Gå til innhold

For oss "gamle" Prøvere


Mialita

Anbefalte innlegg

Tak for link til chart, Kommode. Den så kjempefin ut, men nå ser jeg at temperaturen har falt i dag. :klemmer: til deg også. Jeg ser at du har en del hvite sirkler, sover du dårlig?

Ja, det ser ut til at det blir TR denne gangen også, gitt. De hvite sirklene er fordi jeg står opp på forskjellig tid, og da gidder jeg ikke våkne flere ganger for å tempe. Jeg gjorde det før, men det blir for mye stress. Jeg bruker temperaturkorrigereren for å få det så riktig som mulig.

Herregud så sur jeg er idag. Jeg øynet muligheten for å slippe mer behandling, men det ser ikke sånn ut. Jeg håper jeg får TR idag i hvert fall, så jeg slipper å gå og vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det har var vel en tung og lang ventetid, Nique! Håper du får startet på medisiner snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP10 her, og fremdeles ingenting positivt! Idag er humøret langt nede... håper ting går bedre for dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet noe her etter at jeg presenterte meg for et par måneder siden, men jeg har vært inne og lest og følger med dere :-)

Jeg skulle hatt mensen i dag, men den har ikke kommet enda. Den pleier å være veeeldig presis, så det kan være at noe er på gang. Tør ikke teste før det har gått noen dager på overtid, spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende Trallala. :) Hvilken pp er du i? Krysser fingrene for positiv test.

Jeg er i PP3 nå, og hadde egentlig ikke forventet at det skulle ta så kort tid, er vel blant de eldste her inne med mine 36 år. Det kan jo hende at syklusen har slått litt krøll på seg og at tanta kommer likevel. Venter en stund til med å hoppe i taket, tror jeg :-)

Har ikke gått til innkjøp av noen test heller enda, hadde jeg hatt en i hus hadde den nok blitt brukt, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver på nr to, har en fra før som snart blir to år. Forrige gang klaffet det i PP5, og hadde egentlig sett for meg at det ville ta lenger tid nå.

Huff, trodde jeg skulle klare å ha is i magen her, men jeg har vært litt på tuppa i dag merker jeg. Nervøs i magen, flyr på do i ett sett og hjertet banker. Har ikke sagt noe til mannen enda, tror jeg venter til eventuell positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Har dere prøvd Bisolvon-trikset?

Burde kanskje ha prøvd det siden jeg går rundt å hoster som en gal! ;) Hadde ikke hatt noe imot dobbelvirkning av den!

Har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to barn unnfanget med assistanse av Bisolvon. Jeg vet jo ikke hvor mye jeg ville slitt uten den, har ikke testet så mye. Første barn prøvde vi 4 perioder, siste med Bisolvon. Andre barn prøvde vi 3 perioder, to siste med bisolvon. Jeg mistenker jeg kan ha blitt gravid også første der, hadde ømme bryster noen dager. Og så ramlet det ut etter bare få dager. Brukte eggløsningstester for å sikte på begge barna.

Det er ikke min intensjon å gi falskt håp. Bare hinte om at kanskje dette kan være verdt å prøve, når det er såpass enkelt.

Positiv eggtest, en dose bisolvon, plante, pute under rompa en halvtimes tid, ligge horisontalt hele natta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...