Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)


cypress

Anbefalte innlegg

Dette med lange sykluser, og at du da ikke har EL er vel kanskje et utgangspunkt, men ble ikke du gravid med A i en eeeeeviglang syklus da? Om jeg husker rett, så hadde du iallfall EL den gang, selvom syklusen var lang, så da er du kanskje så heldig at du har EL uansett :)

Og den testen så jo utrolig lovende ut da!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo Zia, det er sant, sist gang hadde jeg siste mens i januar, og oppdaget plutselig i mai at jeg var gravid. Så det er absolutt håp!! Legen var veldig positiv da jeg var der for å ta ut spiralen i hvert fall. Og jeg har jo faktisk hatt regelmessig mens nå helt siden jeg fikk igjen mensen i januar! Jeg tok ut spiralen i juni, og etter det er syklusene blitt ca 10 dager lenger, uten at jeg vet om det har noen sammenheng.

G-test negativ, men e-test fortsatt positiv, men ikke like sterk som i går. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her er det skikkelig spennende.. Og den testen er definitivt positiv, så bare å hoppe i høyet :fnise:

Har du tatt g-test i dag...? :sjenert: Jeg ville kanskje ringt jordmor eller evt. legen for å høre hva de sier ang. EL, positiv test og PCOS.. Så slipper du å lure, for da vet du at du enten har EL eller er gravid...

Med A, når testet du positivt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke tatt g-test, men derimot en el-test. Den var negativ. Det var som forventet da. Hvis jeg faktisk hadde el nå, så var det vel riktig at testen bare skal vise positivt et par dager?

For sikkerhets skyld har vi hatt oss hver dag de siste tre dagene, og annenhver dag før det! :opplyser: Så det skal ikke stå på oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med A testet jeg positivt relativt tidlig, men vet ikke nøyaktig når. Testen med ukeindikator mener jeg viste 1-2 uker i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Sovnet kl 20 på sofaen. Ikke egentlig noe underskudd på søvn som skulle tilsi det! Kan det bety noe tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en ambisjon om å starte et nytt og enklere liv med tanke på middager, så planen er nå å sette opp ukemenyer, helst handle alt på én gang. I tillegg skal jeg forsøke å få forberedt og lagd så mye som mulig av middagen kvelden før, hvis det er noe som tar lang tid. I tråd med dette, gikk jeg i går i gang med å lage hjemmelaget lasagne. Denne: http://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/kylling-og-fjarkre/lasagne-med-kylling-og-squash Har ALDRI gjort det før, bare lagt Toro-varianten, så jeg var litt stolt over at jeg var i gang. Jeg satte den i ovnen, og satte meg selv i sofaen. Og glemte hele greia..... Oppdaget den en time senere, da var den godt stekt kan du si!!!! Den skulle egentlig ha 20 minutte... Jeg ble så :sur: på meg selv for at jeg glemte å sette på klokka til å ringe!!! :sinna:

Osten på toppen var helt ubrukelig, så den må vi ta bort, men vi skal faktisk gi resten et forsøk i ettermiddag. Det var heldigvis masse squash i den, så den var ikke helt uttørket. Men jeg er spent på kyllingbitene i den.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...