Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn


Nuttapia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, så trist at du har mistet jobben din :(:klem:

Hurra for guttebaby i magen!! :hoppendeglad: Fin termindato også :) Så spennende!! Nå kan du virkelig begynne nedtellingen!! Snaaaart halvveis :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at du mistet jobben din, håper du finner noe fort igjen :klemmer:

Og :hoppendeglad: for gutt! Så bra at han ikke var sjenert slik at dere kunne se hva det var som skjulte seg der inne! :strix:

Ha en strålende torsdag! :bomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en liten gutt!!! :hjerte:

Om en time er det min tur!! Planen min om å sove lenge i dag gikk jo rett i dass! Har jo lagt våken i hele natt omtrent! Nå er jeg utålmodig, men er liksom ikke vits i å reise nå siden vi bor sånn 5 minutter fra sykehuset! :tongue:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist at du har mistet jobben din :(:klem:

Hurra for guttebaby i magen!! :hoppendeglad: Fin termindato også :) Så spennende!! Nå kan du virkelig begynne nedtellingen!! Snaaaart halvveis :strix:

Så synd at du mistet jobben din, håper du finner noe fort igjen :klemmer:

Og :hoppendeglad: for gutt! Så bra at han ikke var sjenert slik at dere kunne se hva det var som skjulte seg der inne! :strix:

Ha en strålende torsdag! :bomst:

Gratulerer så mye med en liten gutt!!! :hjerte:

Om en time er det min tur!! Planen min om å sove lenge i dag gikk jo rett i dass! Har jo lagt våken i hele natt omtrent! Nå er jeg utålmodig, men er liksom ikke vits i å reise nå siden vi bor sånn 5 minutter fra sykehuset! :tongue:

Takk, alle!! :strix:

Det var en spesiell opplevelse, heeeelt fantastisk! Fikk et nydelig bilde av ham hvor det ser ut som han smiler :hjerte:

Tårene trillet, og det gjør de fort nå også. Har jo sagt "han" hele tiden, og nå kan jeg endelig si det med 100% sikkerhet :)

Ny jobb finner jeg snart!! :jepp: *krysser fingrene*

VeoVeo: Gleder meg til å høre fra deg!!! Lykke til, og kos dere MAX!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morkaka ligger halvveis bak babyen, på venstre siden. Det forklarer jo hvorfor jeg har kjent hele baby-klumpen på venstre side i lang tid. Og derav også forklaring på ultra-tidlige spark. Jordmor ble nesten helt paff da jeg sa at jeg hadde kjent spark fra uke 12.. :)

Både pappaen og jeg har noe sterk benbygning, så kan hende han er skikkelig sterk, han inni der :nigo:

Alle mål er normale :) EDIT: Han er ca 17 cm og ca 250 gram.

Neste tur til fastlegen er om 2 uker.

Det er bare fine ting å se frem til nå, synes jeg. Selv om andre ting kan være litt dumme. Men det hjelper ikke å sette seg ned å være sur og bekymra, når man kan smile til verden og gjøre noe med eventuelle problemer..?

Så jeg er en glad og frisk mor, med et aktivt, friskt guttebarn i magen :)

Og pappaen er stolt som ei hane :hjerte: Kanskje dette hjelper på selvfølelsen hans. Det håper jeg :jepp:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at du mista jobben :( Lykke til i jobbjakt!

Og gratulerer med gutt i magen!! :D Det er jo kjempegøy! Kos dere masse i tida framover!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VeoVeo: Gleder meg til å høre fra deg!!! Lykke til, og kos dere MAX!!! :klemmer:

Her gjemmer det seg jammen en liten guttebass her også! :) Hihi! :hjerte: Fortsatt 30 januar som termin! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange som er gravide med gutt!!:D Nesten gutt guttemammaer her på KG virker det!:D

Gratulerer sååå mye med guttebaby både til Nuttepia og VeoVeo! :D Begynt å kjøpe noen gutteklær allerede? Da vi fikk vite at vi får en gutt tenkte jeg at vi skulle kjøpe masse blå klær, men vi har faktisk nesten ingenting blå! Jeg er ikke så veldig glad i blå så har går det mest i brunt, grått og hvit:P Høres litt kjedelig ut men (jeg mener at) klærne er veldig fine! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra, VeoVeo!! :strix: *buddies* :hjerte: Gratulerer til deg også!!! :nigo: Var det ikke rart å se den lille tassen på skjermen?

Ja, Marielle! Er masse gutter, har jeg skjønt! Disse jentene får litt å velge i ;) Tuuusen takk for gratulasjon! :klemmer:

Har kun feiret 12-uker´n med innshopping av en lysegrå dress med lue fra H&M. Ellers har vi ikke kjøpt noen verdens ting. Har en rød vognpose etter pappan min (vintage, knallrød kordfløyel ;) ), og det er vel det hele!

Så snart startes innkjøpingen!

Er enig med deg ift farger :jepp: Litt blått er fint, og det er absolutt bra med variasjon. Så lenge selve plagget er fint, så er det fint :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gå inn å ønske deg lykke til på UL i morgen jeg, men så var det i dag ja, ser jeg! Gratulerer så mye med en liten guttebaby i magen :hjerte::)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gå inn å ønske deg lykke til på UL i morgen jeg, men så var det i dag ja, ser jeg! Gratulerer så mye med en liten guttebaby i magen :hjerte::)

Ja, jeg tok feil :fnise: 30.august er jo IDAG, ikke imorgen ;)

Tuuusen takk, Lillah!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jippi for guttebaby :hoppendeglad:

Nesten så vi må starte en gutte klubb :fnise:

Tusen takk :strix:

Ja, det begynner sannelig å bli noen guttebasser her, ja! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt!! Kjenner jeg gleder meg til å vite kjønnet jeg, også, da blir det på en måte litt lettere å bli kjent med "kiden":-D Tror forresten jeg blir like glad for både gutt og jente, har ikke noe spesielt ønske om hverken det ene eller det andre, men å vite det blir liksom litt mer håndfast;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Tina! :klemmer:

Ja, det blir en helt annen følelse! Selvom jeg har vært bombesikker på kjønnet i hele sommer, så er det jammen godt å få det bekreftet også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...