Gå til innhold

Sessa's verden!


Sessa

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Tuuusen takk for koslige innlegg i dagboken min jenter. Varmet skikkelig det :) Etter å ha hatt noen ganske så dårlige dager siden søndag, var det jammen på tide med en GOD dag idag!!! :D

Startet for det første med at jeg igår fikk besøk av en venninne (med termin 27.10) Hun kaller seg for MLM1 på www.snartmamma.com. Koste oss skikkelig med god prat og pizza. Hun reiste så hjem utover kvelden, og jeg gikk etterhvert og la meg. Jeg sov ganske godt i natt :) Våknet ti på åtte, stod opp og spiste litt frokost mens jeg varmet meg på en kopp solbærtoddy. Etterpå gikk jeg faktisk og la meg igjen, for jeg var fortsatt veldig slapp i kroppen (er jo forkjøla også så..) Sovnet så deilig, og våknet opp igjen i 12 tiden.

Spiste min andre frokost sammen med min kjære, før jeg dro avgårde til Bøler Bad. Der var jeg nemlig med på svømming for gravide med bekkenplager, og det utrolig deilig å få bevege seg i vann! Vannet holdt ca 29 grader og det ar nydelig :D Dusjet og kjørte hjem igjen. Vel hjemme oppdaget jeg noe til min store glade overraskelse!!! Naboen over (den så har hatt så fordømt høylytt sex og spilt skikkelig høy musikk) hadde flyttet ut, og inn igjen flyttet den opprinnelige eieren av leiligheten :hoho: *jubler godt her jeg sitter nå!!!!* Endelig er vi kvitt bråkmakerne :P

Satt og koste meg med litt lunch, med et smil om munnen. Så setter jeg meg ned foran pc'n og setter meg i online modus på messenger. "Pop" sier det, og vips er min venninne MLM1 der. "Vannet har gått! :o ", sier hun... Hehe.. Og jeg som tullet med at hun hadde fått skikkelig fødepixzza hos meg! Kan jo se ut til at det stemmer jo :) Så morro! Hun er i alle fall på vei til sykehuset i dette øyeblikk, og snart får jeg sikkert sett lille beibin hennes. Det morsomste av alt er at vi rakk jo akkurat å få tatt et bilde av oss begge gravide igår :) Det var jammen flaks at vi husket på det!

Så nå kjære venner, er jeg glad! :ler: Ser om jeg rekker å få skrevet litt senere også. Kommer anpå om hvor mye min sambo har tenkt å spille bilspill i kveld! :hoho:

Ha en herlig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for støv og hærrlig innlegg!!!!

Jeg vet hvertfall hvor jeg skal spise (om jeg er så heldig å bli gravid) om jeg går over terminen eller er skikkelig lei!!!!

"Sessa, lag pizza til meg"

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne MLM1 fikk sin etterlengtede baby i natt :) Ei lite jente på 3490 g og 48 cm... GRATULERER!!!!!! Dette var så morro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Ja, idag er jeg skikkelig flink altså. Nå har jeg en sjokoladekake i ovnen, grove rundstykker til heving, skal lage en sjokolade kake til etter jeg har spist litt. Så får jeg se om jeg lager en gulrotkake også. Må jo si at jeg jukser litt også da :hoho: Holder på å lage til litt jeg kan ha i fryseren og kaker til neste uke. Neste fredag fyller jeg 25 år, og da har jeg fått streng beskjed om å feire. Må ha noe snadder i huset da ;9

Får vekke sambo nå da, så kan han kanskje få nybakte varme rundstykker til frokost! Da blir han glad :ler: *hopper tilbake til kjøkkenet*

Klem fra Sessa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen er borte, og høsten har endelig fått vise sitt sanne jeg. Igår regnet det ustoppelig fra morgen til kveld, og når jeg la meg i natt var det regn sidelengs og masse masse vind!

Idag ser det imidlertid litt bedre ut, med 9 grader og oppholdsvær. Men det er grått og trist ute da, slik en høst gjerne er. Som jeg skrev igår, så var jeg i full vigør på kjøkkenet. Det ferdige reultatet ble rundstykker og to sjokoladekaker. Den ene var sånn halvfabrikat, så jeg tviler på at den var noe særlig... Men den siste sjokoladekaken jeg bakte (plate) ble nydelig. Hadde til og med kokosstrø og sånt annet fargestrø på den ;)

Sambo ble kjempe fornøyd da han kunne sette seg til frokostbordet og spise varme rundstykker med hjemmelaget eplemost (som vi fikk av bestemoren hans) Det smakte fortreffelig! :lol: Videre utover dagen var vi på Strømmen Storsenter og kjøpte barselgave til MLM1. Skal på besøk til henne kl 14 idag på SiA (A-HUS) Det blir spennende! Kommer til å bli sååååå babysyk igjen jeg da :blunke: Etter vi handlet på storsenteret, reiste vi til Alna for å handle på Ultra (knallbra butikk) Ble kylling chopsuey til middag igår, og idag skal vi ha taco's. Det ble en knallmiddag det også, og jeg spiste til jeg omtrent sprakk!

