Gjest Zalomine Skrevet 14. november 2002 #161 Del Skrevet 14. november 2002 Dakkar Sessa.... God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 14. november 2002 #162 Del Skrevet 14. november 2002 :o :o :o Har jeg smittet deg også???? :o :o :o God bedring, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 14. november 2002 #163 Del Skrevet 14. november 2002 Stakkars deg! Det er alltid like herlig å være kvalm og uttafor... Not. Håper du føler deg bedre etterhvert! Føler med deg... Jeg har også utsatt/avlyst et par fysioterapitimer pga sykdom. Man orker liksom ikke å dra seg ned i sentrum med slapp kropp og dårlig form. *trøsteklem* fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 14. november 2002 #164 Del Skrevet 14. november 2002 Næmen Sessa da....... Har du blitt syk vennen.. Uff, håper du kanskje føler deg litt bedre nå da. Du får slappe av på sofaen. Ikke stresse med noe. Ikke mere "grønn i trynet" nå....?? Stooooooooooor BLI-FRISK-KLEM fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 15. november 2002 #165 Del Skrevet 15. november 2002 Hei! Håper du føler deg bedre nå, du hørtes ikke spesiellt pigg ut da jeg snakket med deg i går...... Stryk en gang over magen for å si "HEI" til Even fra tante Qlio! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 15. november 2002 Forfatter #166 Del Skrevet 15. november 2002 Heisann! Tusen takk for mange flotte hilsner Blir bedre av bare det jo Hehehe!! Idag føler jeg meg MYE bedre. I tillegg til å være "grønn i trynet" i går, fikk jeg SKIKKELIG drittvondt i bekkenet på den ene siden. Kjentes ut som det stakk en kniv inni der og ble vridd rundt hver gang jeg prøvde å gå. DET anbefales ikke! Men idag er det ikke så ille som det var igår. Da var det nesten så jeg satte meg ned å stortute :o Klokken 11 idag skal jeg være hos jordmor, så nå sitter jeg og spiser litt frokost før jeg skal gå. Håper hun måler blodprosenten min idag, for det gjorde hun nemlig ikke forrige gang. Vet ikke helt hvorfor, men hun sa vi ikke skulle måle da...? Det morsomste blir jo å få høre hjertelyden igjen :D Hjertelyden til lille Even *stryker over magen og sier: Even! Jeg skal hilse så masse fra tante Qlio! * Skriver mer senere når jeg kommer fra jordmor.... Åhhh!! Der ringte det på døren. Det er Tollpost som kommer med det nye "hall-settet" jeg har bestilt. Et sånt sett til å ha i gangen, så det blir litt mer ryddig! Jippi! Det passet bra. Da kan jeg bare kose meg hos jordmor og vite at jeg slipper å stresse hjem i tilfelle Tollpost skulle komme! :D Sessa 28+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 15. november 2002 Forfatter #167 Del Skrevet 15. november 2002 Slik så tallene ut på denne jordmorkontrollen: 28+4 Vekt: Opp 5kg!! (målt med klær og etter frokost) BT: 120/70 HB: 12,4 Urin: s-/p- Ødem: 0-1 Fl./min: 156 Liv: Liv+ (meget med liv) SF-mål: 27 cm (akkurat på den røde streken!) Ellers skal ingen komme å si at jeg har liten mage, for nå har jeg fulgt kurven nesten på prikken der jeg skal hele veien! Jordmor skrøt av meg der ja :D Heheh!!! Alt i alt er jeg godt fornøyd selv Skal ha neste kontroll hos legen min om 14 dager, for så å ta ny kontroll hos jordmor 14 dager etter det... Klemmer fra Sessa 28+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 15. november 2002 #168 Del Skrevet 15. november 2002 Hei Sessa Godt å se deg i bedre form, og at dine tall fra kontrollen var så fine Har dere begynt å sette opp hall-settet da? Det er utrolig artig når man får har fått tak i nye møblement! Nesten som julekvelden Jeg gleder meg sånn til at babytingene kommer på plass!!!! *Zafir hopper opp og ned* Du spurte meg om jeg ikke skal skifte uketall på samme dag som deg, men jeg er i dag 26+5, uketallet (26+4) fra legebesøket var fra i går skjønner du Klem fra Zafir og Lillebror 26+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 15. november 2002 Forfatter #169 Del Skrevet 15. november 2002 Ahh, da skjønner jeg