Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn


Nuttapia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fin mage du har! Jeg er bare feit jeg... :P Gleder meg til å høre resultatet etter UL :) :)

Tusen takk, Maia! Vet ikke hvordan jeg skal kommentere på at du bare er feit. For samma det, tipper at babyen inni deg har det helt strålende uansett :hjerte:

Skal oppdatere kjapt etter UL imorgen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til imorra :) Gleder meg til å høre hvor mange mageboere du har inni der :fnise:

Tusen takk, Kakaoen! Kommer ikke til å få sove i natt :tellesauer: (Sheep = babies)

Håper igrunn det er én inni der, men jeg tar imot det storken kommer med - uansett :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Spennende her inne i dag! Gleder meg til å lese oppdatering. :nigo:

Forresten nydelig mage du har! Har jo sagt det før også, men gode ting kan ikke bli sagt nok. :fnise: Skulle ønske jeg også hadde en så spiss mage. Min er veeeldig jentete og har vokst nesten mer i bredden enn i tuten. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Spennende her inne i dag! Gleder meg til å lese oppdatering. :nigo:

Forresten nydelig mage du har! Har jo sagt det før også, men gode ting kan ikke bli sagt nok. :fnise: Skulle ønske jeg også hadde en så spiss mage. Min er veeeldig jentete og har vokst nesten mer i bredden enn i tuten. :ler:

Har du noen magebilder ute? Har lyst til å se en jente-mage :hjerte:

Jeg synes alle gravidmager er fine, jeg! Men skjønner hva du mener ift hvilken vei man vokser! Men graviditeten min er ikke over enda, alt kan skje! Mamma veide 80 kg med meg (jeg er eldst), og mamma min er bittelitt mindre i kropp og fasong enn meg. Jeg er nå 15 kg unna 80 kg, og jeg håper å slippe alt vannet! Det håper jeg for alle!!

Gleder meg til å oppdatere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bilder liggende ute på det andre forumet. :jepp: Se i signaturen min så har jeg mitt eget Bolle-galleri. :fnise: Jeg selv ser ihvertfall stooor forskjell fra de to første bildene der jeg bare har en liten bul til det tredje hvor hele meg er større. :gjeiper:

Vann, ja. Ikke snakk om det engang. Her har jeg samlet vann i noen uker allerede. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Maia! Vet ikke hvordan jeg skal kommentere på at du bare er feit. For samma det, tipper at babyen inni deg har det helt strålende uansett :hjerte:

Skal oppdatere kjapt etter UL imorgen :Nikke:

Hihi, bedre å være tjukk med baby i magen enn bare tjukk :closedeyes:

Lykke til i daaag :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :blomst:

Trodde min ordinære UL ble flyttet til idag, men idag var det en spesialist som så på meg. Det er fordi jeg ble henvist fra legen pga mistanke om tvillinger.

Hele besøket tok ikke mer enn 10 minutter. Jeg er som jeg tenkte, 17+3 Og det er én inni der! *puh* Var moro å se den lille kroppen, og den sparket som vanlig

:)

Neste fredag er min ordinære UL, så da får vi vite UL-termin og kjønn

:) Skulle visst ta sin tid dette her :fnise:

Men tvillinger er utelukket, og jeg synes det er ok

:Nikke:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt står bra til! :hoppe: Da har du nok bare en veldig spiss mage som er sensitiv for spark innenfra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt står bra til! :hoppe: Da har du nok bare en veldig spiss mage som er sensitiv for spark innenfra. ;)

Ja! Litt morsomt egentlig, for hun jordmor-spesialisten sa at det var godt at vi er flere som kjenner spark tidlig. For hun hadde nesten ikke blitt trodd på selv :fnise:

Jeg har kjent tydelige spark siden uke 12/13, så det er faktisk mulig ;) Tipper at morkaka ikke ligger foran babyen her i gården. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Litt morsomt egentlig, for hun jordmor-spesialisten sa at det var godt at vi er flere som kjenner spark tidlig. For hun hadde nesten ikke blitt trodd på selv :fnise:

Jeg har kjent tydelige spark siden uke 12/13, så det er faktisk mulig ;) Tipper at morkaka ikke ligger foran babyen her i gården. :)

Jeg har en venninne som kjente spark så tidlig hun også, og hun hadde også en veldig spiss guttemage. Hun fikk jente da, så det er mulig det også. :fnise:

Du må forresten oppdatere på det andre forumet, for jentene der inne holder på å bli gale. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som kjente spark så tidlig hun også, og hun hadde også en veldig spiss guttemage. Hun fikk jente da, så det er mulig det også. :fnise:

Du må forresten oppdatere på det andre forumet, for jentene der inne holder på å bli gale. :ler:

Jeg så det :hjerter_rundt: Har oppdatert nå :tommelsmil:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med bare 1, da! :) Da var vi visst ganske mange som tok feil ;) Litt godt at det bare var én og, for det er jo mye mindre jobb med én enn med to... *fnise* Selv om to er koselig det og! :) Ikke lenge til neste UL heller, da! Det er veldig koselig å være på UL, i hvertfall når alt ser ut til å være bra med babyen! :)

Ha en fin dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å se lille sprell på skjermen ja, vil jeg tro :)

Enn at det bare var en da? Jeg som var så sikker på at det var to :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nesten sikker på at det var to, men en er vell mer enn nok det og, i første omgang hvertfall :fnise: var nok kjekt å se den lille tenker jeg :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...