. Det er noe med at man vet ikke hva man vil før man er i ferd med å miste det. Du ser vel at du faktisk ødelegger for deg selv ved å gå sånn å vente, - det som har skjedd er jo at hun nekter å "bestemme" seg fordi hun har ektemannen på hovedvalg, og vil ha han. Men ved å avvise deg så risikrer hun å miste sikkerhetsnettet sitt, og derfor lar hun det skure og gå. Hun vet jo at du bare sitter og venter uansett. Og den eneste måten du kan komme deg ut av dette på er ved å trekke deg unna eller stille ultimatum og faktisk forsvinne hvis hun ikke satser hundreogførti prosent på bare deg. DA har du fått svaret ditt, for hvis hun hadde vært noe som helst interessert i et forhold med deg så hadde hun løpt etter deg da. Og det er ikke fordi du har lurt henne til det - så dum er hun neppe. Men da innser hun faktisk at hun mister deg hvis hun ikke dropper han andre. Og er hun ikke villig til å løpe etter å la ektemannen bli igjen, ja da vil hun faktiks ikke ha deg. Alt dette sier meg at hun har bestemt seg for lengst. Det må du jo bare godta. Hjelper vel ikke å skrive alt dette uansett da du bare svarer på det du vil med de faste frasene og ikke svarer konkret på noe. Joda, i praksis er det altså akkurat dette jeg nå holder på med
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #124 Skrevet 3. juni 2012 Ja, men synes det er rart at hun har brukt så lang tid jeg. Hadde tatt hintet raskt om jeg var i dine sko:) I såfall får du høre med henne om hvordan hun har planlagt å gå ut av ekteskapet sitt.. Mulig hun sier det vil ta en god..god stund, og at du må være tålmodig:) Og dermed blir dager raskt til år.. Jepp, og årene har gått de.
Gjest notetur nomen Skrevet 3. juni 2012 #125 Skrevet 3. juni 2012 Hvis jeg skulle holdt på med andre damer SAMTIDIG som hun vurderer sitt ekteskap så hadde det jo blitt bare enda mer totalt kaos. Sånt gjør man ikke. Jo, det gjør normale folk som er single, slik som du er. 2
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #126 Skrevet 3. juni 2012 Oi, ikke sett henne på to år. Hvordan kan du leve i en tro om at dere to har et "forhold" da????? Nå ble dette enda mer patetisk. Vi har åpenbart ikke noe forhold i dag, nei. Saken er altså den at hun må bestemme seg for om vi skal ha et forhold eller ikke.
Gjest notetur nomen Skrevet 3. juni 2012 #127 Skrevet 3. juni 2012 Vi har åpenbart ikke noe forhold i dag, nei. Saken er altså den at hun må bestemme seg for om vi skal ha et forhold eller ikke. Jeg begynner å helle til at du er treg i oppfattelsen. Beklager. 2
Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. juni 2012 #128 Skrevet 3. juni 2012 Ja, det er nok en del her som syns dette er ren underholdning. Som f.eks TS. Samtidig kan det jo også hende at noen blir fascinert av hvor irrasjonelt mennesket kan være, og hvor tålmodig enkelte allikevel kan være i dagens bruk-og-kast samfunn. Må jo selvfølgelig være rimelig ubegripelig for alle som skifter partnere oftere enn de skifter truser. Må innrømme at jeg ser på det som underholdning. Det går liksom en slags sport i å prøve å få Steinar til å ta til fornuft. Synes hele historien er så tragikomisk. Er vel det som er litt fascinerende.
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #129 Skrevet 3. juni 2012 Jo, det gjør normale folk som er single, slik som du er. Ja, det er sikkert mye mulig, men jeg kaller ikke det for normalt. Eller akseptabelt.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #130 Skrevet 3. juni 2012 Vi har åpenbart ikke noe forhold i dag, nei. Saken er altså den at hun må bestemme seg for om vi skal ha et forhold eller ikke. Så du venter gjerne i 5 år til?
Gjest Starlit Skrevet 3. juni 2012 #131 Skrevet 3. juni 2012 Ettersom det snart er 2 år siden sist jeg så henne, så må jeg faktisk bare innrømme at jeg snart ikke husker åssen hun ser ut lenger. Så det er nok ikke helt saken i mitt tilfelle, nei. Hvordan er det da mulig å ikke sjekke ut andre i mellomtiden? Jeg hadde aldri brukt min dyrebare tid til å vente på noen som allerede var etablerte. Jeg har før tenkt at en kanskje mye bedre mulighet lå og ventet på meg, om jeg bare lette videre Noe jeg også gjorde.
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #132 Skrevet 3. juni 2012 Jeg begynner å helle til at du er treg i oppfattelsen. Beklager. Tja, jeg bruker ihvertfall lang tid på å ombestemme meg. Og på å bearbeide.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #133 Skrevet 3. juni 2012 jeg synes det hele er helt absurd, akkurat som om han VIL sitte og vente, for at han senere skal kunne si at "ja, det var det jeg tenkte, at hun ikke kom tilbake til meg". Rart å ville leve livet på den selvdestruktive måten der
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #134 Skrevet 3. juni 2012 Så du venter gjerne i 5 år til? Nei. Jeg skal som sagt bruke denne sommeren på å avslutte for godt. 1
Gjest notetur nomen Skrevet 3. juni 2012 #135 Skrevet 3. juni 2012 Hvordan er det da mulig å ikke sjekke ut andre i mellomtiden? Jeg hadde aldri brukt min dyrebare tid til å vente på noen som allerede var etablerte. Jeg har før tenkt at en kanskje mye bedre mulighet lå og ventet på meg, om jeg bare lette videre Noe jeg også gjorde. Jeg hadde iallefall ikke giddet å sullet rundt i sølibat i to år pga en dame som kanskje ikke kom til å aldri treffe meg igjen... Og samtidig fortalt meg selv at jeg var "trofast".. Trofast mot HVEM egentlig. En dama som ikke har brydd seg med deg de siste par årene? Dette blir bare for dumt. Lykke til meg å gå til grunne, Steinar. Jeg kan love deg en ting: Det vil aldri betale seg og du vil ikke få hverken takk eller ros.
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #136 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Hvordan er det da mulig å ikke sjekke ut andre i mellomtiden? Jeg hadde aldri brukt min dyrebare tid til å vente på noen som allerede var etablerte. Jeg har før tenkt at en kanskje mye bedre mulighet lå og ventet på meg, om jeg bare lette videre Noe jeg også gjorde. Og jeg tenker at hun er bra nok inntil det motsatte er bevist. Så da går jeg ikke over bekken etter vann før jeg må. Endret 3. juni 2012 av Steinar40
Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. juni 2012 #137 Skrevet 3. juni 2012 Nei. Jeg skal som sagt bruke denne sommeren på å avslutte for godt. Tror det ikke før jeg får se det. Kan garantere at du fortsatt sitter og venter utpå høstparten og ikke har rikket deg en millimeter. 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. juni 2012 #138 Skrevet 3. juni 2012 Og jeg tenker at hun er bra nok inntil det motsatte er bevist. Så da går jeg ikke over bekken etter vann før jeg må. Det er ingen bekk, du sitter ved en uttørket steinrøys. Og hun har bevist til det kjedsommelige at hun ikke er bra for deg.
Gjest notetur nomen Skrevet 3. juni 2012 #139 Skrevet 3. juni 2012 Og jeg tenker at hun er bra nok inntil det motsatte er bevist. Så da går jeg ikke over bekken etter vann før jeg må. Unnskyld men du har hverken bekk eller vann. Eller noen bøtte for den sakens skyld. Det du har er en tom brønn. 1
Gjest Starlit Skrevet 3. juni 2012 #140 Skrevet 3. juni 2012 Nei. Jeg skal som sagt bruke denne sommeren på å avslutte for godt. Synes heller du burde bruke sommeren til å utforske andre jaktmarkeder. Årstiden kunne ikke ha passet bedre enn nå. Jeg er bombesikker på at du finner en annen dame, som får deg til å glemme hun andre.
Fremhevede innlegg