Begynte å se på Austin Powers 3 filmen igår kveld, og da ringte Poona. Tuva og jeg har sendt blomster til henne, så hun takket og bukket for dem. Hadde en meeeeeeget hyggelig samtale, og det var så godt å snakke med henne etter alt som har skjedd. For en utrolig sterk jente! Maken til pågangsmot og styrke skal man lete lenge etter! Neste uke er det begravelse, og da får hun sagt farvel til den så altfor lille jenta si :roll: Kjempe trist at dette skulle skje, men verden er urettferdig. Det er ikke til å komme fra. Men uansett det var kjempe deilig å høre stemmen til Poona på telefonen, og det ga meg litt mer ro i kroppen. Senere på kvelden fikk jeg se bilde av jenta, og det var en nydelig liten jente som lå der nesten i hånden til mamma'en sin..... :cry: Tenker fortsatt på deg Poona!

Nå skal jeg se om jeg får ordnet litt i leiligheten, før jeg skal lage den vanlige lørdags frokosten til sambo og meg. Da blir det varme rundstykker med diverse pålegg, og varm te og kokt egg til :D nam nam!

Sessa og en sovende bompi for øyeblikket 25+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Idag fikk jeg litt lyst å vise frem et av magebildene mine: [url=http://xses.kicks-ass.net/catnip/images/bebissiden/magen_min_25+5.jpg]MAGEN MIN!

Bildet er tatt fra gulvet og opp, så det blir et skikkelig froskeperspektiv over det hele. Skulle gjerne ha tittet over magekanten, men jeg hadde så trøtt morgentryne :ler: I alle fall. Bildet er tatt da jeg var 25+5!

Idag skal jeg på kino sammen med min kjære sambo og et vennepar. Skal se den nye u-båtfilmen 'K-19 The Widowmaker'. Den har jo til og med fått bra kritikk så :) Igår stilte vi klokken, så kroppen har ikke helt innfunnet seg med den nye tiden ennå. Våknet jo dermed veeeldig tidlig idag (08.10) :hoho: Får vel se til å få i meg litt mat før denne ekle kvalmen kommer sigende. Det gjør den nemlig om jeg ikke spiser ganske så med en gang etter at jeg står opp...

Må bare få med at jeg er hele 26+0 idag da! :D 26 fullgåtte uker, og bare 14 uker igjen til termin. Tror den siste tiden frem til da jeg går ut i termin, kommer til å gå kjempe fort! Håper jeg da :blunke: Det beste er jo å vite at jo lenger jeg går, jo større sjanser er det for at alt går bra. Leste inne på snartmamma om at den første januarbabyen allerede er ute, og at hun mammaen der hadde sett en liten baby som ikke skulle kommet ut før 6 februar! Helt utrolig at det går bra, synes jeg! Min baby derimot har å innfinne seg i magehuset til i alle fall etter nyttår :ler:

Må nok lage en deilig frokost å feire litt nå tror jeg, for å feire litt.. Spørs bare om jeg får dradd sambo opp av sengen. Han var på guttekveld igår og spilte playstation II til langt på natt. Sikkert en smule firkantet i øya i dag da vil jeg tro :P

Kos og klem;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

Heia Sessa

først må jeg si takk for masse koselig hilsen i dagboka mi og det andre må jeg si, er at jeg var på snartmamma og såg magebilder av deg, så har du da kjempe fin søt mage slik mage vil jeg også ha :)

Kos deg masse med magen din og jeg gleder meg å komme like langt som deg på vei :)

Kjempe kleeeeem fra meg til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppbacking de siste dagene,

ser frem til masse prat med deg videre også!

Vi MÅ spise lunch sammen i morgen????

*ber på knærne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo-hei!

God morgen god morgen, sang fuglen på kvist!

