Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)


cypress

Anbefalte innlegg

Her vil jeg følge med

Spennendes!

Jeg er på 7dpo. snegler seg avgårde gitt.

Kysser fingrene for deg!! Måtte det bli to blå snart

Velkommen, og gratulerer til deg med graviditeten!!! :smilorange:

Tiden mellom EL og IKM snegler seg forbi... Tar aaaaltfor lang tid før man kan teste/få mensen..

Håper dere får en fin uke Happy.gif

All ventingen blir plutselig verdt det når man får sånne resultater som du har fått!! Gratulerer så mye!!!! :duskedame: :duskedame:

Neimen, i gang med nr 2? Så morsomt og spennende!

Er jo aldri her om dagen, men har ikke kuttet ut heller, bare en ikke-KG-periode :) Er jo hjemme med småen enda, og da er det koseligere ting å pusle med enn å surfe på nett :)

Vi har allerede begynt å snakke om nr 2 vi, men må vente til amming er over da, pga hormoner og slikt (blir vel pergo eller puregonsprøyter) - regner ikke med at jeg er så heldig som deg, som har regelmessige sykluser da gitt!

Så her blir det nok prøving en gang etter nyttår, kanskje litt utpå våren. Håper for deres del at dere heller snart har termin da ;)

Følger med her videre iallfall, spennende! Masse lykke til :)

Hei!! Takk for lykkeønskning!! Har du fått igjen mensen etter fødsel enda? Jeg fikk min 2-3 måneder etter at jeg sluttet helt å amme, og den har som sagt vært regelmessig siden da. Legen "vår" sa at det skjedde med veldig mange, og at selv om jeg fortsatt har masse syster på eggstokkene, har det ingenting å si så lenge jeg faktisk har mensen (og eggløsning). Kanskje du kan håpe litt at det skjer med deg og?? Eller var du en vanskeligere case en meg kanskje? Husker jeg feil hvis jeg tror at du var inne til lap?? Uansett - lykke til når den tid kommer!!

Hei Tårnfrid! :hallo::fnise: Det er ikke bare bare å sjonglere bissi jobbhverdag og barn! TENK så mye bedre det blir når vi har to! :lol:

Nesten litt letta over å høre at det er andre som ikke har den helt store lysten etter barnet kom til verden.. OG har det bra alikevel! Og som MaiL sier, tror det hjelper å øke frekvensen litt!

I følge appen min har jeg EL i morra jeg og, men vi må satse alt på 24 timer :lol: Klar - ferdig -gå!

Om vi får klaff begge to kan vi jo ha treff på fødeavdelinga ;)

Shopping høres gøy ut! :handle: Hva har du kjøpt da? Trenger inspirasjon! Spes kåpeinspirasjon..

Håper du får en fin dag! :klem:

Haha, nå måtte jeg google Tårnfrid, husket ikke i farten hvem det var, men fant noen klipp på youtube og ja - AKKURAT sånn har jeg det!!!! :hoho:

Shoppingen har en tendens til å dreie seg om barneklær, men nå har jeg prøvd å skjerpe meg, og faktisk orke å prøve ting til meg selv også! Og jeg har klart det litt altså, selv om på flyplassen i København, gikk de fleste pengene til Molo-butikken... De har så mye kule, fargerike ting til barna!!!

Til meg selv har jeg kjøpt min første skinnjakke ever (fant ut at det er sånt man bare "må" ha i basisgarderoben), en lang selskapskjole (til bryllup jeg var i i går), to utrolig myke stretch-jeans på BikBok (Never Denim heter de - anbefales veldig!) og noen enkle gensere jeg kan bruke til hverdags på jobb.

Ingen kåpe-inspo å få her dessverre! Jeg kjøpte en trench på Mexx i fjor som jeg fortsatt er kjempefornøyd med og bruker masse. Men det var som sagt i fjor...

Kjenner til hektiske dager :jepp: Og København er jo ikke den verste flyplassen å vente litt på heller, sånn i forhold til :shoppe:

Høres ut som dere har en spennende :sengekos: helg foran dere

Godt og høre at du har mer lyst igjen, jeg tror nok den beste måten å kurere lysten på er å ha seg - det funker ihvertfall best for meg. Om jeg ikke har sex ofte så klarer jeg meg fint uten, men om jeg derimot har det ofte - da er lysten på topp :jepp:

Ha en super helg

Helt enig i alt du skrev, både om shoppingen på Kastrup og sex-hyppighet vs lyst! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hu hei, for en helg! Har vært i bryllup til en veldig god venninne, tre dager til ende. Sliten nå!!! "Tok sjansen" på at jeg ikke er gravid, sånn i forhold til drikking, for dette har jeg gledet meg til lenge. Den seneste forskningen viser jo at det ikke er så farlig som tidligere antatt, og med min historie med laaang tid med prøving uten at det sitter, kan jeg bare ikke være avholds hver måned fra ca eggløsningstid til mensen kommer. Jeg drikker uansett ikke så ofte, så når det først er en fest, må jeg kunne unne med det. Så lenge jeg ikke vet at jeg er gravid altså, selvfølgelig. Vel vel, nok forsvaring av det valget der...

Hvis jeg har like lang syklus som sist måned, er den 36 dager. Det vil si at IKM er 1. oktober. Sukk, det er lenge til altså!!! Dritt med så lange sykluser!!!! Kommer nok til å teste før det. Ble så inspirert av å lese om testingen til Dine... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan være greit å teste tidlig noen ganger ;) jeg fikk jo ikke positiv med Lilletassen før 9 dager over IKM, men nå så fikk jeg positiv 2 dager før IKM.. Sikkert mye å si ift EL og befruktning.. Vet du når du hadde EL? Er det lutealfasen som er så lang?

Helt enig med deg ift festen og drikken.. Man kan ikke gå rundt og tro man er gravid hver mnd, så jeg synes du gjør det helt riktig. Jeg drakk i USA, ikke mye, men ca 1 glass vin i 4-5 dager og ikke tok jeg forlat da heller... Jeg gjorde ikke det med Lilletassen, drikke mellom EL og mensen, så sånn sett kjenner jeg på det.. Men tenk deg alle de som har drukket i starten av svangerskapet tidligere og det har jo stort sett gått bra.. Jeg krysser fingrene og håper både du og Siebaeo kommer videre KJAPT :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet egentlig ikke når jeg har el. Orker ikke styre med tester (foreløpig), og har aldri tempet eller holdt på med systematisk slimobservering. Har ikke satt meg inn i disse forskjellige fasene heller, så jeg har ikke peiling på om noe er bedre enn annet. Jeg får jo ikke gjort noe fra eller til uansett, så..

Jeg har virkelig ikke følelsen av å være gravid, så jeg har ikke mye håp. For et par måneder siden hadde jeg veldig følelsen av å være gravid, uten å være det, så følelsene mine er åpenbart ikke alltid til å stole på. Håper det gjelder denne gang også! Tror jeg må teste i morgen, selv om det sannsynligvis uansett er alt for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å teste i alt morgenkaoset i dag. Kanskje like greit å vente til helgen... Er jo alt for tidlig nå, ble bare så revet med av dine og siebaeo,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du IKM på fredag? Jeg brant av en test nå og den var negativ :sjenert: Tror jeg får mensen nå så jeg forbereder meg på å slukke sorgene på lørdag :fnise: rart hvor revet med man kan bli av seg selv... :roll:

Håper vi får klaff snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikm er mandag faktisk, med mine lange sykluser.. Sukk..

Med A tok det ganske nøyaktig ett år fra jeg sluttet på pilla. Det første halvåret hadde jeg ikke mensen i det hele tatt, og jeg tok to pergokurer før den plutselig satt i en pausemåned fra Pergotime. Nå har jeg jo mensen, så håper veldig det skal gå fortere denne gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Bajs... Som de andre sier; det er fortsatt sjans! Jeg testet blendahvitt for noen dager siden jeg og. Merkelig hvor HVIT en sånn test kan bli..! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...