Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn


Nuttapia

Anbefalte innlegg

Hipp hurra for halvveis :hoppendeglad: Så søt mage du har!! :rodmer:

Huff, skjønner at du er frustrert over mannen når han er sånn.. Ikke lett å forholde seg til.. Håper virkelig det ordner seg på et vis, og det er jo kjempebra at dere skal til samtale!! Ikke lenge til 1. oktober nå! :) Bor dere sammen eller hver for dere nå?

Håper du får en finfin tirsdag!! Stor :klemmer: fra Ninnin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hipp hurra for halvveis :hoppendeglad: Så søt mage du har!! :rodmer:

Huff, skjønner at du er frustrert over mannen når han er sånn.. Ikke lett å forholde seg til.. Håper virkelig det ordner seg på et vis, og det er jo kjempebra at dere skal til samtale!! Ikke lenge til 1. oktober nå! :) Bor dere sammen eller hver for dere nå?

Håper du får en finfin tirsdag!! Stor :klemmer: fra Ninnin!!

Taaaaaakk, Ninnin :helen:

Nei, ikke lenge til. Vi bor sammen, og vi koser oss veldig om dagen. Så det kan bli en sviende opplevelse å reise til samtale. Men vi trenger det. Han trenger å få høynet selvfølelsen noen hakk. I verste scenarioet blir papparollen for mye for ham, slik at han resignerer og blir apatisk.

Jeg så han deprimert og apatisk for ett år siden.. Det var fordi han slet med jobb, og at vi var igang med en kjempeoppussing.

Det må være en grunn til at han tåler så lite.. For jeg tåler da vitterlig mer enn ham.

DER vil jeg komme til bunns, slik at han kan ta tak i problemene sine :jepp:

Jeg har god tro, eller så hadde jeg vært ute forlengst ;)

En goood tirsdag til deg også, Ninnin-søte!!! :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra Hurra for halveis:D:D Og utrolig fin babymage! Skikkelig gravidmage allerede:)

Bra dere koser dere for tida:) Håper det fortsetter slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra Hurra for halveis:D:D Og utrolig fin babymage! Skikkelig gravidmage allerede:)

Bra dere koser dere for tida:) Håper det fortsetter slik!

Takk, Marielle!!! :helen:

Ja, nå går det absolutt ikke an å skjule den lenger!! (Ikke at jeg har forsøkt, men ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den magen din er såå nydelig :)

Dumt det der med mannen. Håpe det ordner seg når dere har vore til samtale :) er nok ikke lett å måtte "gå på tå" heller. Dumt å måtte krangle over noe som ikke er noe og krangle over også :/

Ellers håper jeg du har det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den magen din er såå nydelig :)

Dumt det der med mannen. Håpe det ordner seg når dere har vore til samtale :) er nok ikke lett å måtte "gå på tå" heller. Dumt å måtte krangle over noe som ikke er noe og krangle over også :/

Ellers håper jeg du har det fint :)

Tusen takk, Cathrine :helen:

Jeg har det veldig fint ellers, og vi har det jo veldig fint sammen egentlig :) Så satser på full forbedring fra begges parter etterhvert :jepp:

------------------------------------------------------------

Jeg spiser LITT for mye sjokolade.. Er det dumt? :fnise: *gravid-tåke* :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser LITT for mye sjokolade.. Er det dumt? :fnise: *gravid-tåke* :sprettoy:

Fiiiiine babymagen!! :strix: Grattis med halvveis!! :strix:

Jeg spiser også sjokolade til den store gullmedaljen om dagen, så jeg håper ikke det er veldig dumt....:fnise: Det er jo såååå godt! :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiiiiine babymagen!! :strix: Grattis med halvveis!! :strix:

Jeg spiser også sjokolade til den store gullmedaljen om dagen, så jeg håper ikke det er veldig dumt.... :fnise: Det er jo såååå godt! :arwen:

Takk!! :helen::hjerte:

Haha!! Det er ymse forskningsresultat av nettopp gravid vs sjokolade ;) Og det sies å motvirke svangerskapsforgiftning, men de unødvendige kiloene og sukkeret er vel strengt tatt det vi bør passe oss først for :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha!! Det er ymse forskningsresultat av nettopp gravid vs sjokolade ;) Og det sies å motvirke svangerskapsforgiftning, men de unødvendige kiloene og sukkeret er vel strengt tatt det vi bør passe oss først for :fnise:

Haha!

Da er det iallefall ingen fare for svangerskapsforgiftning her i gården ;)

Sjokkis går ned på høykant! NAM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, kanskje jeg da skal begynne å spise sjokolade? :ler: Er livredd for s.f. denne gangen også altså. Er nemlig ikke så glad i sjokolade, jeg. :sjenert: Det hjelper jo også lite at jeg får halsbrann av det. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...