Gå til innhold

Pizza i bryllup!


Gjest Madelene1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne tråden står som en illustrasjon på hvor utrolig jævlige mange her inne er mot folk som tar valg de ikke støtter, gjør noe spesielt, eller som lever på en måte de ikke kan relatere seg til.

TS kan gjøre det hun vil, og det samme kan gjestene. De kan la vær å komme, og de kan gi kjipere gave enn de ville gjort dersom det lå littegrann mer omtanke bak maten.

Er ikke noe jævlig ved å si det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS kan gjøre det hun vil, og det samme kan gjestene. De kan la vær å komme, og de kan gi kjipere gave enn de ville gjort dersom det lå littegrann mer omtanke bak maten.

Er ikke noe jævlig ved å si det.

Hvis folk for alvor hadde nekta å komme i bryllupet mitt på grunn av maten, så kunne de bare holdt seg hjemme også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Denne tråden står som en illustrasjon på hvor utrolig jævlige mange her inne er mot folk som tar valg de ikke støtter, gjør noe spesielt, eller som lever på en måte de ikke kan relatere seg til.

Jeg ville ikke valgt pizza i mitt eget bryllup, for meg er ikke det festmat. Men så lever vi også i et land med konformitetspress, der man ikke skal tenke så utrolig utradisjonelt før det blir galt. Jeg synes mange i denne tråden burde skamme seg.

Hvis man er så lite høytidlig at man synes det er ok med pizza i sitt eget bryllup, tar man neppe så mye annet høytidlig heller. Synes egentlig ingen har vært så stygge i denne tråden, jeg da. Når man starter en sånn tråd, legger man jo opp til veldig ulike tilbakemeldinger. Og jeg mistenker at det er tull. Kanskje med mål om å slå ketchup-tråden? :vetikke:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hvis folk for alvor hadde nekta å komme i bryllupet mitt på grunn av maten, så kunne de bare holdt seg hjemme også.

Jeg tror ikke folk ville holdt seg hjemme pga maten, men pga standarden det setter når man får vite at man får servert pizza. Et bryllup skal være en festdag, men mat som står i stil, mener jeg. Pizza er ikke selskapsmat.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk for alvor hadde nekta å komme i bryllupet mitt på grunn av maten, så kunne de bare holdt seg hjemme også.

Jeg ville ikke giddet å ordne barnevakt, reise langt, bruke lang tid og mye omtanke på gave som vil falle i smak hos deg, planlegge/kjøpe klær, avlyse planer, ordne fri fra jobb, planlegge overnatting o.l. for å dra i bryllup hvis du ikke har lagt mer tanke bak maten til gjestene enn å ringe til pizzasjappa for å ordne den billigste papp-pizzaen de har å tilby.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man er så lite høytidlig at man synes det er ok med pizza i sitt eget bryllup, tar man neppe så mye annet høytidlig heller. Synes egentlig ingen har vært så stygge i denne tråden, jeg da. Når man starter en sånn tråd, legger man jo opp til veldig ulike tilbakemeldinger. Og jeg mistenker at det er tull. Kanskje med mål om å slå ketchup-tråden? :vetikke:

Jeg tror ikke denne tråden er tull.

Hvorfor skulle man måtte finne seg i all dritten som har blitt slengt i denne tråden fordi man serverer pizza i bryllupet sitt? Jeg ser liksom ikke sammenhengen der. Og jeg ser heller ikke hvordan TS har lagt opp til det som foregår i denne tråden. En ting er å si meninga si på en ok måte, noe helt annet blir å miste all takt og tone på veien og mene at TS er fritt vilt på grunn av dette. TS har tilogmed blitt kalt en dårlig omsorgsperson på grunn av at hun skal ha pizza i bryllupet sitt. Det blir helt borti natta, og at ikke folk ser det selv er for meg et mysterium.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vurderer å ha pizza i vårt bryllup! :D

Noen som vet hvor vi skal bestille det fra og til rimelig pris? Peppes?

Får man avslag hvis man kjøper så og så mange? Vi blir ca 80 stykk :)

Du inviterer til fest,og serverer pizza? Kan du fortelle hva brudeparet skal ha på seg?

Hvilke lokaler dere skal ha? Hvordan servere pizzaen? Skal det være servitører?

Du vet hvor fort kald en pizza blir? Det er 80 gjester som skal serveres!

