Gå til innhold

Sessa's verden!


Sessa

Anbefalte innlegg

Heisann Sessamor !!

Jeg har ikke vært så aktiv i dagboka di i det siste. Unnskyld vennen, men tiden bare løper ifra meg her. Nurket tar nesten all tid og den lille tiden som er igjen har jeg vært inne på nybaktmamma (ja, jeg innrømmer det....er avhengig... :oops: )

Nå må du snart sette i gang å føde ellers så går spådommene mine i vasken. Jeg har jo tippet fødsel innen uka er omme !!

Fort deg, fort deg !!! :blunke:

Misunner deg ikke som må gå på overtid. Sender deg et tonn med {{{{{{{{FØDEVIBBER}}}}}}}}!!!!!

Håper de kan hjelpe deg til en snarlig fødsel.

Masse klem fra (tidligere Tuva)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg! :D

Idag har jeg gjort MYE. Jeg har funnet ut at jeg ikke orker å sitte på rompa og vente på at bebis skal melde sin ankomst. Derfor har jeg gjort saker og ting for å få dem gjort (og selvfølgelig for tidsfordriven's skyld ;))

Min gjøremålsliste:

Grønn for det jeg har gjort

Rød

* Laget og spist frokost sammen med Sessamannen

* Vasket fuglebur og dusjet pip pip'en vår

* Brettet tøy

* Laget og spist lunch (spiste pytt i panne alene)

* Dusjet meg

* Vasket dusjkabinettet

* Vasket speil, vask og do på badet

* Sminke meg og fikse håret

* Støvsuge opp støv og hår på badegulvet

* Ta ut av oppvaskmaskinen og sette inn ny oppvask

* Lage sjokoladekake til besøk i kveld

* Lage middag (svinekoteletter med kokte poteter, gulrøtter og brun saus)

* Spise middag

* Få besøk

Ellers så lå jeg leeeeenge på sengekanten og snakket med Sessamannen igår. Nå kan det faktisk se ut som det blir litt ekstra kos i kveld også ;) Det er jo den beste måten på å få satt i gang en fødsel på, og nå har jeg fått med meg Sessamannen også :D Han er nemlig skikkelig utålmodig nå! *ler*

Studerte kroppen min da jeg hadde dusjet i sted, og jeg finner ikke et eneste strekkmerke på magen. Men jeg har visst fått noen på rompa og utsiden av lårene. Jaja, litt moderhetsmerker må man vel regne med. Jeg hadde vel egentlig forespeilet meg det veikartet på magen også. Så jeg klager jammen ikke! :)

I februarklubben har det virkelig begynt å poppe ut bebiser. Må jo innrømme at jeg misunner dem som er ferdig, og har kommet hjem fra sykehus med bebisene sine. Kan ikke sette ord på hvor jeg gleder meg til den dagen selv. I forgårs fikk jeg vite at svigers har kjøpt bilstol til den lille også. Vi har jo såååå snille foreldre!!! :oops: Vet ikke hvordan jeg skal få takket dem ordentlig!?

Men nå får jeg sette i sving med resten av mine gjøremål, så jeg blir ferdig til Sessamannen kommer hjem. Han kommer vel til å bli sinna på meg fordi jeg har gjort aaaaltfor mye, men det får han bare leve med! :lol:

Ha en fin kveld! Det skal jeg :) Besøket mitt er en venninne som jeg ikke ser ofte, for hun studerer medisin i Slovakia. Skal bli morro å se henne igjen!

Sessa T+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se..

Nå har jeg vært effektiv :) Kun igjen å vaske opp litt småting etter kakebakingen, lage og spise middag og legge glasur på kaka (er sånn posesak som er kjempe rask og god!) :) FLINK???? Jeg er super!

Lukter skikkelig godt her nå. Mmmmmm sjokkiskake!! Etterpå skal det lukte litt svinekoteletter ;) Nam nam, jeg er et matvrak :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Så dyktig du er Sessa snuppa :hoppe:

Så får vi håpe at babyen kommer og hilser på dere siden du har vært så flink :enig:

Kos dere masse med god mat og sjokolade kake :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Sessa

Følger spent med deg vet du !! Dette er så spennende at jeg holder nesten ikke ut :o

Har en god følelse at det skjer noe i løpet av helga, bare vent så skal du se :wink:

Sender i alle fall masse

((((((((((((((((((( fødevibber ))))))))))))))))))))))))))))))

til deg, dette kommer til å gå så bra !!

Hadde det bare vært meg :ler::ler: Men jeg har ennå 24 uker igjen :o

Masse klemmer og gode ønsker til deg fra Pludre og lille Mirakel 16+3

:vinke::vinke::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sessa!

Ser junior fremdeles klorer seg fast. Han har det nok godt der inne.

I morgen er det morsdag, så kanskje han vil ut å gratulere deg da?

Lykke til, jeg følger spent med!

Hilsen Jen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er enig meg Jen, tror Even vil ut og gratulere deg med morsdagen og han gjør det med et VRÆL.

Lykke lykke til med fødsel stå på jenta mi dette skal gå så fint!!!!

GOD NATT :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykke ønskninger jenter!!!! Det varmer sånn at jeg blir helt tårefull her jeg sitter. Hormonell og full pakke :lol:

Even har ikke vist noen spesielle tegn på at han vil ut enda. Jeg mistet enda mer av denne slimproppen igår, så kosen i forgårs må jo hat en viss effekt ;) Men ikke kom det noe blod, og ikke kom det noe som knne ligne på rier. Har hatt så mye kynnere nå, at dem har jeg blitt så vant til. Men alle sier ay man vet når man er i fødsel! :) Blir nok ikke noe problem å finne det ut da vil jeg tro. Hehehehe!!!

Ellers så bør det vel skje noe her snart om jeg skal rekke på bli mamma på morsdagen. Planen idag er å ta livet helt med ro frem til 14 tiden. Da reiser vi til svigermor med blomster. Etterpå skal vi hjem og spise middag og i kveld skal vi til mamma en tur med blomster. Idag som vi har planer hadde det vært typisk at vi må på sykehuset i stedet. Men akkurat det gjør meg ingenting!!! :D

Nei, nå må jeg putte litt mat inn i hodet her...

Klem fra Sessa T+6

Evt kontroll hos JM T+9

Evt Overtidskontroll på sykehuset T+14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen - logget meg inn nå for å se at det sto i dagboken din at du var reist til føden eller no'. Men du klorer deg fast enda ser jeg :o

Lille Even har det nok godt inne i magehuset sitt ....

Jeg spår tirsdag jeg altså... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke seriøst at du skulle vente til jeg kom hjem fra Sverige med og føde..... men nå er jeg hjemme! Da er det bare og reise!!! Tenker masse på dere, både deg og Sessamannen. Ikke lenge før dere er i mål, lykke til vennen, gleder meg til å besøke deg!!!!

*KLEM*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DER gikk startskuddet for Sessamor!!!

Reiser på føden for sjekk av mulig vannavgang. Har skikkeligs vonde tak som river i både rygg og mage i tillegg.... Oppdaterer mer senere! Koz

Sendt: 17:34:07

Denne ble sendt mens jeg var på besøk,

og jeg har hørt at det er uhøflig og kaste seg over andres maskiner.

Men; LYKKE TIL, vennen min!

Håper det er din/deres dag i dag og at husokkupanten finner veien ut!

{{{{{ Fødevibber }}}}}}

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

SÅÅÅ SPENNENDE! Og jeg fikke ingen mail at det har kommet inn nye svar på dagboka di :evil: Men godt jeg snikleser på Klubben din på SM!

Lykke til så masse vennen.. og så gøy da *gleder meg masse til å se bilde av lille Even :hoppe::hjerter:

{{{{{{FØDE VIBBER}}}}}}}}}

Masssse gode Klemmer fra *Perser* Og du Gratulerer såååå masse på forhånd med lille :hjerter: PRINSEN :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter spent på at bebis skal vise seg. Vi er ikke tilbake før vi er 3. Hilsen sessamannen

Sendt 00:13:17

De er snart i mål!!!!

*GO SESSA!!!! *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lykke til sessa, nå er du sannelig snart i mål og får hilse på babyen din :hoppe: :kgsmil: :kgsmil:

masse lykke til klemmer fra sola :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lille Even gutten vår ble født 11.februar 04:47. Han var 3522 gr og 35 cm rundt hodet. Fødselen var litt traumatisk. Men endte bra! Klem, Sessamannen og Sessa

Sendt:12:04:59

Gratulerer vennen, med en liten prins!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: GRATULERER!!!!! :hoppe:

Og jeg som snakka med deg i 4 tiden på msn!!! må jo ha skjedd like etterpå da???..så gøy!

Nå venter vi alle samme nspent på fødselsrapport og bilder!!!

Kos dere med lille Even!!!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå så gøy - *snikleser litt lenger ned* Joda - jeg spådde tirsdag !

:lol: Kos dere masse med lille Even - og gleder meg til å se bilder og lese fødselsrapport...Hmm...jeg fikk heller ingen oppdaterinsmail fra KG...*undre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...