Zafir Går litt for i svingene innimellom skjønner du! Sambo skal begynne å montere opp hallsettet senere idag. Akkurat nå ligger han og "purker" på sofaen. Stakkars, han er trøtt etter å ha stått opp i 5 tiden 3 dager på rad og hele dager fulle av HV aktivitet Nå skal jeg mekke sammen litt lunch, og senere skal vi ut å handle bursdagsgave til mamma. Vi skal dit på søndag og spise raspeballer!!! Nam nam.. Det gleder jeg meg til. Kommer jo til å rulle hjem etterpå da men Hvis jeg har fått DVD film i posten idag, blir det Star Wars (klonene angriper) på oss i kveld. Åhh så morro :D Bye for now! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 15. november 2002 #170 Del Skrevet 15. november 2002 Hei på deg Sessa !! Flott at du føler deg bedre og ikke fullt så "grønn i trynet" i dag. Kjempe fine tall fra JM kontrollen. :D Jeg ligger faktisk litt over streken på SF-målet. Jeg hadde 27 cm i uke 27 jeg. Du skal også begynne å gå til kontroll hver 14 dag nå. Det skal jeg også. Syntes det er litt deilig jeg da. Har vært lenge med 1 mnd mellom hver gang. Håper du koser deg med sambo og film i kveld. Snakkes sikkert snart. Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 18. november 2002 Forfatter #171 Del Skrevet 18. november 2002 God morgen! Ja, da var det mandag igjen... Ikke at det utgjør så stor forskjell for meg nå som jeg er sykmeldt, men. Mandager er jo i grunn litt spesielle, siden jeg skifter ukedager på disse dagene. Idag er jeg nemlig 29 fullgåtte uker, og jeg begynner denne uken på uke 30!!!! Det er jo helt sprøtt I helgen har jeg nesten vært "tilbake på jobb". Det vil si at på lørdag så satte jeg opp håret til en gravid bekjent fra SM. Hun skulle på julebord, og jeg skulle fikse håret hennes. Det ble kjempe fint! :D Ett par timer senere kom to kompiser som jeg klippet og fikset. Det bleganske mye stress på lørdag, fordi vi skulle rydde leiligheten samtidig. Men det ble en delvis ordning på alt, og vi kunne sette oss glade og fornøyde i bilen. Kjørte til svigers og fikk servert deilig kalkunmiddag og smultringer til dessert! På søndag stod jeg opp og lagde frokost til min kjære og jeg (og seff lille bebisen i magen;)) Hehehe!! Satt og koste oss med te, kokt egg og loffskiver med nyoppskjært roastbiff (JA! Jeg har testet positivt på toxo prøven!) Så da satt vi der og nøt en deilig søndagsfrokost Fikk ordnet oss litt, og reiste så til min mor på bursdagsbesøk. Mamma har bursdag idag!!! GRATULERER MED DAGEN MAMMA! :D Vi feiret det i går da, men... Vi hadde kjøpt noen stilige adventsstaker som hun kan ha i vinduene i 2 etg, og jammen falt dem i smak. Det var jammen bra! Når vi var hos mamma klippet jeg først sambo'n hennes og etterpå fikk vi servert skikkelig vestlandskost. Nemlig raspeballer (komle/potetball)... Med alt deilig tilbehør du kan tenke deg!!! *slafs* Guri malla så mette vi ble! Da ble det som tradisjonen vår sier, nemlig is til dessert. Det må man ha, for da får man kjølt ned magen. Og det trengtes!!! Senere på kvelden kjørte vi tanten til samboeren til mamma til Lillestrøm, og vi tok en tur på besøk til de kompisene som jeg klippet på lørdagen. Dem skulle se film, men ryggen/halebeinet mitt var ikke noe godt da. I tillegg så satt kjæresten til han ene å røyka. URGH!!!! :o Da ble jeg dårlig da. Faktisk så dårlig at jeg begynte å svette, ble rød og varm i kroppen, det begynte å prikke og det var like før jeg svimte av. Da var det på tide å komme seg hjem. Utrolig hva en eneste røyk kan føre til! Jeg røyker ikke selv, og har alltid vært mye ute på byen og sånt i røykfylte lokaler. Så egentlig burde jeg jo være vant til det, men nei... Vi reiste i alle fall hjem. Jeg fikk en liten hormonell "nedtur" på veien hjem og da jeg kom hjem. Var rett og slett ikke i slag. Men det var nok mest fordi formen min ble så dårlig! Det ordnet seg i alle fall da jeg og sambo hadde ligget i armkroken til hverandre og pratet en lang stund Lille Even i magen hadde