Innen maten er komt til lokalet og gjester har fått så er den kald.

Det må være tulletråd.

Håper det ikke er det bryllupet jeg skal i. Ikke f....om jeg bruker masse penger på reise,klær osv for å få en kald pizza.

Så hvor lenge varer denne middagen da? Hvordan skal bordene pyntes?Hvite duker kansje?

Så lurer jeg på hvordan kaffen blir....

Pizza bruker vi som dugnadsmat her. Vet du hva fest er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg tror ikke denne tråden er tull.

Hvorfor skulle man måtte finne seg i all dritten som har blitt slengt i denne tråden fordi man serverer pizza i bryllupet sitt? Jeg ser liksom ikke sammenhengen der. Og jeg ser heller ikke hvordan TS har lagt opp til det som foregår i denne tråden. En ting er å si meninga si på en ok måte, noe helt annet blir å miste all takt og tone på veien og mene at TS er fritt vilt på grunn av dette. TS har tilogmed blitt kalt en dårlig omsorgsperson på grunn av at hun skal ha pizza i bryllupet sitt. Det blir helt borti natta, og at ikke folk ser det selv er for meg et mysterium.

For meg er det et mysterium hvorfor TS i det hele tatt opprettet denne tråden, når hun så godt som har bestemt seg for å servere pizza. Priser og eventuelle rabatter kunne hun få vite ved å ringe selv til de forskjellige produsenter istedenfor å spørre her. Hvordan kan vi vite hva som passer best for henne?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det et mysterium hvorfor TS i det hele tatt opprettet denne tråden, når hun så godt som har bestemt seg for å servere pizza. Priser og eventuelle rabatter kunne hun få vite ved å ringe selv til de forskjellige produsenter istedenfor å spørre her. Hvordan kan vi vite hva som passer best for henne?

Dette er et forum, det er et utmerket sted å diskutere slike problemstillinger. Ikke alle har like god oversikt over hvordan man gjør sånne ting, Arabella. Folk er ulike.

En annen ting: Hvis det nå er et tegn på dårlig dannelse osv. å servere pizza i bryllupet sitt, hva tyder denne anti-pizzamassesuggesjonen i denne tråden på? Er det sånn at man ikke kan støtte TS i denne tråden uten å ha dårlig oppdragelse eller vite hva festmat er? Er det sånn at jo mer man slenger dritt om pizza i bryllup og TS generelt, jo mer oppdragen er man selv? Vittig :)

De menneskene jeg kjenner, som er mest dannet og har best oversikt over skikk og bruk osv., ville aldri ment at denne problemstillingen var grønt lys til å si akkurat hva man vil.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Dette er et forum, det er et utmerket sted å diskutere slike problemstillinger. Ikke alle har like god oversikt over hvordan man gjør sånne ting, Arabella. Folk er ulike.

En annen ting: Hvis det nå er et tegn på dårlig dannelse osv. å servere pizza i bryllupet sitt, hva tyder denne anti-pizzamassesuggesjonen i denne tråden på? Er det sånn at man ikke kan støtte TS i denne tråden uten å ha dårlig oppdragelse eller vite hva festmat er? Er det sånn at jo mer man slenger dritt om pizza i bryllup og TS generelt, jo mer oppdragen er man selv? Vittig :)

De menneskene jeg kjenner, som er mest dannet og har best oversikt over skikk og bruk osv., ville aldri ment at denne problemstillingen var grønt lys til å si akkurat hva man vil.

Det var da ikke måte på heller, da.

Jeg mener det er dårlig dannelse å servere ferdigpizza i et bryllup og jeg svarer det jeg mener i en tråd opprettet om emnet. Jeg er så veloppdragen og skikkelig at du aner ikke, så du kan jo bare komme ned fra din høye hest.

Det kunne ikke brydd meg mindre hva TS serverer i sitt bryllup, da jeg heldigvis ikke er invitert dit. Jeg reagerte mest på at en del faktisk ville vært glad for å bli servert Peppes (f.eks) pizza i et bryllup. Det skal da vittelig være forskjell på hverdagsmat og bryllupsmat.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dette er et forum, det er et utmerket sted å diskutere slike problemstillinger. Ikke alle har like god oversikt over hvordan man gjør sånne ting, Arabella. Folk er ulike.

En annen ting: Hvis det nå er et tegn på dårlig dannelse osv. å servere pizza i bryllupet sitt, hva tyder denne anti-pizzamassesuggesjonen i denne tråden på? Er det sånn at man ikke kan støtte TS i denne tråden uten å ha dårlig oppdragelse eller vite hva festmat er? Er det sånn at jo mer man slenger dritt om pizza i bryllup og TS generelt, jo mer oppdragen er man selv? Vittig :)

De menneskene jeg kjenner, som er mest dannet og har best oversikt over skikk og bruk osv., ville aldri ment at denne problemstillingen var grønt lys til å si akkurat hva man vil.

Mener du at jeg har opptrådt på denne måten i mine innlegg, ettersom du skriver dette i et tilsvar til meg? Jeg synes ikke selv at jeg har vært ufin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da ikke måte på heller, da.

Jeg mener det er dårlig dannelse å servere ferdigpizza i et bryllup og jeg svarer det jeg mener i en tråd opprettet om emnet. Jeg er så veloppdragen og skikkelig at du aner ikke, så du kan jo bare komme ned fra din høye hest.

Det kunne ikke brydd meg mindre hva TS serverer i sitt bryllup, da jeg heldigvis ikke er invitert dit. Jeg reagerte mest på at en del faktisk ville vært glad for å bli servert Peppes (f.eks) pizza i et bryllup. Det skal da vittelig være forskjell på hverdagsmat og bryllupsmat.

Jeg vet ikke hvem som sitter på sin høye hest og ser ned på andre. Jeg, eller hun som mener støtten TS får er et tegn på at grandiosagenerasjonen har inntatt tråden. Selv er jeg oppvokst med at folk er ulike, det er jeg glad for. På den måten trenger jeg ikke å markere motstanden min mot andre menneskers valg ved å se ned på andre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er så lite høytidlig at man synes det er ok med pizza i sitt eget bryllup, tar man neppe så mye annet høytidlig heller. Synes egentlig ingen har vært så stygge i denne tråden, jeg da. Når man starter en sånn tråd, legger man jo opp til veldig ulike tilbakemeldinger. Og jeg mistenker at det er tull. Kanskje med mål om å slå ketchup-tråden? :vetikke:

Synes du virkelig ingen har vært stygge? Hva med de som angriper ts som mor? Ikke stygge? Jeg hadde blitt så utrolig lei meg dersom noen hadde plukket i stykker alt jeg sa og brukt det som argumenter for hvorfor jeg var en dårlig mamma. Jeg synes det er en helt jævlig oppførsel,og ja, skikkelig,skikkelig stygt!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madelene1

Det er bare det at TS ikke ba om meninger om valget av mat i bryllupet sitt.

Jeg tror TS leker med oss og at hun har skaffet seg god underholdning midt i planleggingen av bryllup. Jeg tror hun har full kontroll på bryllupet sitt, uavhengig av alle rådene hun har fått her. :)

:sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med det?

At hun nettopp har lagt sine elleve små barn, og at hun nå gjør seg klar til å bortføre ei kongsdatter eller noe. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pizza til bryllup.

spørr du meg så gjør du akuratt som du vill. det er ditt bryllup og det er du som bestemmer. denne dagen er din! og viss pizza gjør dagen til den beste dagen evar! SÅ KJØP PIZZA!!!

ville absolutt anbefalt å leie inn en pizza kokk som lager noen digge italienske pizzas ell lignende! :)

I mitt bryllup så serverte vi pølser og burgere. da tenker dere noe lumpne grillpølser i vann og noen nordfjord burgere med ketchup. men det er ikke akuratt saken.... vi kjøpte inn en kokk som lagde alt fra bunn av, så vi fikk 7forskjellige type pølser. (min favoritt var pølse med hvitløk, sitron med skinkebiter + ost NAMNAM!!)

det beste av alt var jo at absolutt alle som kom, likte maten vi hadde! jeg har altid hørt i sånne herre tradisjonelle bryllup der de serverer sjømat eller fårikål eller noe sånn gammeldags skjit eller andre rariteter blanda med oliven og soltørkede tomat ting. så er det altid flere personer som ikke liker maten. men I mitt bryllup så var det ingen som ikke likte all maten.

og til bryllups kake hadde vi brownies som var toppet med marrengs og frukt! NOMS! :D (beste kaken evar!)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...