Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)


cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, den ble faktisk helt ok. Hadde nok vært bedre uten så lang steking, men heldigvis var ikke alt bortkastet!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg høre en skikkelig trist historie. Noen venner av mamma og pappa har et barnebarn som de i går fikk beskjed om at har fått leukemi. Visstnok ingenting å gjøre med, og veldig hissig, så det er ikke en gang sikkert at småen får oppleve jula... 8 år gammel.. Det er bare så utrolig tragsik. Jeg kjenner faren fra vi var små, fra foreldrene våre var på besøk hos hverandre og vi barna var med, men jeg har ikke noe kontakt med han nå. Jeg ble så lei meg av å høre det, og klarer ikke engang begynne å forestille meg hvordan foreldrene, søsken, besteforeldre og resten av familien har det... :( Sånt skal jo bare ikke skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fytti... :( Det er jo helt fryktelig.. (og en mors ytterste skrekk..). Det er jo bare trolig utrolig trist altså :( Klarer ikke tenke på sånt jeg. Kan nesten bli gal av det.. Varme tanker til den stakkars familien :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, huff huff... Håper aldri å oppleve noe tilsvarende!!

Over til noe annet - hvor tidlig kan jeg teste egentlig?? Hvis jeg virkelig hadde el etter den positive el-testen, skjedde vel det omtrent 26 okt. Må vel vente to uker, er det ikke det man sier? Det er i så fall neste fredag. Aaaahhhh, såååå leeeeeenge til!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke du 10dpo nå da..? Om jeg ikke regner helt feil? På testene står det jo at de kan påvise svangerskap så tidlig som fire dager før IKM. Dvs i dag?? (gitt en "normal" syklus, men det som betyr noe er jo dpo)

Fram med popcornet!! :popcorn:

Krysser fingrene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Håper håper håper! :hoppe: Nå er det på tide at en av oss henger seg på Dine :jepp: Og det må nesten bli deg denne mnd. ;) Krysser fingrene og spiser masse popcorn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er på tide.... Men dagens test viste intet nytt, men det er jo fortsatt relativt tidlig, så vi får holde motet oppe en stund til!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...