Igår var en svært så hyggelig dag. Da var jeg nemlig på treff med andre gravide jenter fra februarklubben (og noen mars..) Vi var faktisk ca 15 stykker som kom, og vi skravlet, spiste og hadde det svært så kos! :D

Kjøpte meg masse boxerhortser for kvinner igår.. Hele 6 stykker kjøpte jeg på Kappahl. 3 av dem var på tilbud, og dem har jeg tenkt å bruke til mitt kommende sykehusopphold også. Vanligvis skyr jeg sånne truser som pesten, men etter at jeg ble gravid har disse faktisk vært svært så deilige å ha på seg. Skifter nok tilbake til den vanlige stringtrusa, når magen blir "tom" tenker jeg ;) Uansett, det var deilig å få kjøpt seg litt undertøy som passer. Alt det andre jeg har strammer noe så ekketl at det er ikke mulig å gå med lenger... Har blitt noen gamle stringer som nesten har mistet strikken :ler:

Anyway... Idag skal jeg kanskje møte Qlio, hvis jeg får det til å passe med det andre jeg skal idag. Skal nemlig en tur innom jobb og farge håret mitt (ettervekst) og klippe broren til Sessamannen :) Må jo fikse meg litt før fredag, da har jeg jo 25 års dag!!! :hoho:

Dusjen lokker fryktelig nå, og så må jeg løøøpe på butikken etterpå og kjøpe melk! Bare måå ha det! :ler:

Sessa 26+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sessa!

Ja, det var kjempekoselig på treffet, artig å prate masse om baby med så mange interesserte!

:hoho:

Håper du får en fin dag og at lille Even har det fint i magehuset ditt :)

*krysser av for abbonere på dette temaet*

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED DAGEN!!!!

FIkk du min sms?

Gratulerer med da'n,

Gratulerer med da'n,

Gratulerer, kjære Sessa,

Gratulerer med da'n!

I dag er DU prinsesse!

Håper du får en fantastisk dag med masse pakker!

*Bursdagklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tuuusen takk for gratulasjoner!!! :D Blir helt flau jeg :oops: Hihihi!!!!

Idag skal jeg dusje, innom jobben min med bursdagskake (uskreven lov), rydde og ordne litt her og tilslautt ha familie selskap med min og Sessamannen sin familie! Gleder meg. Skal skrive mer imorgen eller over helgen...

*synger: Happy birthday tooo meeeee!!!* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERE SÅ MYE MED 25-ÅRSDAGEN!!

Har også gratulert deg inne på SM, men gjør det gjerne igjen ;)

25 år er jo en slags rund-dag (halvveis til 50 sa lillebroren min da jeg fylte 25 år...blæh sa jeg da!)

Nå er du både ung og "voksen" på en gang, litt midt imellom liksom :)

Hærlig det!

Ha en kjempefin dag idag Sessamor, og kos deg godt!

Klem fra Zafir og Lillebror 24+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp, dagen er topp!

Igår hadde jeg en fabelaktig flott bursdag! Jeg startet dagen med å lage til den siste kaken. En marsipankake... Dusjet, og reiste innom jente på jobb med en sjokoladekake. Vi har en sånn uskreven lov om at når man har bursdag, så kommer man innom med kake :) Jeg var flink, og gjorde så. Fikk til og med skryt for baksten min jo! Hehe :ler: Vel vel.. Kom så hjem og ryddet litt i kåken, før gjestene kom kl 18. Vi ble jammen 10 stykker!!! Det var jeg (bursdagsbarnet *knis*), Sessamannen, min mor og hennes samboer, min "pappa", Sessamannen sin bror, foreldre og besteforeldre. Hadde en kjempe koselig stund sammen, der vi bablet og spiste kaker :)

Gårsdagens fangst:

* Blomster (2 buketter)

* 3 Jersey laken til den nye sengen

* Maleri (akvarell maleri av en svane, i blåtoner med glitter på)

* Tacoholdere og kjøttdeigskål (med varmer) i serien Tex Mex.. Samler på disse...

* Kjempe flott kakefat i oval fasong

* 2 Høyang Party gryter

* Gullørepynt (hjerter)

* Penklokke ("børstet stål" og gull)

I kveld blir det fest med venner, og jeg er nok redd for at det dukker opp litt gaver der også gitt. Hyggelig det da, men synes nesten det var litt ubehagelig å få så flotte gaver igår! :oops:

Referat fra kveldens hendelser skal jeg komme med så fort jeg har ork igjen! (Tar litt på å feire bursdag over en hel helg ja ;p)

Sessa 26+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen som var, morro med slike dager ikke sant? :D Du har jammen kommet langt på vei nå, synes liksom tiden fyker avgårde nå jeg :) Selv begynner jeg allerede på uke 18 på mandag og snart er det jul :D Sier som Øyvind på 71 grader nord:

"Livet er herlig dere!" :lol:

Ha en fortsatt fin tid fremover :D

Mange hilsner Tvinny :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...