siebaeo Skrevet 5. oktober 2012 #141 Del Skrevet 5. oktober 2012 Har du lange sykluser så har du jo sannsynligvis sen eggløsning også vil jeg tro! Fram med popocornet..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. oktober 2012 #142 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hva er det for en ting å så..?? Dobbeldust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. oktober 2012 #143 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg tipper på spire og klamrer meg til den teorien til det motsatte er bevist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #144 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg fikk testene i posten i dag jeg!! Siden jeg nå har 20 stk, skal jeg jammen svi av en på ikke-morgenurin.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 5. oktober 2012 #145 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg er spent på resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #146 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Å vente på resultatet er noe forbanna drit altså... Jeg vet jo hvordan testen oppførte seg sist da den var positiv, da poppet testestreken opp med én gang. Derfor mister jeg håpet umiddelbart når jeg ser kontrollstreken komme, og resten av området blir mer og mer hvitt. Har liksom ikke troen på at det plutselig skal dukke opp en strek til etter hvert, når alt er helt hvitt.. Så jeg må vel bare innse at jeg bare har en veeeldig lang syklus, og ingen bolle i ovnen... Endret 5. oktober 2012 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. oktober 2012 #147 Del Skrevet 5. oktober 2012 Men det skjer snart!! Satser på at vi vagger en heit sommer i møte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 5. oktober 2012 #148 Del Skrevet 5. oktober 2012 Enig med siebaeo, vi vagger sommeren inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #149 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ålreit da, da sier vi det sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 5. oktober 2012 #150 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ålreit da, da sier vi det sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #151 Del Skrevet 5. oktober 2012 Er du forresten et "gammelt" medlem her som jeg burde kjenne igjen, eller er du "ny"? Har du egen bok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 5. oktober 2012 #152 Del Skrevet 5. oktober 2012 Er du forresten et "gammelt" medlem her som jeg burde kjenne igjen, eller er du "ny"? Har du egen bok? Er "ny". Ble vell medlem i januar eller noe sånt om jeg ikke husker feil? Trur det skal stå en link til dagboken min under innleggene mine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #153 Del Skrevet 5. oktober 2012 Er "ny". Ble vell medlem i januar eller noe sånt om jeg ikke husker feil? Trur det skal stå en link til dagboken min under innleggene mine? Å ja, jeg ser ikke det når jeg bruker telefonen. Da skal jeg finne den en gang jeg er på pc! Er jo hyggelig å vite litt om de man skriver med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. oktober 2012 #154 Del Skrevet 5. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 5. oktober 2012 #155 Del Skrevet 5. oktober 2012 Å ja, jeg ser ikke det når jeg bruker telefonen. Da skal jeg finne den en gang jeg er på pc! Er jo hyggelig å vite litt om de man skriver med! I know! Veldig irriterende igrunn. Jeg er jo nesten bare på mobilen, så lenge jeg ikke er på jobb. Å da får jeg jo ikke se noenting. Jeg syntes også det er kjekt å følge med andre som prøver, hvem vet, plutselig ender vi med å gå gravid samtidig, å da er det jo kjekt å ha følt med en stund, å vet litt "hvem" personen er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. oktober 2012 #156 Del Skrevet 6. oktober 2012 Spent på oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter #157 Del Skrevet 6. oktober 2012 Tanta er på vei..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. oktober 2012 #158 Del Skrevet 6. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. oktober 2012 #159 Del Skrevet 6. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. oktober 2012 #160 Del Skrevet 6. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå