Gå til innhold

"Steinar": hvordan gikk det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Interessant at du i listen over hva som har gått galt ikke inkluderer deg selv og dine valg. Alt er alle andre sin feil. Slik ansvarsfraskrivelse er trist, fordi da fratar du også deg selv evnen til å ta kontroll over eget liv og egne valg.

Hvor har jeg fraskrevet mitt ansvar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke du flytte dit da?

Ikke slik hun oppfører seg, nei.

Gjest Starlit
Skrevet

Er det deg og henne det er avbildet av på profilen din her?

AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Det bildet er vel av james bond og vesper lynd.

Gjest Starlit
Skrevet

:fnise:

Det bildet er vel av james bond og vesper lynd.

Ok:) Kan ikke skryte på meg å ha sett James Bond filmer akkurat da men..

Hva om de ligner?

Skrevet

Nei, hun likner nok ikke særlig mye på den dama der. Så langt jeg klarer å huske henne da ihvertfall. Bildet av henne i mitt hode begynner å bli uklart etter nesten 2 år. Og det kan jo bare være en fordel egentlig.

Gjest Starlit
Skrevet

Nei, hun likner nok ikke særlig mye på den dama der. Så langt jeg klarer å huske henne da ihvertfall. Bildet av henne i mitt hode begynner å bli uklart etter nesten 2 år. Og det kan jo bare være en fordel egentlig.

Hadde kanskje vært en fordel om interessen også ble uklar..?

AnonymBruker
Skrevet

1. Hun liker at du gresser i hagen hennes og kaster vekk livet med å vente å henne

2. Hun er gift

3. Bor veldig langt unna

4. Du husker henne knapt nok

............... problemet er?

Skrevet

Hadde kanskje vært en fordel om interessen også ble uklar..?

Absolutt.

Skrevet

1. Hun liker at du gresser i hagen hennes og kaster vekk livet med å vente å henne

2. Hun er gift

3. Bor veldig langt unna

4. Du husker henne knapt nok

............... problemet er?

Å få henne på stor nok avstand på alle måter.

Hittil har hun kontaktet meg regelmessig med løfter om mer.

Det har ødelagt for den mentale avstanden.

• Liker 2
Skrevet

Det virker som om det ikke er så mye håp for at hun skal komme tuslende i din retning, Steinar, og hvis hun faktisk skulle gjøre det, er vel sannsynligheten stor for at du/dere blir skuffet. Man lager seg mange forestillinger i hodet om hvordan det skal bli, hvordan den andre personen er osv., noe som ikke nødvendigvis trenger å ha noe med virkeligheten å gjøre.

Men det spiller for så vidt ingen rolle. Det kan ta utrolig lang tid å komme over noen, og det er en prosess man bare må gå gjennom - uansett hvor mange måneder eller år det tar. Man må bare ikke glemme å leve i mellomtiden.

:klemmer:

Gjest Katten.
Skrevet

Ikke slik hun oppfører seg, nei.

Aha. Så hun oppfører seg på en slik måte at du ikke vil flytte til henne, men om hun sier hun vil ha deg, så er alt rosenrødt likevel?

Skrevet

Det virker som om det ikke er så mye håp for at hun skal komme tuslende i din retning, Steinar, og hvis hun faktisk skulle gjøre det, er vel sannsynligheten stor for at du/dere blir skuffet. Man lager seg mange forestillinger i hodet om hvordan det skal bli, hvordan den andre personen er osv., noe som ikke nødvendigvis trenger å ha noe med virkeligheten å gjøre.

Men det spiller for så vidt ingen rolle. Det kan ta utrolig lang tid å komme over noen, og det er en prosess man bare må gå gjennom - uansett hvor mange måneder eller år det tar. Man må bare ikke glemme å leve i mellomtiden.

:klemmer:

Ja, det er sant. Ting tar tid.

Men ingen av mine planer har ihvertfall noe med henne å gjøre i det hele tatt.

Skrevet

Aha. Så hun oppfører seg på en slik måte at du ikke vil flytte til henne, men om hun sier hun vil ha deg, så er alt rosenrødt likevel?

Nei. Det måtte først blitt en lang runde med diverse avklaringer.

Alt er vanskelig i denne situasjonen. Derfor finnes det ingen rask vei til målet som jeg kan se.

Skrevet

Dette er langt fra klokt og det er ingen god følelse.

Noen ganger prøver jeg å forestille meg at det er et bilde på meg selv jeg har forelsket meg i å elsker, fordi jeg kunne ikke elsket noen andre på den måten, og møter altfor ofte på at den og den ikke er han, selv om de hadde vært like verdige til å bli elsket. Men de er ikke han og kan derfor ikke bli det hele bildet på hvem jeg elsker, og noe må jeg gjøre for å klare å leve med det. Derfor tror jeg at jeg elsker meg selv og aldri har elsket denne mannen.

Gjest Starlit
Skrevet

Huff, Steinar :/

Skulle ønske du fant deg en annen dame, slik at du slapp å bli brukt av hun andre..

Er jo heller mye bedre at du fant lykken selv, og fikk startet din egen familie..

At hun holder på å sende sms`er for å holde liv i interessen din, synes jeg er utrolig ufint gjort!

Hun burde unne deg at du finner lykken med en annen, framfor å bruke dette psykologiske overtaket for å holde på deg.

Skrevet (endret)

Selv det er vanskelig tankene er vel mer rettet mot den. Og energien blir brukt opp. Men jeg har ikke kontakt. Og oppsøker heller ingen kontakt. Så på en måte er jeg dum å kaster bort livet mitt på å vente. Og håpet er jo der. For innerst inne vet jeg at jeg fortjener bedre.

Overgangen din :)

Endret av LYSVING
AnonymBruker
Skrevet

=(

Det er så vondt.. Føler med deg. :klem:

Skrevet

Selv det er vanskelig tankene er vel mer rettet mot den. Og energien blir brukt opp. Men jeg har ikke kontakt. Og oppsøker heller ingen kontakt. Så på en måte er jeg dum å kaster bort livet mitt på å vente.

Ja, det er ikke bra for deg selv.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg skjønner det. Men det har jeg ingen planer på å gjøre.

Regner som sagt med å bruke denne sommeren på å avslutte.

Hvis ikke hun skulle bestemme seg først da selvfølgelig.

Hvorfor kaste bort en sommer på det?

Skjønner at den fantasien du har om dere to sammen må være sterk, ettersom du har gitt den næring over så mange år.

Men få henne til å ta en avgjørelse nå da vel? Er du en typisk "watcher", eller en "doer"?

Om hun velger deg blir vel sommeren perfekt eller?

Sommeren er perfekt for nyforelskelse, sex utendørs, i vannet, på brygga, i bilen, i parken.

Sørg for at det skjer med henne, eller noen andre.

Eneste jeg kan si ellers er at det ikke finnes ei/en som er "meant to be" for hverandre. Det er tusenvis der ute. Gå og ta dem.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...