Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn


Nuttapia

Anbefalte innlegg

Hehe, ok! Hadde vært ganske artig om det hadde vært to da :fnise: Men for en jobb! Både meg og sambo har tvillinger i familien. Hans morfar er tvilling og min oldefar er tvilling :sjenert:

Ja, herlighet.. Det ville vært litt av en jobb, ja!!

Oi, da har jo dere ganske stor sjanse for tvillinger, da!! :nigo:

Oii. Dette er spennende, om det er en eller to. Jeg gleder meg til du har vært på UL og oppdaterer oss! :) :)

Ha en fortsatt god helg :klemmer:

Jeg LOVER å oppdatere, kommer ikke til å klare og la være :hjerte:

God helg, det lille som er igjen :)

Ååå.. er så koselig å få høre hjertelyden! :hjerte:

Wow, såpass du ja.. Spennende!!! :D

Veldig!!

Så spennende det blir med UL, du får holde oss oppdaterte ;)

Håper du har en fin helg :klemmer:

Lover!!!

Så spennende med haste UL.. Du må ha masse lykke til :)

Jeg tror det er to inni der ;) Trenger ikke ha tvillinger i familien for å få tvillinger. Kanskje syklusen din var litt på bærtur rett etter pilleslutt og du har sluppet flere egg :)

Ha en fin dag :smilyblomst:

Tusen takk for det! Har ikke gått på pilla på ett år, så det har ikke vært noe tull i den forbindelse. Sjansen for tvillinger er der ja, dét tror jeg på!!

Hohoho! Spennende! Skal henge her inne til uka, ja!!

:hjertesmil: Jeg blir gæææll!

--------------------------------------------------------------------------

Så koselige meldinger fra dere, jeg blir helt rørt av å se at folk bryr seg om lille meg :hjerte:

Har hatt en utrolig fin helg. Rolig fredag med mannen (og taco), også øving med bandet resten av helgen. Kom hjem for en time siden. Halsen min er FULLSTENDIG utslitt av vanvittig mye synging :fnise:

Blir en MEGET rolig kveld, kjenner jeg..

Håper dere har hatt en fin helg, jenter! Tar en titt innom deres bøker etterhvert, må samle opp litt energi først.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fetteren til sambo ble pappa til tvillingjenter i år, enegget. Hverken han eller hun har tvillinger i slekta. Dessuten så er det kun to-eggede tvillinger som kan gå i slekta :smilorange:

Hihi, nå er jeg spent ja :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetteren til sambo ble pappa til tvillingjenter i år, enegget. Hverken han eller hun har tvillinger i slekta. Dessuten så er det kun to-eggede tvillinger som kan gå i slekta :smilorange:

Hihi, nå er jeg spent ja :hoppendeglad:

Gratulerer til fettern til sambo! :smilyblomst:

Det er jo en ekstra presang å få 2 stykker. Sambo sier det ville vært utrolig kult.. Jeg tenker at det blir dobbelt så mye kos, og dobbelt så mye "slit". Haha! :fnise: Tror dette går fint - uansett. :tommelsmil:

Her er det liv iallfall. Nå begynner det å bli liv i HELE magen, ikke bare på ett område. Veldig rare greier. Sambo har kjent det flere ganger nå.. Han synes det er utrolig rart, og han er litt sjalu.. :fnise:

*Håper, håper, HÅPER at de ringer fra sykehuset imorgen!!! Jeg klarer nesten ikke tenke på annet :blink:

:bond:

Sove godt :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah!!

Jeg ringer selv til sykehuset dersom jeg ikke har hørt noe innen Kl 12 idag... :(

Skal en tur på IKEA idag og kjøpe ny overmadrass. Ligger så mykt, at jeg får vondt i hoftene. Det ække no særlig :) Så det blir DIGG!

Ellers tenkte jeg å gå til innkjøp av de korte gummistøvlene som er på hm nå. Syntes de var helt kurrante. For det slutter vel ikke å regne med det første, tror jeg ;)

Ser såå frem til høst nå. Lange tykke gensere over tykke kule strømpebukser, boots, skjerf og jakke.

Jeg ELSKER høsten, den gule solen, og alle de flotte fargene :hjerte:

Ønsker alle der ute en fin dag. Hilser fra lillebaby som ligger og sparker akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den blir nok som ordinær, tenker jeg!

Hun på telefonen var sååå søt, så nå gleder vi oss!

Tøffeliten sparker masse idag, så den gleder seg nok til å gi seg til kjenne for mor og far :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så spennende med UL på fredag! Det er jo ikke lenge til i det hele tatt! :) Jeg gleder meg masse til å høre resultatet av UL! :) Og så koselig med mye liv :rodmer: Kos deg i dagene som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, UL på fredag :hoppendeglad: Det blir jo kjempespennende å se om det er en eller to :) :) Jeg gleder meg til å høre resultatet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så spennende med UL på fredag! Det er jo ikke lenge til i det hele tatt! :) Jeg gleder meg masse til å høre resultatet av UL! :) Og så koselig med mye liv :rodmer: Kos deg i dagene som kommer!

Nei, tiden går fort!! Hohoooo!! Har nok å gjøre innen da, så blir en koselig fredagsmorgen med min kjære. Lang frokost også UL etterpå :) Snakk om hverdagsluksus!!!

Jippi, UL på fredag :hoppendeglad: Det blir jo kjempespennende å se om det er en eller to :) :) Jeg gleder meg til å høre resultatet! :)

JAAA!!! :strix: Mi tu.. Jeg er helt dååårlig...!!! :blink::bond::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, hurra for UL på fredag!! Gleder meg sånn til å høre "resultatet" :-)

Er formen bra?

:klemmer:

Hihi!!! :hjerte:

Jeg sliter litt med vondt i hodet om dagen, men jeg har alltid vært veldig følsom på været, og her på Østlandet er jo været både klamt, varmt, overskyet og trykkende.. *klage*

Men ellers fin!! Magen vokser, og jeg merker på gangen at jeg vugger litt mer enn før :fnise: Men jeg koser meg med å vise frem magen min :nigo:

Nå ser jeg virkelig frem til høst og kjøligere vær!! Jatakk :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...