Gå til innhold

"Steinar": hvordan gikk det?

Fremhevede innlegg

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Er jo det jeg prøver å si :)

Menn er enkle indiviser som lever og ånder for de peneste kvinnene.

Min samboer ofret selv 3 år av livet sitt for å kapre et slikt kvinnfolk selv.

Selv om denne damen datet og lå med andre menn, så ville samboeren min på død og liv ha henne (lenge før han møtte meg altså).

Det er likevel sjokkerende hvilken makt på menn et bra utseende har.

Slike damer kan gjøre hva de vil, ja, til og med såre. Og det vil aldri bry mannfolkene det spytt ;)

Før han møtte deg? Nå har jeg sett bilder av seg og du er veldig pen selv da. Forskjellen er sikkert oppførselen :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bandit
Skrevet

Hun har et psykologisk balletak på mannen.

Selvsagt, og da er det viktig å komme seg vekk.

Gjest Bandit
Skrevet

Jeg gir henne muligheten til å bestemme seg - aktivt ved å skille seg eller passivt ved å bare forbli der hun er.

Jeg kan uansett ikke bestemme for henne.

Jeg har brukt så lang tid på dette surret hennes at litt mer tid spiller ingen som helst rolle.

Det viktige er som sagt å få det rette resultatet.

Men noe moro er det jo ikke akkurat.

Du kan ikke bestemme for henne, men du kan bestemme over ditt eget liv. Bestemme at du ikke gidder å bli overkjørt og brukt. Slike kvinner trenger en oppvåkner.

AnonymBruker
Skrevet

Uff, bare kom edg vekk, kom deg vekk, krev et svar med en gang, hun må kunne svare for seg og sette deg fri på den måten!

Du fortjener å oppleve lykke med en annen dame, og du vil finne henne, ikke gi opp! ikke finn deg i dette!

Gjest Starlit
Skrevet (endret)

Uhhh... dette gjelder IKKE alle. Og man kan like gjerne snu dette til å gjelde kvinner også. Noen av dere er så opptatt av disse bad boysene, at de kan gjøre akkurat hva de vil, og dere bare sitter og tar imot.

Ja, det ser jeg ikke helt bortifra heller :) Det vil da vel alltid finnes både mindre smarte menn og kvinner, som blir i et forhold til fordel for den taggbare "kjæresten"..

Men menn tenner åpenbart på maneaters:) De er jo pene å se på tross alt, i menns øyne.

Endret av Starlit
Skrevet

ER HUN GIFT OG!???!!??!?!?!!??!?!?!?!

......... sorry at jeg sier det, men mann, kjææære mann, kjære steinar, DRIT i kjerringa og kom deg vekk. Stå ikke der og glo på dette mennesket, du kjenner henne ikke, du vet ikke hva du har kastet år og dag vekk på.

Det du kjenner av henne er ei dame som er gift med en mann, men har tydeligvis innledet noe greier til deg, og snakker til deg om å avslutte ekteskapet, BAK HANS rygg.

Og du vil ha den Twotimeren der!?

Fy faen, jeg har sett deg råde andre at de skal komme seg vekk fra mye mer harmløse forhold og relasjoner enn det du sitter i. Unnskyld meg steinar, men du bør holde deg til å lese og ta imot råd her på forumet, eller følge dine egne.

Du skal ikke undervurdere betydningen av mine tanker rundt hennes oppførsel.

Dette har helt klart vært med på å gjøre at jeg kjenner henne mye bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette drøyer ut, vil han for alltid være singel, så han kommer til å være singelforumet han.

Nei, det tviler jeg ikke på.

Skrevet

Jeg tror ikke at du er så dum som du later som om du er. Jeg tror du vet at det aldri blir deg og henne.

Tanken er ihvertfall ikke helt fjern - for å si det sånn.

Gjest Starlit
Skrevet

Selvsagt, og da er det viktig å komme seg vekk.

Jepp:) Men går nesten ut ifra at hun gir han forhåpninger av at hun er interessert. Og dette agnet sluker han.

Kvinnfolket vil simpelthen holde han på gress, forde hun nyter oppmerksomheten han gir henne.

Hun føler seg definnitivt atraktiv.

Gjest Bandit
Skrevet

Ja, det ser jeg ikke helt bortifra heller :) Det vil da vel alltid finnes både mindre smarte menn og kvinner, som blir i et forhold til fordel for den taggbare "kjæresten"..

Men menn tenner åpenbart på maneaters:) De er jo pene å se på tross alt, i menns øyne.

Noen av oss lærer etter første gangen. Andre trenger et helt liv. Slik er det med kvinner også.

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg har brukt så lang tid på dette surret hennes at litt mer tid spiller ingen som helst rolle.

Dette er da ikke hennes surr, men ditt. Det er du som har skapt denne kvinnen i hodet ditt og blitt besatt av henne. Hvordan vil du føle det den dagen hun forteller deg at hun har møtt en annen? At hun skiller seg fra mannen sin for å leve med den som er rett for henne?

