Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn


Nuttapia

Anbefalte innlegg

Hos oss er det motsatt... jeg er oktoberunge, min mor og hennes søster er født i desember, min mormor og morfar var sene, farmor + kusine + grandtante i oktober... Så vi var fire med en uke i mellom. Oktober er ganske hektisk hos oss :fnise: Desemberungen vår viderefører også tradisjonen fra meg da! Gubbens slekt er vårunger hele gjengen omtrent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løye at du sa det, Jeg er født på min morfar sin dag, å 10 dager før min mor sin dag ;) hihi

Hehe, se der, ja! Morsomt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, VeoVeo :)

Jeg synes det er rart at jeg har såpass med mage. Blir ok å få litt mer ordentlig svar fra jordmor.

Mye fostervann kan tyde på svangerskapsforgiftning.. Vil ha det ut av verden, for å si det sånn.

Men ja, koser meg med magen. Koselig å se andres ansikter bli bløte når de ser magen min :hjerte:

Edit: Leif

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du, prøv å ikke bekymre deg for magen din. :klem: Det trenger ikke være mye fostervann heller, bare det at formen på magen er veldig spiss. Du har jo bare mage akkurat på spissen ser det ut som, i motsetning til meg som har mage ''all over'' og dermed blir den mindre. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du, prøv å ikke bekymre deg for magen din. :klem: Det trenger ikke være mye fostervann heller, bare det at formen på magen er veldig spiss. Du har jo bare mage akkurat på spissen ser det ut som, i motsetning til meg som har mage ''all over'' og dermed blir den mindre. :Nikke:

Ja, den er lissom som en ball, midt på, kan du si :fnise:

Veldig "konsentrert" ;)

Kjempefin mage, Nuttapia! :hjerte:

Ha en super onsdag! :klemmer:

Takk, Mala søte!

Gooood onsdag til deg også!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Da har jeg mista kontorjobben, og går nå løs på nav og søker jobber.

Skal få satt opp et møte hos nav, slik at de kan veilede meg frem til permisjonen. Uff, jeg vil ikke leve fra hånd til munn.

Jeg LOVER - at etter permisjonstiden er over - så skal jeg ordne meg en fast ansettelse noe sted. Det er for risky å være selstendig næringsdrivende 100%.. :murvegg:

*klage-innlegg slutt*

------------------------------------------------------------------------------------

Ellers er jeg glaaaad og fornøøøyd :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, så kjipt at du har mistet jobben din! Håper du fort finner noe annet! Lykke til:) Ellers syns jeg at du har en veldig fin mage!! Ordentlig gravid mage:D og var ikke det i dag at du skulle på ultralyd?? Jeg mente å ha lest at det var den 30. men jeg er ikke sikker! Jeg er spent på om de kan se hva kjønn det er:D Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, så kjipt at du har mistet jobben din! Håper du fort finner noe annet! Lykke til:) Ellers syns jeg at du har en veldig fin mage!! Ordentlig gravid mage:D og var ikke det i dag at du skulle på ultralyd?? Jeg mente å ha lest at det var den 30. men jeg er ikke sikker! Jeg er spent på om de kan se hva kjønn det er:D Kos deg!

Tusen takk, Marielle, jeg søker og holder på! Mister ikke motet, iallfall ikke enda ;)

IDAG SKAL VI PÅ ULTRALYD! Timen vår er om nøyaktig 40 minutter, så vi gleder oss MAX!

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååå! Så spennende:D Jeg gleder meg på deres vegne! haha Oppdater med en gang du har tid:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg kjempemasse til å endelig få vite hvilet kjønn det er :smilorange::smilorange:

Å den magen din er jo bare nydelig wub.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nei, så kjipt med jobben! :kose: Håper du finner noe igjen snart. Og du, massemasse lykke til på UL i dag! :klem: Gleeeeder meg til å høre hvordan det gikk. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En perfekt liten guttebaby med skikkelig oppovertiss bor i magehuset mitt :hjerte:

Riktig så fotogen er han visst også. Veeeldig glad, og pappaen er blank i øynene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...