Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)


cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei.... vi gjorde, hadde en runde med prøverørforsøk nr 2 rundt juletider, men det gikk dårlig og da la vi det litt på is. Men nå er mannen sånn at han synes det holder med bare W... noe jeg ikke synes :( så vi får se...fikk også beskjed fra sykehuset etter en celleprøve jeg tok at, vi bør vente minst 6 mnd før neste forsøk for å se hvordan celleprøven er da etc.... og ikke minst, spare penger til forsøk. Det koster å være kar er det noe som heter :ler:

Har jo kjøpt eget og driver med oppussing nå og da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer litt å skrive her merker jeg.. Får prøve å oppdatere litt nå! :)

Jeg går og venter på mensen - eller helst ikke da.. Vet ikke helt når den kommer, for jeg er litt usikker på nøyaktig hvor mange dagers syklus jeg har. Sist måned kom mensen den 21., så noe rundt da? Uansett - jeg er overrasket over hvor spennende jeg syns dette er!! Jeg gleder meg skikkelig til å se en positiv test, og det samme gjør mannen. Vi har det veldig bra sammen nå. I tillegg har A det bra om dagen. Vi får gode tilbakemeldinger fra barnehagen på at hun virker trygg og er en blid jente. Hun sover og spiser godt, og er stort sett veldig frisk og rask. I det hele tatt er alt klart for å få en liten bror/søster! :jepp:;)

Jeg har to venninner som har fått barn den siste måneden, så jeg har fått snuse litt på babyer i det siste. Det er så kos!! I tillegg har en tredje venninne nylig annonsert sin graviditet, så det er en liten mini-babyboom på gang i vennegjengen.

Oppdatering kommer naturligvis så snart det er noe juicy news! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå v ar jeg skikkeligs pent da jeg så du hadde skrevet et innlegg ;)

Så bra at alt ligger til rette for en bror/søster - det er jo veldig viktig.

Og du skal ikke se bortifra at du blir gravid når du har fått litt nærkontakt med babyer.. Høres sikkert litt rart ut, men bestevenninnen min ble gravid bare få uker etter hun hadde hilst på Lilletassen. OG så fort kusinen til mannen hilste på Lilletassen og tilbragte litt tid med han, så ble hun det også.. Og det samme skjedde med stesøsteren til mannen. Gravid med nummer 2 rett etter noen dager sammen med Lilletassen :fnise: Sikkert veldig tilfeldig, men jeg tror Lilletassen er en liten babymagnet :fnise:

Så da er sikkert A det også - ettersom det er så mange rundt dere som har blitt gravide :briller:

Kos dere i helgen så gleder jeg meg til oppdatering med positiv test!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

happy.png Takk Dine, håper du har rett ang påvirkningen fra andre gravide/babyer! :) Jeg tror jeg må teste i morgen altså. Det er så spennende at jeg ikke tror jeg klarer vente lenger...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titter innom for å se på fremgangen! Ser ut til at dere har det fint om dagen, og da passer det jo strålende med en liten bror eller søster for å komplementere på det dere allerede har :jepp:

Blir spennende å se fremover hvor lenge dere eventuelt må vente :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:hug:

HER er det evigheter siden jeg har vært, å jeg skjønner jo at det er super spennende ting som skjer hos deg for tiden :rødme: Krysser fingrene for at det klaffer fort, noe jeg også tror at det gjør :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hvor lang syklus jeg har egentlig, tror den er litt i overkant av en måned, for den har forskjøvet seg de siste månedene hvis dere skjønner. Mener at i januar fikk jeg den rundt den 10, og så har det blitt litt senere etter hvert. Nå i juli var det som sagt 21. Så syklusen må jo i hvert fall være på mer enn 30-31 dager! Kanskje 32-33? Sånn sett er kanskje IKM i morgen eller fredag?

Jeg har ikke testet igjen etter mandag, men i morgen må jeg gjøre det. Vi skal nemlig ut på en sosial greie med jobben, og da kommer det til å bli servert vin. Greit å vite om jeg kan drikken! :lur: Jeg klarer i så fall ikke å holde det skjult for kollegaene, for jeg snakket senest i dag med en kollega/venninne om at de regner med at jeg snart skal ha permisjon. Da kommer de ALDRI til å gå på en av de gode gamle unnskyldnignene for plutselig ikke å drikke (kjører bil, antibiotikakur etc etc..) Det gjør for så vidt ingenting det altså. Jeg er mye roligere enn sist på om folk får vite det tidlig eller ikke denne gang.

Men først må det bli noe da… Oppdaterer igjen i morgen – enten det er noe spennende eller ikke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...