Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #141 Skrevet 3. juni 2012 Det er ingen bekk, du sitter ved en uttørket steinrøys. Og hun har bevist til det kjedsommelige at hun ikke er bra for deg. Mye mulig.
Tabris Skrevet 3. juni 2012 #142 Skrevet 3. juni 2012 Må jo selvfølgelig være rimelig ubegripelig for alle som skifter partnere oftere enn de skifter truser. Jeg har hatt et fast forhold med min samboer i snart åtte år, og det er ubegripelig for meg også. 2
Margit25 Skrevet 3. juni 2012 #143 Skrevet 3. juni 2012 Å være i ett stabilt forhold,å ha barn...egen familie,fremfor å være singel og leve i uvisshet for hva som kommer til å skje eller ikke...? For all del,er du fornøyd med dette livet.... Nå må du gi deg! Det er faktisk mennesker som ikke vil ha unger eller familie. Og leve single. Ta og aksepter det!
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #144 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har hatt et fast forhold med min samboer i snart åtte år, og det er ubegripelig for meg også. Du kan ikke forstå andre mennesker. Du kan ikke forstå deg selv engang.
LilleBille Skrevet 3. juni 2012 #145 Skrevet 3. juni 2012 Enkelt? Ingenting er enkelt når hun rett og slett ikke klarer å bestemme seg selv. Venter du fortsatt på at damen fra nord skal bestemme seg? Hvor i all verden er det at hun fortsatt er gift - fortsatt bor sammen med mannen sin osv ikke å bestemme seg? Hun har tatt et valg - og desverre ble det ikke deg. 1
Tabris Skrevet 3. juni 2012 #146 Skrevet 3. juni 2012 Du kan ikke forstå andre mennesker. Du kan ikke forstå deg selv engang. Så hvorfor skriver du at det er ubegripelig for de som skifter partner ofte, når det etter ditt hode vil være ubegripelig for absolutt alle? Du snur kappen etter vinden når du svarer på innlegg, og motsier deg selv. Antagelig ser du det ikke selv. 1
Gjest Starlit Skrevet 3. juni 2012 #147 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Jeg hadde iallefall ikke giddet å sullet rundt i sølibat i to år pga en dame som kanskje ikke kom til å aldri treffe meg igjen... Og samtidig fortalt meg selv at jeg var "trofast".. Trofast mot HVEM egentlig. En dama som ikke har brydd seg med deg de siste par årene? Dette blir bare for dumt. Lykke til meg å gå til grunne, Steinar. Jeg kan love deg en ting: Det vil aldri betale seg og du vil ikke få hverken takk eller ros. Tror Steinar har satt seg i respekt overfor denne kvinnen, og adlyder hvert minste lille vink. Nei, jeg hadde nok aldri levd i sølibat jeg heller:) Men jeg tror at kvinnfolket her har forhekset Steinar fra topp til tå, så nå kan han rett og slett gå så langt som å dø for henne.. Endret 3. juni 2012 av Starlit
LilleBille Skrevet 3. juni 2012 #148 Skrevet 3. juni 2012 Må jo selvfølgelig være rimelig ubegripelig for alle som skifter partnere oftere enn de skifter truser. Jeg har vært gift i over 20 - og var sammen med mannen i mange år før det - så jeg skifter ikke partnere som andre skifter truser - men det er uforståelig for meg også. Det å være besatt av en som ikke vil ha deg - er ikke nødvendigvis et tegn på at du er mer trofast og bedre enn oss andre. 4
Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. juni 2012 #149 Skrevet 3. juni 2012 Tror Steinar har satt seg i respekt overfor denne kvinnen, og adlyder hvert minste lille vink. Nei, jeg hadde nok aldri levd i sølibat jeg heller:) Men jeg tror at kvinnfolket her har forhekset Steinar fra topp til tå, så nå kan han rett og slett gå så langt som å dø for henne.. Denne situasjonen er rett og slett farlig. Håper Steinar har andre ting å leve for enn denne dama.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #150 Skrevet 3. juni 2012 Det å være besatt av en som ikke vil ha deg - er ikke nødvendigvis et tegn på at du er mer trofast og bedre enn oss andre. der sa du det! det er akkurat som han synes det er noe edelt ved det 3
Gjest Starlit Skrevet 3. juni 2012 #151 Skrevet 3. juni 2012 Jepp, og årene har gått de. Ja, og som du kanskje ser, så er det ikke lett for henne å gå fra noen hun er glad i:) En mann jeg er venn med på facebook, har også sagt til meg en gang om at jeg måtte bare si ifra når det ble slutt mellom meg og forloveden min. Men han må desværre vente lenge;) For jeg har ikke tenkt å gå ifra mannen min noensinne. Jeg håper for vennen min sin skyld, at han finner lykken og glemmer meg.
lillevill Skrevet 3. juni 2012 #152 Skrevet 3. juni 2012 For å si det sånn; så går årene når man har surret seg borti i et individ som overhode ikke klarer å bestemme seg selv for noe som helst. Det har jeg ihvertfall lært. Status er at hun fortsatt ikke har klart å bestemme seg selv. Og etter 14 dager i leilighet så har tydeligvis mannen funnet ut at det ikke passet ham og at han heller ville hjem igjen. Og da må jo hun tenke videre på det selvfølgelig. Jaja, det kan jo hende at hun finner ut av det en eller annen gang - for alt hva jeg vet. Hun kan ikke ta valg, men det kan vel du? Du har jo valgt å være med henne eller?
Gjest notetur nomen Skrevet 3. juni 2012 #153 Skrevet 3. juni 2012 Tror Steinar har satt seg i respekt overfor denne kvinnen, og adlyder hvert minste lille vink. Nei, jeg hadde nok aldri levd i sølibat jeg heller:) Men jeg tror at kvinnfolket her har forhekset Steinar fra topp til tå, så nå kan han rett og slett gå så langt som å dø for henne.. Jeg mener fortsatt prinsipet du tenker etter er feil. Det etter min mening nemlig han som vil ha disse følelsene og klamrer seg til dem, og derfor er det også han som har forhekset seg selv. Å si hun har gjort ditt og datt er å bygge opp under at hun faktisk har en rolle i dette, noe hun ikke har da dette forholdet jo er fiktivt og kun finnes inne i Steinars hode, synd men sant.
Gjest Starlit Skrevet 3. juni 2012 #154 Skrevet 3. juni 2012 Denne situasjonen er rett og slett farlig. Håper Steinar har andre ting å leve for enn denne dama. Jeg vil tro hun er som en gudinne for han:) Ingen over og ingen vedsiden.. Nesten så jeg begynner å tro at han ikke kommer til å elske noen høyere enn dette kvinnemennesket.
Gjest Starlit Skrevet 3. juni 2012 #155 Skrevet 3. juni 2012 Jeg mener fortsatt prinsipet du tenker etter er feil. Det etter min mening nemlig han som vil ha disse følelsene og klamrer seg til dem, og derfor er det også han som har forhekset seg selv. Å si hun har gjort ditt og datt er å bygge opp under at hun faktisk har en rolle i dette, noe hun ikke har da dette forholdet jo er fiktivt og kun finnes inne i Steinars hode, synd men sant. Du har kanskje et poeng der ja, men er jo ikke alt vi her inne vet vedrørende dem. Selvsagt kan Steinar ha bygd opp besettelsen selv, og han har selv valgt å la det skje. Noe annet vil likevel være om dama har kommet med små hint på kontaktfronten, og gitt han forhåpninger.. Hvem vet:) Finnes evige optimister også, i denne verden..
Gjest Søgni Skrevet 3. juni 2012 #156 Skrevet 3. juni 2012 Du har kanskje et poeng der ja, men er jo ikke alt vi her inne vet vedrørende dem. Selvsagt kan Steinar ha bygd opp besettelsen selv, og han har selv valgt å la det skje. Noe annet vil likevel være om dama har kommet med små hint på kontaktfronten, og gitt han forhåpninger.. Hvem vet:) Finnes evige optimister også, i denne verden.. Ikke ulikt en del av de som debatterer med Steinar i denne tråden.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #157 Skrevet 3. juni 2012 åtte sider med diskusjon om Steinars kjærlighetsliv. Come on, peepz!
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #159 Skrevet 3. juni 2012 Enkelt? Ingenting er enkelt når hun rett og slett ikke klarer å bestemme seg selv. Hun har jo bestemt seg, hun er ikke sammen med deg. Punktum.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #160 Skrevet 3. juni 2012 Når tid var det dere tilbrakte en helg sammen sist?
Fremhevede innlegg