Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn


Nuttapia

Anbefalte innlegg

Fantastisk flott mage, Nuttapia :klemmer:

Bare bli borte til han har fått tatt seg sammen litt. La mamman din passe på deg :jepp:

Så fin babymage, Nuttpia!! :rodmer: Bra at det ordner seg for deg og kjæresten!! :jepp:

Nydelig mage :)

Og så BRA at han har tatt litt til fornuften!

Satser på at det går seg til enda bedre :)

Tvi tvi

Åh, så lite som skal til for at jeg får tårer i øynene! :fnise: Tusen takk, jenter :hoppendeglad::hjerte:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15+1

Litt mer liv nå.

Har pratet med sambo. Han har fått fart på sakene, men reiser ikke hjem enda. Er veldig takknemlig over støttende ord og klemmer, jenter. Dere er unike :hjerte:post-31659-0-29572700-1344380950_thumb.j

Håper han forstår alvoret nå! Synes uansett det kan være greit for han å få pratet med noen om dette har vært et problem lenge.. Greit å få det unnagjort før babyen kommer. Krysser fingrene for at alt bare blir bra! :klemmer:

Fiiiine magen til Nuttipia!! :rodmer: Heldiggrisen som har mage så tidlig! Jeg og samboer kunne se at jeg var gravid da jeg var like langt som deg, men ingen andre. Da jeg lå på benken på UL så var magen omtrent helt flat..

Aww, heldiggrisen! NYT den. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han forstår alvoret nå! Synes uansett det kan være greit for han å få pratet med noen om dette har vært et problem lenge.. Greit å få det unnagjort før babyen kommer. Krysser fingrene for at alt bare blir bra! :klemmer:

Fiiiine magen til Nuttipia!! :rodmer: Heldiggrisen som har mage så tidlig! Jeg og samboer kunne se at jeg var gravid da jeg var like langt som deg, men ingen andre. Da jeg lå på benken på UL så var magen omtrent helt flat..

Aww, heldiggrisen! NYT den. :hjerte:

Nå skal det sies at jeg har nok vært litt ekstra glad i mat i sommer, og sofaen har vært behagelig fordi jeg har levd i tåka.. MEN - den begynner å bli stram fra undersiden, så det er ikke mye jeg får "dyttet inn" når jeg står oppreist.

Såååå skjønn mage :rodmer:

Jeg tipper at du får gutt :babygutt:

Takk, Bobbi!

Okei, det skal føres inn i tippelista mi :)

-----

Vært på shopping idag. Gått masse, så det er bra!

Mamma har fått kjøpe sitt første plagg til sitt barnebarn nr.2 :hjerte: Ei lita, hvit lue, som er fin når vi skal inn og ut av bilen. Kjekke greier, og hun var sååååå stolt! :sminkedokke:

Ellers har jeg da kjøpt inn flere lange gensere, og gleder meg litt til det blir litt kaldere ute! Da blir det lange gensere og tykke, deilige strømpebukser under, og kule boots! I :hjerte: it!

DIgger høst med oransje høstsol, og nydelige farger. Oh yes!!!

Ellers føler jeg meg friere enn på lenge.. Litt skummel følelse egentlig. Det frister nesten litt å bo alene, samtidig som at det ville vært litt trist pga lillebabyen.. Jeg sliter midt på skalaen et sted.. Vet ikke hvelt hva jeg vil. Men jeg tror de neste ukene vil vise veien for hvordan det skal gå for oss alle 3.

Er villig til å gi samboeren og forholdet en sjanse, så lenge jeg ser at han vil gjøre alt i å få hodet på plass.

Nå blir det kor-øving på meg, og kos med film resten av kvelden. Imorgen blir det bandøving igjen, deilig å tute ut litt!! :lillesky:

Ha en fin kveld, vakreste dere!! :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosh.. Mamsen sier at magen har vokst mye de siste dagene.. Spennende altså.. :gravid:

Mannen kommer hit til oss imorgen. Blir fint og møtes et annet sted enn hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper møtet med mannen går fint, Nuttapia!

OG jeg håper at han forstår at han ikke kan holde på sånn

God helg kjære deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper møtet med mannen går fint, Nuttapia!

OG jeg håper at han forstår at han ikke kan holde på sånn

God helg kjære deg :klemmer:

Tusen takk, Mala, du er søt :smilyblomst: Blir nok mange timer med prating i ukene fremover. Men så lenge jeg kan beholde hvilepulsen, klare å dra på jobb og bygge opp ny trygghet, så går det greit.

God helg, fine Mala :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden til aktivitet i magen idag! Skulle tro det var flere inni der, for jeg kjenner bevegelser på begge sider...!!! :overrasket: :overrasket: :overrasket: :overrasket: :overrasket: :overrasket: :overrasket: :overrasket: :overrasket: :overrasket:

MAKAN!!