show for oss i går også! Han sparket og tumlet på inni magen som bare det. Vi hadde det utrolig gøy å se på magen som bulte i alle retninger Guri malla som både sambo og jeg gleder oss til lille vennen komme rut og hilser på oss. DET skal bli tider det gitt. Nei, nå får jeg vel kanskje komme meg i dusjen snart. Har tenkt å benytte morgendagen på å få lagt på plass rene klær og gjøre litt sånt "putlearbeid". Jeg får ikke gjøre så mye tunge ting. Hvis jeg må skal jeg være forsiktig! Men det får jeg ta en annen dag. Idag skal jeg nemlig til fysio. Ble ingen ting av timen min på torsdag, så nå er det en uke siden sist. Skal bli godt å få litt orden på bekkenet igjen! Kos og klem fra Sessa 29+0!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 19. november 2002 #172 Del Skrevet 19. november 2002 Heisann Sessa :D Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi, det er alltid så kjekt å gå inn der og lese når det er kommet nye meldinger Leit å høre at bekkenet er vondt da, men husk når det er som vondest, at det er ikke mange ukene igjen Du har så masse å glede deg til Stor klem fra Pludre og lille Mirakel 4+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 19. november 2002 #173 Del Skrevet 19. november 2002 Tusen takk for en hyggelig kveld! NATTA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 20. november 2002 Forfatter #174 Del Skrevet 20. november 2002 Heisann! Idag skal jeg klippe svigermor. Skal innom jobb for å få gjort det. Etterpå skal jeg til Strømmen og møte Tuva og Qlio jentene mine!!! Gleder meg!!! Skriver mer en annen dag.. Sessa 29+2 PS: Tuva; Grattis med 30 fullgåtte uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 20. november 2002 #175 Del Skrevet 20. november 2002 Takke, takk Sessa ! Flott du kunne komme i kveld. Gleder meg til å treffe deg og Qlio. :) Knuseklem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 22. november 2002 #176 Del Skrevet 22. november 2002 Har lest litt i dagboka di :D . Ville bare innom å gratulere deg. Ser jo at du ikke har så mange uker igjen. Det er vel nå det begynner å bli tungt kan jeg tenke meg. Håper at smertene i bekkenet forsvinner. Lykke til og stå på!!! klem viwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 22. november 2002 #177 Del Skrevet 22. november 2002 Det var skikkelig teit at du ikke kunne være med oss. Håper svigermor fikk en skeiv sveis som takk... *furter* Men neste gang kommer vi og henter det! *ler* Jeg vet hvor du bor....... :blunke: Hils så mye til den koselige Sessa-mannen også, han blir sikkert en flink pappa for Even! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 22. november 2002 Forfatter #178 Del Skrevet 22. november 2002 Heisann sveisann! :D Beklager så masse Qlio og Tuva at jeg ikke fikk møtt dere likevel, men skal komme MYE sterkere tilbake vet dere! Har ikke hatt ork til å skrive på noen dager nå. Formen har vært utrolig slapp og bekkenet har ikke vært noe bra. Men jeg fikk nå i alle fall klippet svigermor, og hun ble kjempe fornøyd med det! Godt er nå det i alle fall Igår var jeg både til fysio (det gjorde så vondt når hun masserte at tårene rant stoppelig.. Men litt godt også da) og på svømming etterpå. Var helt knekt på kvelden, men fikk i alle fall lagd en deilig middag til sambo kom hjem fra jobb. Han hadde ikke rukket å spise på jobb, så han kom hjem til levende lys, friske blomster på bordet og ferdig middag som bestod av kylling med ris og salat (inkl. sorte oliven) Nammenamm det var godt! Til dessert spiste han Risifrutti og jeg spiste Creme Brulee. Sånne ferdig greier! Det falt godt i smak. Ikke lenge etterpå lå vi i sengen og nærmest snorket. Begge var like utslitt! Idag har jeg ikke gjort stort.. Stått opp, spist, dusjet, studert meg selv litt i speilet. Jeg begynner nemlig å lure på om ikke det er den berømte fødselsstripen som er i anmarsj. Men det kan også være blodårer Vi får se etterhvert! Ellers så har jeg satt på oppvaskmaskinen og skal snart sette på en maskin med klær. Godt å få unna litt i grunn. Det er ikke så tungt heller, og litt må jeg jo gjøre Hehehe!!! Ellers så vant jeg 2 kinobilletter igår, i en sånn sporveiskonkurranse. Jeg får dem i posten i morgen. Men tviler på at jeg får brukt dem. Sambo skal nemlig på julebord med jobben oppi Hurdalen, og jeg skal på Big Horn, Aker Brygge og spise sammen med omtrent alle fra jobb. Skal bli ganske så kos.. Har forresten skrevet ferdig "Søknad om permisjon" (til min arbeidsgiver),"Sykehusbaglisten" og "Årets Julebrev". Jeg liker ikke skrive julekort. Synes det er morsommere å skrive julebrev, der man kan fortelle om hva som skjer med en og hva man har gjort siden året før. Istedet fo rå sende et kjedelig kort der det står kun god jul og godt nyttår på! Nå gjenstår vel bare å skrive en liste over hvem som skal ringes/sendes melding til når lille Even kommer til verden :D Synes jeg er en flink organisator jeg, men hva annet kan man ta seg til hjemme da? *ler* Skal forresten til mamma idag, og spise opp resten av raspeballmiddagen. Mmmmm, det er så godt og så sjeldent jeg spiser. Men man blir fryktelig mett av det da Vel, vel.. Får vel få litt "maling" i ansiktet så jeg kan se ut som folk. Fikk i alle fall dillet meg til å farge øyebryna igår da Et pluss bare det. Er så kjedelig å gjøre det :-? Håper dere har en knall fin helg jenter! Kos og klem fra Sessa 29+4 (30+0 etter jordmors regning...) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 22. november 2002 #179 Del Skrevet 22. november 2002 DU trenger ikke maling i fjeset for å se ut som folk!!! Kos deg masse med raspeball-middagen, jeg skal gjøre det jeg kan for å følge opp ditt aktivitetsnivå.....må bare surfe "litt" til.... :oops: Gleder meg allerede til neste gang vi sees igjen, og jeg som glemte oppskriften på kaka di, da.... Det er jo som regel det eneste jeg får emd meg fra tupperware-party! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 23. november 2002 Forfatter #180 Del Skrevet 23. november 2002 God kveld! Her sitter jeg da, og synes litt synd på meg selv. Hormonene herjer villt idag merker jeg! :cry: :D :evil: :o :blunke: :x :cry: Det er jammen ikke lett! Kjære har reist på julebord med jobben til Hurdal og kommer ikke hjem før i morgen. Jeg har spist middag alene, sett filmen "The Assasin" (basert på Nikita med Bridget Fonda i hovedrollen...) Spist karamellpudding til dessert. Alt for å få tiden til å gå fort. Klokken er ikke så mye enda at jeg kan gå og legge meg heller MEN: Jeg har i alle fall ikke kjedet meg! Savner bare kjære så utroooolig mya akkurat idag. Jeg pleier ikke å være så "savnesyk"! Imorgen skal jeg lage julekalender til mamma. Hun har kjøpt en sånn gjør det selv pakke, så i morgen skal jeg prøve å få snekret den sammen. Det eneste det står på er om jeg har lim Må sjekke rundt i leiligheten i morgen. Det er vel kanskje ikke så lurt å bruke limpistol på papp?? Eller går det greit kanskje? Hehehe.. Dilemma altså! Ellers har jeg klart å trykke i meg en eske med sjokoboller. Jeg er ikke sann! Trøstespiser så det holder her. Alle "vennene" våre er på det "Metropolis" partyet på Lillestrøm idag. Dama til kompisen vår hadde visst tenkt å stille opp med bar overkropp med badypaint på. Typen hennes likte visst ikke det noe særlig. Er ikke første gang hun finner på et sånt sprell Forrige gang lot hun seg henge opp i taket etter knærne, I KROKER (piercet altså!!!)!!!! :o Fikk se bilde ufrivillig senere, og FYSJ sier jeg! GÆRNE MENNESKER! Hehehe!!! Nei, hva skal jeg finne på nå tro? Finne meg et stort glass vann i alle fall. Så får jeg surfe nettet litt før jeg legger meg i sengen og leser det nyeste "Gravid" som jeg kjøpte idag Det blir kos da! Jeg var forresten ikke i form idag til å gå ut med jobben å spise. Får bare være med det. Er ikke sikkert at noen savnet meg der uansett :blunke: Nattasusser fra Sessa 29+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå