Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)


cypress

Anbefalte innlegg

Har du lange sykluser så har du jo sannsynligvis sen eggløsning også vil jeg tro! :jepp:

Fram med popocornet..! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk testene i posten i dag jeg!! :jepp:

Siden jeg nå har 20 stk, skal jeg jammen svi av en på ikke-morgenurin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vente på resultatet er noe forbanna drit altså... Jeg vet jo hvordan testen oppførte seg sist da den var positiv, da poppet testestreken opp med én gang. Derfor mister jeg håpet umiddelbart når jeg ser kontrollstreken komme, og resten av området blir mer og mer hvitt. Har liksom ikke troen på at det plutselig skal dukke opp en strek til etter hvert, når alt er helt hvitt.. Så jeg må vel bare innse at jeg bare har en veeeldig lang syklus, og ingen bolle i ovnen... :tristbla:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nigo::klem1:

Er du forresten et "gammelt" medlem her som jeg burde kjenne igjen, eller er du "ny"? Har du egen bok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du forresten et "gammelt" medlem her som jeg burde kjenne igjen, eller er du "ny"? Har du egen bok?

Er "ny". Ble vell medlem i januar eller noe sånt om jeg ikke husker feil? :fnise: Trur det skal stå en link til dagboken min under innleggene mine? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er "ny". Ble vell medlem i januar eller noe sånt om jeg ikke husker feil? :fnise: Trur det skal stå en link til dagboken min under innleggene mine? :)

Å ja, jeg ser ikke det når jeg bruker telefonen. Da skal jeg finne den en gang jeg er på pc! :jepp: Er jo hyggelig å vite litt om de man skriver med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja, jeg ser ikke det når jeg bruker telefonen. Da skal jeg finne den en gang jeg er på pc! :jepp: Er jo hyggelig å vite litt om de man skriver med! :)

I know! Veldig irriterende igrunn. Jeg er jo nesten bare på mobilen, så lenge jeg ikke er på jobb. Å da får jeg jo ikke se noenting.

Jeg syntes også det er kjekt å følge med andre som prøver, hvem vet, plutselig ender vi med å gå gravid samtidig, å da er det jo kjekt å ha følt med en stund, å vet litt "hvem" personen er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...