AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #21 Skrevet 3. juni 2012 Det jeg synes er helt fantastisk er at Steinar er så utrolig tålmodig i denne sammenhengen. Å vente på noen i så mange år står det uansett respekt av på en måte. I filmversjonen er det hysterisk romantisk..... Steinar er i særklasse !! Hehe snedig. Når en kvinne skriver her inne at hun har et forhold med en opptatt mann, da er hun ikke i særklasse, og det er ingen respekt å hente. Da er hun en ond kvinne som stjeler mannen til en annen kvinne. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #22 Skrevet 3. juni 2012 Skal ALDRI mer ta datingråd fra deg steinar, herregud, ta deg sammen og stikk før livet går deg forbi. Dama vil ikke ha deg, tro meg, hun bare greier ikke å gi slipp på muligheten å kanskje få deg. Hun vil ikke være helt alene, men vil heller ikke ha deg. 8
Gjest notetur nomen Skrevet 3. juni 2012 #23 Skrevet 3. juni 2012 Jeg skal ha det rette resultatet. Det er ikke å være en taper. Tvert imot. Oooki...
Gjest notetur nomen Skrevet 3. juni 2012 #24 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Skal ALDRI mer ta datingråd fra deg steinar, herregud, ta deg sammen og stikk før livet går deg forbi. Dama vil ikke ha deg, tro meg, hun bare greier ikke å gi slipp på muligheten å kanskje få deg. Hun vil ikke være helt alene, men vil heller ikke ha deg. Muligheten? Hun har han jo akkurat der det er behagelig for henne. Man han skal dø gammal og aleine og aldri ha opplevd noe annet enn å sikle på denne dama. Trist. Endret 3. juni 2012 av notetur nomen
Gjest notetur nomen Skrevet 3. juni 2012 #25 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Igjen, Steinar, du skal ha kred for å være så tålmodig. (Tålmodig eller compulsive obsessive disorder?) Man får ikke cred for å kaste vekk livet på tull i min bok. Steinar kanskje du har andre alternativer? Endret 3. juni 2012 av notetur nomen
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #26 Skrevet 3. juni 2012 Har han et forhold til henne? jeg trodde hun var i et forhold med en annen?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #27 Skrevet 3. juni 2012 Muligheten? Hun har han jo akkurat der det er behagelig for henne. Man han skal dø gammal og aleine og aldri ha opplevd noe annet enn å sikle på denne dama. Trist. Ja, dama vil jo bare la deg sitte på gjerdet og vente på henne. Og hva har HUN bedrevet de siste 7-8 årene da? Vært helt alene, ikke pult, eller noe? Har hun sittet like tålmodig og ventet på sin beslutning som det du har ventet på hennes? Nei, det tror jeg IKKE. Hun har bestemt seg steinar, hun har det. Hun vil ikke ha deg, men vil heller ikke kvitte seg helt med deg, derfor drar hun det ut med "jeg er ikke sikker, jeg er veldig glad i deg, du betyr masse for meg, jeg må bare bestemme meg blablabla". Men herregud, du går jo i det med begge beina!! Beklager steinar, men jeg ble jo rett og slett satt ut og sjokkert av dette her, du av alle, lar du deg tråkke over på den måten? Skjerp deg og kom deg ut i den vide verden, det er MANGE kvinner er ute som er bedre enn det der!! 4
Gjest Ølbriller Skrevet 3. juni 2012 #28 Skrevet 3. juni 2012 Mener ikke å være frekk eller noe, men Steinar har hverken opprettet denne tråden eller bedt om rådene deres. La han få være i fred om han har det bra som han har det 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #29 Skrevet 3. juni 2012 Mener ikke å være frekk eller noe, men Steinar har hverken opprettet denne tråden eller bedt om rådene deres. La han få være i fred om han har det bra som han har det Mye mulig, men skal i allefall ALDRI mer ta hans dating og forholdsråd seriøst, hallo.. Han bør ikke råde noen til noe, slik han sitter i det. 3
Gjest notetur nomen Skrevet 3. juni 2012 #30 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Mener ikke å være frekk eller noe, men Steinar har hverken opprettet denne tråden eller bedt om rådene deres. La han få være i fred om han har det bra som han har det Djees, er det kriminellt å bekymre seg og prøve å tuppe en ok fyr litt en viss plass også nå? Dessuten tviler jeg på at han har det veldig bra... Endret 3. juni 2012 av notetur nomen
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #31 Skrevet 3. juni 2012 Har du levd sammen med denne kvinnen? Kjenner du henne inn å ut ved å dele hverdagen med henne og se henne i alle hennes dagsformer, eller er du forelsket i det du tror denne kvinnen kan være? Det er ikke helt vanlig å leve i sammen med ei kvinne som fortsatt er gift med en annen mann så vidt jeg vet. Greia er altså den at hun skal avslutte ekteskapet på eget initiativ. Eller ikke - selvfølgelig. Det er altså (fortsatt) status i dag.
Gjest notetur nomen Skrevet 3. juni 2012 #32 Skrevet 3. juni 2012 Det er ikke helt vanlig å leve i sammen med ei kvinne som fortsatt er gift med en annen mann så vidt jeg vet. Greia er altså den at hun skal avslutte ekteskapet på eget initiativ. Eller ikke - selvfølgelig. Det er altså (fortsatt) status i dag. Oh... my... gawd... Hun kommer jo aldri til å gjøre det. Hva er i veien med deg, kompis?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #33 Skrevet 3. juni 2012 Det er ikke helt vanlig å leve i sammen med ei kvinne som fortsatt er gift med en annen mann så vidt jeg vet. Greia er altså den at hun skal avslutte ekteskapet på eget initiativ. Eller ikke - selvfølgelig. Det er altså (fortsatt) status i dag. ER HUN GIFT OG!???!!??!?!?!!??!?!?!?! ......... sorry at jeg sier det, men mann, kjææære mann, kjære steinar, DRIT i kjerringa og kom deg vekk. Stå ikke der og glo på dette mennesket, du kjenner henne ikke, du vet ikke hva du har kastet år og dag vekk på. Det du kjenner av henne er ei dame som er gift med en mann, men har tydeligvis innledet noe greier til deg, og snakker til deg om å avslutte ekteskapet, BAK HANS rygg. Og du vil ha den Twotimeren der!? Fy faen, jeg har sett deg råde andre at de skal komme seg vekk fra mye mer harmløse forhold og relasjoner enn det du sitter i. Unnskyld meg steinar, men du bør holde deg til å lese og ta imot råd her på forumet, eller følge dine egne. 3
SemperFi Skrevet 3. juni 2012 #34 Skrevet 3. juni 2012 Og hvorfor legger folk seg opp i Steinar sitt liv? Hans liv, han bestemmer selv. 3
Gjest notetur nomen Skrevet 3. juni 2012 #35 Skrevet 3. juni 2012 Og hvorfor legger folk seg opp i Steinar sitt liv? Hans liv, han bestemmer selv. Jammen herreg... han greier vel å svare selv?
Gjest Anna.S Skrevet 3. juni 2012 #36 Skrevet 3. juni 2012 Det er ikke helt vanlig å leve i sammen med ei kvinne som fortsatt er gift med en annen mann så vidt jeg vet. Så svaret på spørsmålet mitt er altså "nei jeg kjenner ikke denne kvinnen som jeg er forelsket i. Jeg tror bare hun er den rette for meg og derfor har jeg ikke interesse av å finne den kvinnen som virkelig ER den rette for meg." Jeg tror ikke at du er så dum som du later som om du er. Jeg tror du vet at det aldri blir deg og henne. Men du liker tanken på at det er en kvinne der ute som er perfekt for deg. Som har alle de kvalitetene du ser etter og som ville gjort følelseslivet ditt fullkomment hvis det ble dere. Den illusjonen er god å holde fast ved. Men det er alikevell en illusjon. 3
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #37 Skrevet 3. juni 2012 Igjen, Steinar, du skal ha kred for å være så tålmodig. Om det er det beste for deg er en helt annen sak. Diskusjoner om hva du eventuelt har kunnet gått glipp av o.s.v er jo også et tema rundt dette. Jeg skal først og fremst ha denne saken avklart. Og det SKAL hun måtte gjøre. På den ene eller andre måten. Ansvaret er da fullt og helt hennes. Og hva jeg eventuelt har kunnet gått glipp av er bare interessant i et eventuelt parallelt univers. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #38 Skrevet 3. juni 2012 Så svaret på spørsmålet mitt er altså "nei jeg kjenner ikke denne kvinnen som jeg er forelsket i. Jeg tror bare hun er den rette for meg og derfor har jeg ikke interesse av å finne den kvinnen som virkelig ER den rette for meg." Jeg tror ikke at du er så dum som du later som om du er. Jeg tror du vet at det aldri blir deg og henne. Men du liker tanken på at det er en kvinne der ute som er perfekt for deg. Som har alle de kvalitetene du ser etter og som ville gjort følelseslivet ditt fullkomment hvis det ble dere. Den illusjonen er god å holde fast ved. Men det er alikevell en illusjon. Ja, for noen er dette bedre enn å faktisk bli sammen med dama og innse "ups, herregud, vi passer IKKE sammen i det hele tatt". Da er det bedre å ha noen man tror er perfekt for seg, så lever man i en slags ro.
Gjest Anna.S Skrevet 3. juni 2012 #39 Skrevet 3. juni 2012 Og hvorfor legger folk seg opp i Steinar sitt liv? Hans liv, han bestemmer selv. Så lenge han dømmer andre ut i fra hva de velger for sitt liv, må han takle at andre dømmer han ut i fra de valgene han tar. 7
Gjest Anna.S Skrevet 3. juni 2012 #40 Skrevet 3. juni 2012 Ja, for noen er dette bedre enn å faktisk bli sammen med dama og innse "ups, herregud, vi passer IKKE sammen i det hele tatt". Da er det bedre å ha noen man tror er perfekt for seg, så lever man i en slags ro. Nettopp. Eller å slippe å bli avvist fordi han er den han er. Nå er det ikke han det er noe galt med, det er bare det at hun er gift med en annen. I allefall så er det det han får beskjed om av henne og som han velger å tro på.
Fremhevede innlegg