• Liker 2
Skrevet

Bullshit, Steinar. Du vet godt at dette sier du bare så du skal slippe å ta ansvar for dine egne følelser og aldri selv behøve å aktivt forandre på noe. Men henne får du ikke for hun er ikke din. Hun kjører det velkjente, klassiske opplegget menn som har elskerinner gjør: Lyver for sin naive elsker å beholde sin egen komfort. Men kona skal de ALDRI FORLATE.

Simpelt og utilgivelig opplegg dette, ja.

Skrevet

Det er jo veldig enkelt å få det avklart. Det er bare å be henne om å bestemme seg. Vi lever i 2012 det er ikke lenger skam rundt det å skille seg. Elsker hun ikke mannen sin men deg hadde hun vært med deg, for flere år siden. Men som jeg sa i forrige svar. Det er bedre å være avvist fordi det er en situasjon som gjør det vanskelig, enn fordi du ikke er den rette for henne.

Enkelt?

Ingenting er enkelt når hun rett og slett ikke klarer å bestemme seg selv.

Skrevet

Og da er du dum da, som gjør som du gjør, men ikke som du sier? For du har hatt en del gode poeng her, men de har jo vært helt motsatt av det du selv gjør.

Handling og tanke er det langt mellom hos deg, hvorfor? :klo:

Fordi mennesket ikke er et rasjonelt dyr. Sånn er det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo skjønne at for at du virkelig skal få henne til å "bestemme" seg så MÅ du trekke deg unna og vise at du ikke trenger henne, at du kan skape din egen lykke. Hvis hun da virkelig vil ha deg så vil hun da innse at det er nå eller aldri og trekke seg ut av ekteskapet. HVis hun blir værende så var det også svaret ditt.

Så lenge du går og gresser utenfor så vet hun at hun har all verdens tid til å kjøre på med det hun vil, du vil uansett fortsatt sitte utenfor der hvis det en dag skjærer seg med han andre. Og da er du uansett ikke førstevalget og det er vel ikkenoe stas å være en backup?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Steinar, du hr makt til å avslutte dette og få et svar her og nå. Ta kontakt med henne og si at dette er siste sjanse. Hun får 1-2 dager på å bestemme seg, og har hun ikke gitt deg et svar innen så og så lang tid, så ikke en gang si noe. Bare trekk deg ut, helt ut av livet hennes. Som noen andre her sa, om hun ikke klarer å være uten deg, så hopper hun ut av ekteskapet og løper etter deg i frykt for å miste deg. Hører du aldri noe, så var det aldri ekte fra hennes side. Så enkelt.

Gjest Starlit
Skrevet

Før han møtte deg? Nå har jeg sett bilder av seg og du er veldig pen selv da. Forskjellen er sikkert oppførselen :)

Jepp, var før han møtte meg :)

Takk for det, men hun forrige var nok 10 ganger penere.

Hun lå med både kompiser og kolleger.

Var forresten hun som dumpet min nåværende samboer (mens de datet osv).

Så nei, snill var hun ikke :)

Samboeren min trodde lenge hun var interessert i han (da hun egentlig hadde flere andre i kikkerten).

Men men, godt mulig han har sluttet å tenke mer på henne nå (håper jeg), :)

Og for å si det slik, så tviler jeg på at han tok meg for utseendet :) Han har før gått for det motsatte.

Skrevet

Et spørsmål: Er du klar over at med den logikken så kan rettferdiggjøre for deg selv at du venter hele livet?

Ikke gi meg svaret at du "venter på en avklaring". Kan du svare meg helt konkret på akkurat det spørsmålet jeg stilte?

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Enkelt?

Ingenting er enkelt når hun rett og slett ikke klarer å bestemme seg selv.

Men hun hadde fint klart å bestemme seg hvis hun ville ha deg. See??

Du vet det jo selv også, det er bare så deilig å leve i illusjonen og late som om hun vil ha deg like mye som du vil ha henne, bare at ting er så vanskelig.

Jeg har en veninne som er i samme situasjon som deg nemlig, men de to har vært kjærester tidligere og så flyttet eksen inn pga ungene og bla bla bla.. Ingen bør sette livet på hold for en person som ikke er den rette, men hun står på sitt og det gjør du også :)

Det eneste jeg synes er feil med deg og denne damen er at du klandrer henne når du egentlig på klandre deg selv. Hun har tatt et valg for mange år siden ved å holde deg på hold. Og det vet du :)

Skrevet

Du har ansvaret for ditt eget liv, Steinar. Det er dine handlinger som bestemmer utfallet. Ergo skaper du din egen lykke. Og du høres ikke lykkelig ut.

Denne kvinnen har enten kronisk beslutningsvegring, eller så elsker hun å få i både pose og sekk. Så lenge du lar henne få lov til å holde på slik, vil hun selvsagt fortsette. Hun trenger et spark bak. Og det er du som skal gi henne det.

Jeg tror at hun har både kronisk beslutningsvegring og behov for å få i både pose og sekk - men absolutt mest av det første.

Og det er ikke noe mer jeg kan gjøre for å sparke henne bak. Det fungerer ikke. Og derfor sparket jeg heller bare ballen over på hennes banehalvdel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...