Gå til innhold

Sessa's verden!


Sessa

Anbefalte innlegg

linie010.gif

Da har jeg også fått meg en egen dagbok her. Skal bli fint å kunne dele litt tanker og følelser. Det blir ikke så mye av det akkurat nå, for jeg er på vei til sengs med litt nerver for morgendagen. Jeg skal nemlig ta min CB test da.. Nerver i helspenn nå.. Håper jeg får sove!

hoppe.gif

[ Dette Innlegg er endret av: Sessa den 2002-05-26 22:58 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Sessa den 2002-05-28 12:16 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit som prøver.

Det er spennende å følge med på alle dagbøkene, kanskje litt for spennende til tider, men, men.

Håper det blir klaff for dag i morgen, du må gi tilbake melding til oss om hvordan det går med deg da.

Jeg venter/ikke mens også, er 1 dag på overtid, men skal prøve å vente med å teste i noen dager.

Ønsker dere lykke til.

Klem

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI SESSA

Velkommen i vår lille dagbok verden... Koselig at du også ville skrive dagbok!!

Her inne tror jeg at du finner mange av verdens kjekkeste jenter.. Du kommer til å trivest, TRO MEG!!!!

Tror ikke du trenger å være så veeeeldig nervøs for i morgen jeg.. Jeg har jo bestemt hvilket resultat du skal ha BASTA icon_biggrin.gif

Gleder meg til mailen!!

XXXXXXXXXXXXXX-fingrer og bein sånn for sikkerhets skyld..

Go'klemmer fra

Poona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sessa !!!!

Så koselig at du også har startet dagbok her!!!! enig.gif

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ALLE fingrer, tær, bein for at du tester positivt i dag,snuppa!!!!!!!!!!

Men sier som Poona jeg. VI har jo allerede bestemt resultatet!!!! icon_biggrin.gif

Husk å gi beskjed nå da!! icon_wink.gif

Snakkes. icon_smile.gif

Klemmer fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt bør jeg vel skrive en presentasjon om meg selv. Jeg er en jente på 24 år (25 til høsten) og min samboer er 1 1/2 år yngre enn meg. Vi bor sammen i en kjøpt leilighet i Oslo. Har vært sammen siden september 2000, og forlovet oss på julaften 2001 da kjærsten fridde icon_biggrin.gif !!

I desember bestemte vi oss for at "hei! vi har lyst på baby", så i januar etter å ha snakket veldig mye for og mot, kastet vi pillene.. Det har vært noen slitsomme måneder i grunn. For hormoner i kroppen på bærtur etter pilleslutt, er ikke morro. Jeg gikk også en del opp i vekt, men det jevner seg kanskje til? I alle fall.. I den andre syklusen min tror jeg at jeg hadde en tidlig SA. Hadde noen voldsomme magesmerter, så jeg nesten ringte legevakta. Og noen kraftige blødninger, med diverse innhold vi ikke snakker om her. Jeg hadde i grunn forberedt meg litt på at jeg var gravid da, siden tempen min hadde fått en fin trifasisk kurve.. Så den måneden var det litt tungt, men alt gikk bra. Neste måned hadde jeg i grunn enda større forhåpninger siden jeg skulle på ferie til Thailand, men da klarte vi å misse på EL. Ikke alltid like enkelt, nei! icon_wink.gif Men denne måneden (nr 4) ser det ut til å gå litt bedre... For...jeg testet nemlig herlige 2BLÅ idag!!!!!! *jubler* Det er helt utrolig, men sant..

Dagen idag:

Våknet litt over 5 i dag morges. Jeg hadde planer om å teste kl 0630.. Ble liggende å vri meg litt, men fant fort ut at jeg måtte sånn tisse Så opp av sengen og inn på badet, fant frem test..ordnings og styrings.. og VIPS! 2 flotte blå streker lyste i mot meg

Løp inn på soverommet til kjærsten. La meg inntil han, og han sier: "Det var da litt av et glis.." Jeg slo på lyset og ga han testen. Han måtte krype under dyna for å kunne se (skarpt lys så tidlig om morgenen) og kom frem igjen, holder kjempe godt rundt meg og sier: "Gratulerer da jenta mi. Du er verdens herligste!"

Åhh jeg er så glad og stolt idag!

Ellers er jeg sykemeldt ut uken.. Ringte legen istad og jeg får time på onsdag. Får tilbakeskrevet sykmeldingen fra om med i morgen. Har fri idag så.. Jeg er skikkelig kvalm og svimmel. Har ikke kastet opp noe ennå, men det er like før innimellom. Jeg skal ikke klage. Jeg har testet 2 blå idag!

hoppe.gifhoppe.gifhoppe.gifhoppe.gifhoppe.gifhoppe.gif

En meget lykkelig Sessa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann Sessa!!!!

GRATULERER SÅ MASSE MED TO BLÅ!!!!!

Hm kansje jeg også har hatt en tidlig sa??Hadde nemelig fryktelig magesmerter pluss masse gørr kom ut ja,,ja.

Synd og høre at du er svimmel og kvalmen,men de alle beste øønsker for svangerskapet!!

kos og klem fra pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Sessa.....og velkommen som dagbokskriver....

I'll be watching you icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Sessa, og velkommen hit til oss dagbokskriverne. Det blir koselig å følge deg gjennom svangerskapet. Vi er en hyggelig gjeng, og her kan du få lettet på trykket for det meste. Veldig greit når mannen er utslitt av graviditetsprat el. icon_wink.gif

Lykkelykketil.

Vi "snakkes"!

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye,

og velkommen til oss!

Håper du holder deg frisk,

og holder oss oppdatert!

*KLEM*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sessa icon_smile.gif

Dette var hyggelige nyheter på morgenkvisten icon_smile.gificon_biggrin.gificon_smile.gificon_biggrin.gificon_smile.gif

(...eh...er ikke like morgenfrisk som deg...)

GRATULERE SÅ MYE MED 2 BLÅ

Dette er morro!!! Jeg har fulgt deg gjennom SG en del, og syns det er så hærlig og spennende å følge med jenter i samme situasjon som meg(og andre!!!)

Gled deg i svangerskapet kjære deg icon_smile.gif

Lykke til Sessa, og husk å oppdatere oss ang. graviditeten icon_biggrin.gif Håper flere blir med i babyboomen nå, det hadde vært utrolig morsomt om flere hadde testet 2 blå!!

Masse til-lykkeønskninger

fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sessa!

GRATULERER SÅ MYE MED TO BLÅ!!!!!!!!..Ønsker deg lykke til i svangerskapet!!!!!

Håper det blir flere av oss etterhvert!!..deriblant meg..hihi..

kos fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg visste Sessajenta!!!!! icon_biggrin.gif

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MYE MED 2 BLÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå skal vi virkelig kose oss! Gjennom mange måneder!!!

LYKKE TIL!!

Og hold oss oppdatert, vennen! icon_smile.gificon_smile.gif

Klemmer fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jammen så testet jeg 2 blå idag.. Merkelig! Har ikke gått opp for meg i det hele tatt.Det eneste jeg har merket er forskjellige symptomer.. Kan jo nevne hva slags symptomer jeg har hatt:

Uke 2-3: Kjennes ut som en hoven ball i magen på størrelse med en knyttneve. Det stikker litt innimellom i tillegg.

Uke 3-4: Stikker masse i magen og murrer i livmorområdet. Jeg er kvalm, svimmel og trøtt. Magen er innimellom løs. Jeg er sulten nesten hele tiden, men har ikke matlyst. Får halsbrann innimellom, er oftere tørst. Puppene har blitt tyngre, ømmere og løsere i fisken. Ellers så kommer kvalmen og går hele tiden. Har fått i meg et rundstykke, et eple og litt saft idag. Er ingen ting som er noe særlig godt heller.. Håper jeg får skikkelig lyst på noe snart

Men i mellomtiden skal jeg slappe av på sofaen og nyte at ENDELIG! er jeg gravid

*danser litt med storken*

Klemmer Sessa 4+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt treig i avtrekkeren, jeg (tidlig ammetåke tror jeg vi sier icon_lol.gif )

Velkommen til disse flotte sidene, og gratulerer så utrolig masse med graviditeten!!! Det har vært full tørke her en stund, men endelig ser det ut til å løsne, 3 stykker som har testet positivt de siste dagene......johooooooo icon_smile.gif

Skal bli spennende å følge med på deg, selv er jeg 16+4 på vei, føles som evigheter siden jeg testet 2 blå.

Lykke til videre.

Klemmer fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen Sessa

Hvordan kunne jeg glemme å gratulere deg i dagboken din *skam meg*

Ja, det blir en spennende tid vi skal igjenom nå. Da er det jo ekstra godt å ha en gammel barndomsvenninne med seg på vegen icon_biggrin.gif

Du må da klare å ta deg en tur over fjellet i løpet av høsten!! Så kan vi gå å vralte litt i lag icon_lol.gif Ser det for meg icon_lol.gif

Men nå må jeg legge meg!! Må få inn litt fornuftig søvnrytme nå!

Mange go'klemmer fra

Poona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby020.gif

En regnfull dag idag. Regnet høljer ned, men humøret det sprudler og smilet stråler icon_biggrin.gif Jeg er skikkelig lett til sinns idag. Ikke så uggen heller kjennes det ut som. I går fortalte jeg mamma at jeg er gravid. Jeg var så nervøs med en gang (trodde kanskje hun ville reagere "feil") at jeg kanskje la frem på en litt negativ måte at jeg er gravid. Hun spurte meg om det var negativt eller positivt at jeg var gravid, og når jeg fikk stammet frem at det var kjempe positivt(!!) så fikk stemningen en annen vending. Hun virket glad, og jeg hørte hun smilte i telefonen. Tenk mamma'n min som bestemor. Hehe!! Tror nok at hun gleder seg ja icon_smile.gif Ellers fortalte jeg min beste venninne at jeg er gravid. Vi chattet via messenger.. Det ble stille en laaaaaang siden, og så kommer det fra henne: "Jag sitter her och grät. Jag är så glaaaad!!!" Hun har selv en datter på 3 år. Verdens skjønneste jente!

Åhh!! Endelig er det min tur. Idag har jeg kikket litt på nett etter utstyr til baby'n. Det er i grunn litt tidlig å begynne innkjøp for fullt. Men det er morro å se etter ting man ønsker seg. Så har man god tid til å sjekke priser, og man slipper storm innkjøping når man kommer så langt! Er veldig positivt for meg og kjærsten at vi har termin 3 februar, for da kan vi ønske oss masse til jul. Det skal bli en spennende julaften i år! icon_smile.gif Vi har forresten 1 års forlovelses dag på julaften i år også. Bryllupsplanene blir lagt til ett år etter baby blir født. Greit å bli ferdig med amming, og kanskje slanket seg litt etterhvert også icon_wink.gif

Ellers fikk en god kompis vite at jeg er gravid også igår. Han ble kjempe glad, og gleder seg fælt til å bli "onkel". Så nå er det bare å håpe at alt går bra fremover, og at det ikke tar lang tid før de magiske 12 ukene er passert!

Kos og klem

028.gif014.gif028.gif028.gif010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...