Gå til innhold

Sessa's verden!


Sessa

Anbefalte innlegg

Til Sessamannen:

Livet uten deg,

ville ikke vært verdt noe for meg.

Du ligger dypt i mitt hjerte,

hvor du fjerner all min smerte.

Når du strekker ut din hånd,

du drar meg opp fra bånn.

Når du viser meg ditt smil,

du fjerner all min tvil.

Når jeg hører deg snakke,

du hjelper meg opp den bratteste bakke.

Du er uten tvil den viktigste for meg,

og min kjærlighet er udødelig til deg.

JEG ELSKER DEG...

Idag er det 1 år siden Sessamannen fridde til meg og vi forlovet oss :D Jøss, jeg synes ikke det er lenge siden jeg lå på sengen og skulle sove da min kjære ga meg en ekstra julepakke. Inni den pakken var det et skriftlig frieri. Jeg ble helt målløs, men fikk i alle fall sagt det viktigste. Nemlig: JAAAA!!!! :ler: Helt herlig å tenke tilbake på. Denne gutten som først begynte som en tilfeldig gutt på internett, som jeg møtte på et nett-treff, som jeg etterhvert begynte å henge sammen med, som ble min venn, som ble min beste venn, som ble min kjæreste, som ble min forlovede, som snart skal bli far til vårt barn og litt senere min elskede ektemann! *SMEEEEEELTE* En ting er sikkert og det er at denne mannen min er verdens beste, til tross for noen av hans uvaner (noe alle har...). Jeg kan ikke sette ord på hvor glad jeg er i han, eller hvor mye tilhørighet jeg føler når jeg er sammen med han. I det siste har jo fokuset blitt rettet mye på magen. Idag skal jeg i alle fall vise han masse oppmerksomhet! Skal pøve å surfe nettet litt nå etter en liten forlovelsesgave :)

Ut på ettermiddagen idag når Sessamannen er ferdig på jobb, skal vi ta turen til svigers og tilbringe julaften/1.juledag der. Det kommer til å bli spennende. Første julen sambo og jeg feirer sammen og den siste julen vi er en familie på to! :P Må nytes det! Skal prøve å få tatt litt bilder idag også...

GOD JUL!!!!!

Sessa 34+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Sessa-vennen ! :)

Så got å lese at du også har det bra sammen med din kjære. Jeg har også vært kjempe takknemlig disse siste dagene for alt min sambo er for meg og alt vi har sammen. Det er ganske utrolig hvordan disse følelsene nesten kan overmanne deg noen ganger........*sukk*

ØNSKER DEG OG SESSAMANN EN FLOTT JUL & ET KJEMPE GODT NYTTÅR !!!

Vi ses på nyåret, snuppa. :)

Masse juleklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

:nisse: Ha En Så Riktig God Jul :nisse:

Og GODT NYTT ÅR :nisse:

På ny året så venter vi begge på å gjøre familien større og det blir kos å feire jul neste år med ny familie medlem :P

Kos dere så masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Sessa!

Ønsker deg og Sessamannen en fortsatt god jul,

og ser frem til å se deg igjen til neste år.

Med større mage og mindre tålmodighet..... *blunker*

Snart er tiden inne!!!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og god jul!

Ja da var selve julehelgen overstått for denne gang. Vi hadde en svært rolig og fredfull julaften hos svigers. Det ble servert pinnekjøtt (til min store glede) og vi koste oss godt sammen ved middagsbordet. Etter middag spiste vi riskrem til dessert. Det var også veldig godt! :) Sessamannen var i alle fall kjempe ivrig etter å få åpne pakker, så det startet vi med etter en stund når kjøkkenet var ryddet. Vi har aldri sett på maken så masse fint!!!! Av felles gaver fikk vi blant annet (av alt det jeg husker da..):

* Duker

* Laken

* Spisebrikker

* Eggeglass

* Strykejern

* Deler til et servise vi/jeg samler på

* Deler til Tex-Mex servise (tacosett)

* Hardangerbestikk (6 stk kniv, gaffel, skje)

* Trådløs boligalarm

* Kjøkkenredskaper

* Håndmikser (fra Sessamannen og lille bebis)

* Bøker

* Fjernkontroll som tar både video, dvd, dekoder og tv på en og samme kontroll

* Alle "borettslaget" DVD'ene

Ellers fikk vi:

* Stereohandsfree til Sessa's mobil

* Stålramme til bebis

* Sparkebukse til bebis

* Babybjørn Bæresele

* Penger til å bruke på bebisen

* Sessamannen fikk BOSS belte (men det var desverre for stort..)

* Sessamannen fikk Ringenes Herre RISK av meg i tillegg til bok :D

...og tilslutt men ikke minst: vann i kroppen :-? *blæ*

Det var litt om julaften!