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er det jeg sier jo!!! Kom deg på ultralyd jente! :smilorange:

Guriland, Rhiannon! Du skremmer meg!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå. Må nesten innom og legge igjen et spor her siden du er så greit og gjør det i min dagbok :)

Veldig fin mage du har fått :)

Kjenner du så masse liv allerede?? Wow.. Du er kanskje lengre på vei enn du tror?? Hvis ikke det er en heftig søskenflokk inni der :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå. Må nesten innom og legge igjen et spor her siden du er så greit og gjør det i min dagbok :)

Veldig fin mage du har fått :)

Kjenner du så masse liv allerede?? Wow.. Du er kanskje lengre på vei enn du tror?? Hvis ikke det er en heftig søskenflokk inni der :gjeiper:

Tusen takk, og velkommen inn i min rare verden, Kakaoen!

Ingen tvil om at magen vokser, nei! Er ganske sikkert på min EL 7.mai, så er ganske sikker på at jeg har regnet riktig.

ÅH, nå kom jeg på at jeg drømte noe rart i natt. Var hos legen og fant 3 hjerterytmer. 3!!! :overrasket:

Jeg kjenner masse bobler (nei, er ikke luft ;) ), og små dunk. Mye kiling også. Rare greier at det kommer så tidlig. OG at jeg kjenner det på hver side. Denne krabaten må jo være tilnærmet en apekatt, eller så er det fler inni der..! :nigo::sprettoy:

Om 1 uke skal vi høre hjertelyden, så får vi se.. (Eller høre, da.. ) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guriland, Rhiannon! Du skremmer meg!! :fnise:

ÅH, nå kom jeg på at jeg drømte noe rart i natt. Var hos legen og fant 3 hjerterytmer. 3!!! :overrasket:

Jeg kjenner masse bobler (nei, er ikke luft ;) ), og små dunk. Mye kiling også. Rare greier at det kommer så tidlig. OG at jeg kjenner det på hver side. Denne krabaten må jo være tilnærmet en apekatt, eller så er det fler inni der..! :nigo::sprettoy:

Om 1 uke skal vi høre hjertelyden, så får vi se.. (Eller høre, da.. ) :)

Hehe, er ikke meningen å skremme. Jeg vil mest at det skal bli det som er best for deg :jepp: Blir spennende å høre hva som skjer etter hjertelyd da, kanskje jeg må finne meg en nettkafe og sjekke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin babymage du har Nuttapia!!! :)

Håper du får ei fin helg. :)

:klemmer:

Tusen takk! Begynner å komme seg nå :)

Takk i like så, Lillah! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke tid til å svare nå.. Men jeg tipper det ligger tvillinger i magen din! ;) Du er slank og fin, vær stolt over magen din!! :Nikke::hjerte: (Med rim og greier.. Hohoi!:fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kanskje det er tvillinger på gang, ja!! Det hadde vært stas :jepp: Jeg ønsket meg også tvillinger (gjerne trillinger også egentlig), men det var mest på det tidspunktet jeg var som dårligst og håpet at jeg aldri måtte igjennom dette igjen :fnise:

Blir spennende å høre hvordan det går på UL! Ikke så veldig lenge til nå :jepp:

Håper du og mannen får en strålende helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii, sjekk den magen da! Hmm.. Den var mistenkelig lik magen til venninna mi da hun var i uke 15... Hun er nå mamma til to nydelige tvillingjenter :strix: Hihii, gleder meg til du har vært på UL jeg :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tid til å svare nå.. Men jeg tipper det ligger tvillinger i magen din! ;) Du er slank og fin, vær stolt over magen din!! :Nikke::hjerte: (Med rim og greier.. Hohoi! :fnise:)

Hihi, så flink du er til å rime :fnise: Tror du det også?? Men ingen av oss har flerling-gener..

Takk for at du synes magen min er fin :hjerte:

Oi, kanskje det er tvillinger på gang, ja!! Det hadde vært stas :jepp: Jeg ønsket meg også tvillinger (gjerne trillinger også egentlig), men det var mest på det tidspunktet jeg var som dårligst og håpet at jeg aldri måtte igjennom dette igjen :fnise:

Blir spennende å høre hvordan det går på UL! Ikke så veldig lenge til nå :jepp:

Håper du og mannen får en strålende helg :klemmer:

Takk, Ninnin! Ja, hører om at de som venter flerlinger, er ganske så dårlige. Det har ikke jeg vært i nærheten av engang. Det verste er at jeg har vært trøtt og ufokusert i mange uker. Nå er det mest ligamentsmerter som er ille.

Ja, gleder meg sånn til UL!

God helg til deg også, søte du!!

Oii, sjekk den magen da! Hmm.. Den var mistenkelig lik magen til venninna mi da hun var i uke 15... Hun er nå mamma til to nydelige tvillingjenter :strix: Hihii, gleder meg til du har vært på UL jeg :smilorange:

Haha!! Oioioi... :fnise: Nå klarer jeg nesten ikke å vente til UL!! Tror nok det "bare" er 1 inni der, men er jo alltid spennende å se.

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...