Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)


cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går bra altså, jeg var mentalt forberedt! Men nå er det bare to sjanser igjen for å få en unge på riktig side av barnehage-grensen neste år, så nå må vi henge i!!! (tror jeg da, men det avhenger jo av at syklusen ikke blir enda lenger!!!)

Koser meg med et glass rødvin nå!! :biggrin: (men min tur til å stå opp med A i morgen, så nå må jeg legge meg snart...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden syklusen var så lang aner jeg plutselig ikke om vi hadde sex på rett tid ift eggløsningen!! Så denne måneden blir det :humpe: annenhver dag hele måneden gjennom, ikke bare til jeg tror el er overstått!!! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky man.. :fnise:;)

Tenker vi kjører samme taktikk her og! I det minste kan det nok være gunstig for å heve romansegrafen noen hakk ;) Eller.. romanse og romanse.. En eller annen graf i af :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde oss annenhver dag i 33 dager tror jeg det var og fy søren så sliten jeg var!! :fnise:

Dette var forrige gang da.. *Håper det klaffer for dere raskere enn raskest!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde oss annenhver dag da det klaff for oss.........og må si her var det mannen som var sliten.......I got mine :lol:

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fortalte den nærmeste kollegaen min at hun er gravid! Til pass for han dusten som sa at jentene må holde seg på matta! :fnise: Veldig hyggelig for henne!! :jepp: Håper selvsagt å følge etter snart selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Det burde lære han å holde kjeft! Håper han ble flau.. :lur: Og håper også så klart at han får enda en graviditet å irritere seg over :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt el-tester, inspirert av Siebaeos positive test i dag! ;) jeg henger noen dager etter henne da, siden jeg fortsatt har bittelitt mensen, men jeg håper å kunne begynne aktiv prøving snart!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, takk, veldig fin helg!! Var på navnefest i rådhuset i går, for datteren til han som var forlover til mannen min da vi giftet oss. Det var hyggelig. A oppførte seg over all forventning under seremonien. På selskapet etterpå var det mange barn som hun kunne leke med, så det var helt topp! Hun lekte masse med ei lita jente som er ca ett år eldre enn A. De var så søte, sto og slo hverandre i hodet med ballonger og holdt på å le seg i hjel!! Så lenge det bare er ballonger de slår med, er det jo forsåvidt greit....

A har vært forstoppet i helgen, og ikke bæsjet en eneste gang siden fredag. Så i natt, etter at hun hadde slitt lenge, og bare fått ut noe som lignet veldig på en rosin, var det frem med lactulosen. Det funker tydeligvis, for i dag har vi hatt tre (!) ordentlige bleier! Heldigvis kom to av dem i barnehagen.... Håper det ikke kommer tilbake, vi har slitt litt periodevis med hard mage. En på jobben i dag sa vi burde kjøpe litt mindre grovt brød, fordi de små visst skal ha maks tre sånne kakestykker på grovhetsskalaen. Vi kjøper alltid det aller groveste. Så da skal vi prøve det. Pluss prøve å lure linfrø inn i maten på noe vis. Vet ikke enda hvordan, for hun nekter å spise babygrøt. Kanskje hun vil ha kornblanding?? Eller må jeg (Gud forby!!) bake selv?!!? ;)

I dag fikk jeg vite om enda en venninne i nærmeste krets som er gravid. Nå er det tre i samme venninnegjeng, pluss en som fikk baby i august. I tillegg hun på jobben jeg fortalte om. Og naboen som også fikk baby i august. Det begynner å bli mange!! Nå er det min tur har jeg funnet ut. Denne måneden skal det skje!! :opplyser:

(men hvis det ikke skjer, så er livet egentlig veldig bra som det er også!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint bilde av dere på FB! :)

Jeg prøver også å lure linfrø inn i maten nå.. I går hadde vi ikke brød, og da lagde vi byggemelsvafler og lurte inn en del linfrø. Det gikk ned! (med syltetøy.. ;) ) Ellers har jeg lest at for å få den riktige effekten av enzymene i linfrøene skal man legge dem i bløt i et par timer, mengde 2 ss sånn ca..? :klo: Og så drikke det hele. Men jeg lurer på å prøve å gjøre dette men ha linfrøene i yoghurt. Han liker kornblanding så det kan gå! :) Kanskje noe å prøve?

Jeg jobber hardt for å ikke utvikle min gryende pre-pregzillaness :sjenert:

Edit: slettet et "prøver-kjerringrår" som sikkert ikke funker! Og som du heller kan spørre om hvis du vil ha det.. For det beste rådet er jo å ikke stresse.. ;) Jeg er dårlig på det men prøver å fokusere på alle de kule festene som kommer framover nå og som jeg egentlig vleidg gjerne vil være med på :lol:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yoghurten ja, selvfølgelig! Det var lurt!! Takk!!

Prøverkjerringråd sier jeg takk, men nei takk til - foreløpig!! ;) Det beste er vel uansett å ha masse sex - og det skal vi jammen ha!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg på prøverfronten deres :)

Så hyggelig å lese at det er mange i omgangskretsen som er gravid, eller nylig har fått baby, tar satse på at det snart klaffer for dere også :jepp: og at dusten på jobben får mer å irritere seg over :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...