Første juledag slappet vi bare av, og spiste kveite til middag. Nam det var godt! :P Utover dagen spilte guttene risk, svigermor og jeg satt i sofaen og pratet... Kjempe avslappende! Senere på kvelden reiste vi hjem til oss selv og slappet av.

Andre juledag var det vår tur til å få litt middagsbesøk. Fikk besøk av et herlig vennepar og dems 2 mnd gamle datter. Jeg lagde kalkun med fløtesaus, waldorfsalat og poteter a la Sessa ;) Alle ble vi kjempe mette, men måtte presse i oss litt riskrem til dessert også :ler: Det var nammenamm! :D

Idag skal jeg ikke gjøre NOEN TING!!!! (Merk dette!) Bare spise og kose meg. Kaaaanskje gidder jeg å gå en tur ned i postkassen :lol:

Ønsker alle en flott 3 juledag/arbeidsdag!

Sessa 34+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste kontrollen min er forresten 3 januar, og etter det skal jeg begynne å gå til kontroll hver uke! :) 16 januar begynner svømmetreningen min igjen også! Det skal bli deilig! (Hvis jeg ikke har født da ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skjedde det noe mystefystisk... Det er faktisk mulig at slimproppen har begynt å gå. Etter at jeg oppdaget det, har jeg hatt masse kynnere (men ikke noe regelmessig) og det har vært litt til og fra med "menskramper". Kanskje det er begynnelsen på at slimproppen går? Uansett er det ikke sikkert at en fødsel er i nærheten før om 2-3 uker (kanskje lenger..), men jeg bør vel kanskje være litt obs? Spennende uansett! 37 dager igjen til terminen min idag :D

Litt rart dette.. For noen måneder siden letet man etter graviditetstegn, mens nå leter man etter tegn på fødsel. Hehe!!! Verden er underlig :blunke: Om en times tid er Sessamannen tilbake fra jobb. Da skal vi spise rester etter kalkunen vi hadde igår. Gleder meg allerede!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjedd noe mer spennende her i gården annet enn at kynner'ne og "maseriene" har fortsatt. Jeg tror nok bare det er livmoren som har begynt å trene seg opp til det store maratonet jeg :D I natt har jeg ikke sovet noe godt. Vet jeg har hatt masse syke drømmer, og er egentlig glad for at jeg ikke husker noenting fra dem :lol: Lille Even er veldig aktiv i magen også. Kjenner han har begynt å få liten plass der nå, og noen ganger sparker han ganske så hardt rett opp i ribbeina mine :o Hehe!!! Begynner å glede meg sånn til han skal få komme ut til oss! Bagen hans er pakket og klar. Nå gjenstår bare min bag og det Sessamannen måtte trenge av klær. Vi skal bo på pasient hotellet på Ullevål, så da må man ha med alt selv... Kommer vel med et flyttelass da :lol:

I går var vi en tur innom Str. Storsenter for å bytte en bok jeg hadde fått 2 av til jul. Fikk byttet den til Barmen sin bok "norsk Mat" og jammen var den signert også gitt! :D Det var jo ekstra stas selvfølgelig! Etter vi hadde fått byttet boken satte vi kursen mot mamma. Var der på middagsbesøk. Mamma lagde stekt ris, og det begynner hun å bli svært flink til!!! Spiste oss i alle fall snabla mette alle sammen. Veltet oss på sofaen etterpå ;) Idag har vi ingen planer. Sambo satt oppe sent i natt. Han har lastet ned et nytt spill og da kan du tro at timene flyr ja. Så han sover vel et stykke ut på dagen idag vil jeg tro :) I mellomtiden kan jeg kose meg i dusjen og hva som måtte falle inn! *knis*

Igår var vi innom Strømmen Storsenter en tur. Var masse folk der. Etter å ha vandret der en tur, så ser jeg plutselig opp på Sessamannen. Han bare gliser!!??? Jeg spør han: "Hva er det du gliser sånn av da?" Han forteller meg at nesten alle vi hadde gått forbi, hadde kikket sånn på magen min :D Kan tro gutten var stolt over "verket" sitt!!! :ler:

Skriver mer senere. Nå skal lille bompi få sparke litt på pappaen sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes virkelig kjempeflott ut!!!

Dere fikk mange flotte gaver må jeg si!

Kan tenke meg at Sessa-mannen var stolt av verket sitt ja....... menn er så snåle!

Nå er det ikke lenge til Even kommer!

Gleder meg stort til å besøke dere på Ullevål.

Det blir nok rart... med tanke på at vi (forhåpentligvis) skal føde der også.

Jeg kommer nok til å suge til meg alle inntrykk, samtidig som jeg klisser med Even.

Du skal få en liten ting du også, da.....

*bamseklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si dere fikk mye fint til jul, jeg synes vi fikk mange pakker,men det ser ut til dere slo oss me glans :lol:

Ja nå er det ikke lenge til ankomsten til Even kommer, blir spennende.

Hvem han likgner, stor/liten, hår ikke hår go om det var en grusom opplevelse fødselen tenker jeg på eller om det hele fåregikk med glans.

Gleder meg til og høre og se bilde selvfølge lig.

GODT NYTTÅR SESSA :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hei og hopp!

Takker så masse for alle julehilsner og nyttårshilsner jeg har fått! Det er skikkelig koselig :D

Igår var jeg en skikkelig slappfisk. Jeg hadde ikke energi til å gjøre noe annet enn å sitte å glo på film. Pløyde meg gjennom tre filmer faktisk! :o Idag skulle vi egentlig få besøk av et vennepar, men nå viser det seg at han'en har fått spysyka :-? Så jeg ba han bli hjemme og bli frisk jeg!! I stedet kommer broren til sambo. Da skal vi spise lasagne med baguetter, og gutta skal i alle fall spille "Lord of the Rings RISK"... Kanskje blir jeg med? Har ikke spilt det før, men det er kanskje bra? Vet ikke hvor fan jeg er av sånne strategi spill...

Bestilte meg 2 ammeBH'er fra H&M igår også. Synes kanskje det er på tide å få resten av saker og ting i hus også :D Er ikke mye som gjenstår nå. Det som gjenstår skal få vente til etter fødselen. Kan jo hende det dukker opp litt gaver også ;) Har fått litt penger fra de blivende oldeforeldre som vi skal bruke på det vi trenger. Så jeg venter litt med å kjøpe inn resten :)

Even virker ganske stille idag, men det kan jo hende han kvikner til utover kvelden? Ellers har jeg jo lest at de siste ukene blir de mindre aktive. Er jo sikkert ikke så mye plass inni der lengre :sjarmor: Idag er jeg faktisk 35 fullgåtte uker! Hurra for oss :D

Ha en herlig solskinnsdag! Nå skal jeg koste bort litt snø på balkongen!

Sessa 35+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 35+0!!!!

:bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

Nå gleder jeg meg virkelig til å se deg igjen!

Men tror fortsatt at du ikke ligner på Keiko.....

Kos dere masse i kveld, og bank gutta i strategispillet!

Girl-power!

:heiajente:

Og der sørget Qlio for at hun aldri mer blir invitert til Sessa om Sessamannen snikleser dagboken hennes......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTTÅR Sessamor!!!!!

Og grattis med 35 uker og vel så det!

Jeg kommer etter sjø! 2 knappe uker etter deg ;)

Håper dere får ei fin feiring i kveld, og husk....knip igjen til etter kl tolv i natt da ;) Snart braker det løs i februarklubben! Jeg gleder meg kjempemasse!!!!

Masse Nyttårsklemmer fra Zafir og Lillebror 33+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt nyttår alle sammen!!!!

Starter det nye året med en skikkelig slapp sløvedag ;)

Kos Sessa 35+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til deg og dine!!

Nå starter du snart på T-30 jo..ikke lenge før Even skal vise seg frem.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjolahopp!!!! Nå hørtes jeg sikkert veldig energisk ut ikke sant?? Vel, det er helt feil.. Jeg er helt totalt uenergisk! :P

Jajamensan, så var jeg her igjen. Egentlig har jeg ikke så mye å si. Føles nesten som hjernen har gått inn i en slags hvilemodus på det nye året. Ikke akkurat det jeg trenger nå som jeg burde "lade meg opp" til det store maratonet.. :hoho: Jeg må samle meg sammen idag da, for kl 13 har jeg legetime og kontoret til legen befinner seg i byen :o Jeg har sikkert bare godt av både å komme meg ut en tur, og gå litt... Bekkenet har vært helt tragisk den siste uken. Er jammen glad for at jeg skal til fysio igjen på mandag :D

Hadde egentlig tenkt meg innom jobb idag med sykmeldingen (frem til 13/1), men tar det i morgen da en kompis plutselig fikk det for seg at han skulle komme innom her etter jobben sin og være litt sosial. Ikke verst! :) Ringte nettopp trygdekontoret og det er faktisk dem som skal ha skattekortet mitt.. Da var det jammen bra jeg ringte! :wink:

Nei, da får jeg komme meg i dusjen og skylle av meg litt sovelukt :ler: ! Må jo være ren og pen når legen skal borti magen min og kjenne ;)

Vel vel, ha en fin dag! Det skal jeg prøve å ha.. I kveld skal vi forresten til svigers og spise pizza!

Sessa 35+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Gratulerer såå mye med 35 fullgåtte uker :P

Og jeg må takke deg igjen for den linken du ga meg, for nå tror jeg at vi har funnet drømme hunden vår :) bilde av hunden kan du se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...