Binta Ba Skrevet 15. mai 2012 #101 Skrevet 15. mai 2012 uansett en 17 mnd unge er fortsatt en baby og vet ikke hva en pupp er. Joda, barnet mitt vet veldig, veldig godt hvor puppen er, og prøver fint i full offentlighet å kle av meg for å få tilgang, om hun finner det for godt. At hun ikke relaterer det seksuelt er en helt annen ting, og det skjer neppe før om minst 7år, kan jeg tenke meg. 1
Gjest gurimalla Skrevet 15. mai 2012 #102 Skrevet 15. mai 2012 Unger ser ikke på noe som seksuelt ennå. Betyr det da at det er greit å misbruke en unge fordi ungen ikke skjønner at det er det?? Det er du som sier at treåringer lærer at pupper er seksuelt i barnehagen. 1
Gjest gurimalla Skrevet 15. mai 2012 #103 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Æsj - dobbelpost Endret 15. mai 2012 av gurimalla
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mai 2012 #104 Skrevet 15. mai 2012 Joda, barnet mitt vet veldig, veldig godt hvor puppen er, og prøver fint i full offentlighet å kle av meg for å få tilgang, om hun finner det for godt. At hun ikke relaterer det seksuelt er en helt annen ting, og det skjer neppe før om minst 7år, kan jeg tenke meg. Han vet HVOR det er men ikke HVA det er. Lær deg å lese.
Gjest imli Skrevet 15. mai 2012 #105 Skrevet 15. mai 2012 Unger ser ikke på noe som seksuelt ennå. Betyr det da at det er greit å misbruke en unge fordi ungen ikke skjønner at det er det?? No går du for langt. Når ein unge vert seksuelt misbrukt, skjøner han/ho at det er noko feil. Ungen skjøner ikkje at det er noko seksuelt, men ungen skjøner heilt klart at det er noko feil. Det er å trø over ungens intimgrenser, og han/ho vil verte skremt, redd, kjenne seg skitten/ekkel, nedverdiga osv. Det er ikkje tilfelle med amming og nakne foreldre. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mai 2012 #106 Skrevet 15. mai 2012 No går du for langt. Når ein unge vert seksuelt misbrukt, skjøner han/ho at det er noko feil. Ungen skjøner ikkje at det er noko seksuelt, men ungen skjøner heilt klart at det er noko feil. Det er å trø over ungens intimgrenser, og han/ho vil verte skremt, redd, kjenne seg skitten/ekkel, nedverdiga osv. Det er ikkje tilfelle med amming og nakne foreldre. Mange unger syns det er flaut og ekkelt å se foreldra naken. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #107 Skrevet 15. mai 2012 Unger ser ikke på noe som seksuelt ennå. Betyr det da at det er greit å misbruke en unge fordi ungen ikke skjønner at det er det?? Er du helt fjern eller? Har du egne issues med tanke på amming? Hva er problemet, ble du kanskje ammet for lte... 2
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mai 2012 #108 Skrevet 15. mai 2012 Er du helt fjern eller? Har du egne issues med tanke på amming? Hva er problemet, ble du kanskje ammet for lte... Nå er DU usaklig. De aller fleste normale mennesker syns det er ekkelt å amme store barn, så får dere ammegale freaks holde på som dere vil.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #109 Skrevet 15. mai 2012 Jeg må innrømme at jeg syns det er rart å amme barnet sitt når det nærmer seg skolealder.. ser ikke helt vitsen. Det virker som enkelte mødre gjør det for kosens skyld,og ikke næringen.... kall meg fordomsfull,men jeg reagerer på det. 3
Gjest imli Skrevet 15. mai 2012 #110 Skrevet 15. mai 2012 Mange unger syns det er flaut og ekkelt å se foreldra naken. Ikkje småbarn. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mai 2012 #111 Skrevet 15. mai 2012 Ikkje småbarn. unger som er rett før skolealder er da ikke småbarn lengre. 2
Binta Ba Skrevet 15. mai 2012 #112 Skrevet 15. mai 2012 Han vet HVOR det er men ikke HVA det er. Lær deg å lese. HUN. Lær deg å lese selv. Slutt å hisse deg sånn opp. Hvor gammel er ett barn som forbinder pupp med noe seksuelt da?? 1
Binta Ba Skrevet 15. mai 2012 #113 Skrevet 15. mai 2012 unger som er rett før skolealder er da ikke småbarn lengre. Jeg syntes ikke det var flaut før jeg ble nærmere 14-15år, og kom over flauheten når jeg bikket 18-19år. Jeg var langt over småbarns-alder, med andre ord. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mai 2012 #114 Skrevet 15. mai 2012 Jeg syntes ikke det var flaut før jeg ble nærmere 14-15år, og kom over flauheten når jeg bikket 18-19år. Jeg var langt over småbarns-alder, med andre ord. Jeg syns det var flaut når jeg var 6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #115 Skrevet 15. mai 2012 Jeg syns det var flaut når jeg var 6 Men selv om du tidlig var en "følsom" sjel og ikke selv hadde et naturlig forhold til kropp og nakenhet så betyr jo ikke det at alle barn er og tenker slik som deg. 3
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mai 2012 #116 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Men selv om du tidlig var en "følsom" sjel og ikke selv hadde et naturlig forhold til kropp og nakenhet så betyr jo ikke det at alle barn er og tenker slik som deg. Barn er forskjellige. Er ikke bare jeg som hadde det sånn det tviler jeg på. Og jeg vil ha meg frabedt at du sitter her og sier at jeg var unormal som barn. jeg hadde en helt normal barndom og oppvekst. Deler av innlegget ryddet. Mvh Sulosi. Endret 16. mai 2012 av Sulosi
Binta Ba Skrevet 15. mai 2012 #117 Skrevet 15. mai 2012 Barn er forskjellige. Er ikke bare jeg som hadde det sånn det tviler jeg på. Og jeg vil ha meg frabedt at du sitter her og sier at jeg var unormal som barn. jeg hadde en helt normal barndom og oppvekst, FUCK you. Nå må du virkelig roe deg ned..å skrive fuck you til noen er virkelig lavmål! Om du ikke greier å kontrollere sinnet ditt, og dermed ha en saklig diskusjon, har du virkelig ikke noe på et diskusjonsforum å gjøre. Det at barn er forskjellige var nettopp den personens poeng, det sto ingenting om at du var UNORMAL. Det var din egen tolkning. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #118 Skrevet 15. mai 2012 Barn er forskjellige. Er ikke bare jeg som hadde det sånn det tviler jeg på. Og jeg vil ha meg frabedt at du sitter her og sier at jeg var unormal som barn. jeg hadde en helt normal barndom og oppvekst, FUCK you. Beklager men det virker jo ikke sånn når du sitter her og har et så stort behov for å kalle mennesker som velger å amme barna sine lenger enn hva det du mener er normalt for pedofile og at de gjør det for egen "nytelse", og at de misbruker barna sine. Jeg vil faktisk ha meg frabedt at du sitter her å kalle min beste venninne for pedofil siden hun ammet sønnen sin til han var 3.5 år. Btw, FuckU2. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mai 2012 #119 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Nå må du virkelig roe deg ned..å skrive fuck you til noen er virkelig lavmål! Om du ikke greier å kontrollere sinnet ditt, og dermed ha en saklig diskusjon, har du virkelig ikke noe på et diskusjonsforum å gjøre. Det at barn er forskjellige var nettopp den personens poeng, det sto ingenting om at du var UNORMAL. Det var din egen tolkning. Han har lov å komme med spekulasjoner om min barndom som han ikke vet noe om og er ikke lavmål, mens jeg er lavmål som med all rett blir fornærma??? FY faen altså!!!!! HAN SKREV JEG HADDE ET IKKE NATURLIG FORHOLD TIL KROPP!!! Endret 15. mai 2012 av BettyBoop 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #120 Skrevet 15. mai 2012 Jeg gir opp, får mer fornuftig ut av en toåring, dette ble bare bortkastet tid. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå