AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #201 Skrevet 3. juni 2012 bruke sommeren for å avslutte? For 2 år siden skulle du bruke høsten på å avslutte, og du har ikke beveget deg en millimeter siden den gang. 1
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #202 Skrevet 3. juni 2012 bruke sommeren for å avslutte? For 2 år siden skulle du bruke høsten på å avslutte, og du har ikke beveget deg en millimeter siden den gang. Ja, det kan se sånn ut. Men det har vært mye styr i mellomtiden. Har det ikke vært det ene så har det vært det andre. Først og fremst i hennes liv. Men nå er det altså ikke noe mer for henne å skylde på. Dermed ser jeg for meg at denne sommeren vil avgjøre på hvilken vei jeg kommer til å velge å gå videre i livet.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. juni 2012 #203 Skrevet 3. juni 2012 Ja, det kan se sånn ut. Men det har vært mye styr i mellomtiden. Har det ikke vært det ene så har det vært det andre. Først og fremst i hennes liv. Men nå er det altså ikke noe mer for henne å skylde på. Dermed ser jeg for meg at denne sommeren vil avgjøre på hvilken vei jeg kommer til å velge å gå videre i livet. Hakk i plata?
Gjest .-L-. Skrevet 3. juni 2012 #204 Skrevet 3. juni 2012 Vedder på at det sekundet du kutter kontakten med henne og sier at nå er det nok, og faktisk følger det opp. Kommer damen til å hive seg etter deg. Vent å se.. 1
Sommee Skrevet 4. juni 2012 #205 Skrevet 4. juni 2012 Vedder på at det sekundet du kutter kontakten med henne og sier at nå er det nok, og faktisk følger det opp. Kommer damen til å hive seg etter deg. Vent å se.. Godt poeng, push pull her kan være meget effektivt.
LilleBille Skrevet 4. juni 2012 #206 Skrevet 4. juni 2012 Vedder på at det sekundet du kutter kontakten med henne og sier at nå er det nok, og faktisk følger det opp. Kommer damen til å hive seg etter deg. Vent å se.. Men det spørs vel om hun tror på ham - for etter utallige ultimatumer og stadig gjenskrudd pengekran - vet hun at han kommer luskende tilbake uansett. 1
Gjest Anna.S Skrevet 4. juni 2012 #207 Skrevet 4. juni 2012 Takk for inspirasjon til dagens blogginnlegg: http://anehagen.com/2012/06/04/endring-for-a-oppna-andre-resultater/ Jeg håper du velger å tørre å gå videre, fordi verden har så mye mer å tilby enn å at du sitter hjemme og synes synd på deg selv..
Anglofil Skrevet 4. juni 2012 #208 Skrevet 4. juni 2012 Tråden stenges nå da den egentlig skal flyttes til personlige meldinger. Jeg velger å være grei og ikke slette tråden, siden vi egentlig sletter tråder som er startet av anonyme brukere og som egentlig skal flyttes til rom som er stengt for anonyme brukere. Ønsker dere å diskutere videre kan dere ta dette på egnet rom, dvs personlige meldinger. Yvonne (mod)
Fremhevede innlegg