Gå til innhold

"Steinar": hvordan gikk det?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor må du forsette å provosere menn? jeg leste første innlegget ditt her og måtte tenne på en røyk. og så kommer du med dette? nå får jeg lyst til å ta hele pakken...

menn tenner på maneaters? jeg vet ikke hva jeg skal si!!!

"¤E#(/RWGF&/#G%(RHWD(YGR"%&R¤G"=W"W()GR&)=R <----- hva som foregår i huet mitt når jeg leser sånt...

hver så snill, slutt å tro at vi menn er roboter som kommer ut av en fabrikk med nøyaktiv samme mentalitet som er forhåndsprogrammert eller noe sånt. :-(.

/topic, sorry steinar, var ikke meningen å kapre tråden din. måtte bare få ut litt frustrasjon.

men du virker som en oppegående kar, så hva skal jeg si, jeg synes du fortjener bedre selv om jeg ikke kjenner deg, men du virker oppegående som sagt, så du må nok få lov til å leve livet slik du selv vil du og. lykke til videre :-)

Enig, og det er minst like frustrende å lese om innlegg skrevet av menn om hvordan alle kvinner er og hvordan de egentlig tenker, og det er ganske mange av dem på dette forumet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kan ikke ta valg, men det kan vel du?

Du har jo valgt å være med henne eller? :klo:

Hvis hun skiller seg, så tenkte jeg å se hva vi kan få til i sammen, ja.

Men der stoppet det altså opp.

Skrevet

Du har kanskje et poeng der ja, men er jo ikke alt vi her inne vet vedrørende dem.

Selvsagt kan Steinar ha bygd opp besettelsen selv, og han har selv valgt å la det skje.

Noe annet vil likevel være om dama har kommet med små hint på kontaktfronten, og gitt han forhåpninger..

Hvem vet:) Finnes evige optimister også, i denne verden..

Hun har jevnt og trutt kommet med hint på kontaktfronten, og gitt forhåpninger, ja.

Hadde aldri ventet så lenge ellers. Det sier seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hun har jevnt og trutt kommet med hint på kontaktfronten, og gitt forhåpninger, ja.

det er ikke mye i denne situasjonen som sier seg selv nei

Skrevet

det er ikke mye i denne situasjonen som sier seg selv nei

Nei. Og akkurat det er det store problemet. At ingenting sier seg selv.

Det eneste som er sikkert; det er at hvis jeg hadde visst det jeg vet nå så hadde jeg aldri surret meg oppi denne situasjonen i utgangspunktet.

Gjest Starlit
Skrevet

Hadde en følelse av det ja:)

Så, hvorfor trenger hun så lang tid på å bestemme seg da?

Sålenge hun blir hos ektemannen sin, er det vel ingen tvil om hvem hun elsker mest?

Du må regne med at hun kontakter deg de gangene hun er alene og kjeder seg..

Men når ektemannen er hjemme, blir du automatisk satt på vent..

Skrevet

Hadde en følelse av det ja:)

Så, hvorfor trenger hun så lang tid på å bestemme seg da?

Sålenge hun blir hos ektemannen sin, er det vel ingen tvil om hvem hun elsker mest?

Du må regne med at hun kontakter deg de gangene hun er alene og kjeder seg..

Men når ektemannen er hjemme, blir du automatisk satt på vent..

Problemene med å bestemme seg er nok først og fremst det at de har mindreårig barn i sammen, og felles bolig med alt det innebærer.

Og så er hun sikkert redd for å bli alene i tillegg, tenker jeg. Ikke av de mest selvstendige for å si det sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Så du er rett og slett litt av en taper du Steinar. Ja ja, da vet man iallfall hvem sine svar man glatt skal overse.

• Liker 2
Gjest Starlit
Skrevet

Problemene med å bestemme seg er nok først og fremst det at de har mindreårig barn i sammen, og felles bolig med alt det innebærer.

Og så er hun sikkert redd for å bli alene i tillegg, tenker jeg. Ikke av de mest selvstendige for å si det sånn.

Ja, da har nok ikke jeg troen på at hun går ut av forholdet med det første..

Synes det er helt utrolig at hun gambler slik hun gjør.

Får du ikke dårlig samvittighet overfor barna de har sammen?

De trenger jo faren sin..

Skrevet

Ja, da har nok ikke jeg troen på at hun går ut av forholdet med det første..

Synes det er helt utrolig at hun gambler slik hun gjør.

Får du ikke dårlig samvittighet overfor barna de har sammen?

De trenger jo faren sin..

Samlivsbrudd i dag er helt standard. Barna tar ingen større skade av det så lenge foreldrene samarbeider.

Men det er da altså hennes valg. Og ikke mitt.

Hovedproblemet har egentlig vært at hun ikke har klart å bestemme seg selv. Og derfor har det tatt evigheter.

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg tror du trenger en klem.

*klem*

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror Steinar troller oss, er ikke mulig å gå å vente på at ei dame, som i tillegg er gift, skal bestemme seg for hvem hun vil ha, og etter 8 år venter han fremdeles. Nei, denne historien er ikke sann, totalt umulig at noen hadde lagt seg manipulere i så lang tid

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg tror Steinar troller oss, er ikke mulig å gå å vente på at ei dame, som i tillegg er gift, skal bestemme seg for hvem hun vil ha, og etter 8 år venter han fremdeles. Nei, denne historien er ikke sann, totalt umulig at noen hadde lagt seg manipulere i så lang tid

Troen på at noe vil endre livet til det bedre kan gjøre enhver person smågal. Hvis bare...... og så sitter man der å venter da.. på at noen andre skal komme å gjøre livet bedre...

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg lurer egentlig på hvor mindreårige disse barna kan være.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer egentlig på hvor mindreårige disse barna kan være.

Etter 8 år begynner de vel å bli ganske store

Gjest Eurodice
Skrevet

Problemene med å bestemme seg er nok først og fremst det at de har mindreårig barn i sammen,og felles bolig med alt det innebærer.

Hvor lenge skal du bruke argumentet at de har mindreårige barn sammen? Ifølge opplysninger du har gitt i andre tråder, er det lett å regne seg til at den eldste er ca. 19 år nå og den yngste 14-15.

Skrevet

Dette er faktisk ikke trolling som noen tror, men heller et skrekkeksempel på hvor galt det kan bli med stor geografisk avstand, mindreårige barn og folk uten evne til å bestemme seg selv.

Som sagt så regner jeg nå uansett med at det hele vil bli avklart over denne sommeren.

Hun har i grunnen ingen flere unnskyldninger. Som har gjort at tiden bare har gått hittil.

Og dessuten er alt vanskelig uansett hva som skjer. Ihvertfall de nærmeste årene ettersom minstemann fortsatt går på barneskolen der de bor.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du trenger en klem.

*klem*

Nei, han trenger ikke en klem. Eller ok, en klem, men også et kraftig spark i ræva.

Jeg ser at de har barn i tillegg? ......... Steinar, honey....... løpet er kjørt.

Skrevet

Dette er faktisk ikke trolling som noen tror, men heller et skrekkeksempel på hvor galt det kan bli med stor geografisk avstand, mindreårige barn og folk uten evne til å bestemme seg selv.

Interessant at du i listen over hva som har gått galt ikke inkluderer deg selv og dine valg. Alt er alle andre sin feil. Slik ansvarsfraskrivelse er trist, fordi da fratar du også deg selv evnen til å ta kontroll over eget liv og egne valg.

AnonymBruker
Skrevet

Som sagt så regner jeg nå uansett med at det hele vil bli avklart over denne sommeren.

Hun har i grunnen ingen flere unnskyldninger. Som har gjort at tiden bare har gått hittil.

Og dessuten er alt vanskelig uansett hva som skjer. Ihvertfall de nærmeste årene ettersom minstemann fortsatt går på barneskolen der de bor.

Kan ikke du flytte dit da?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...