Gå til innhold

Pizza i bryllup!


Gjest Madelene1

Anbefalte innlegg

Selv ville jeg aldri valgt pizza som bryllups mat, men det er meg.. Om dere først skal ha pizza, ville jeg leid inn en skikkelig kokk som lager skikkelig pizza, med salat og annet godt tilbehør.. Ikke noe take away greier, det blir for kjipt..

Lykke til:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

God, no.

Huff da

Jeg har pr dags dato aldri dratt i et bryllup for å feste.

Deg om det.

Akkurat det er din helt personlige mening. Hvis du skal feire bursdag syns jeg du bør gå for den varianten, da den gjenspeiler deg og din personlighet, og mest sannsynlig de menneskene du liker å omgås.

Jeg mener ikke å være bakstreversk og "gammeldags" men hva er i veien med å feire bryllupp som bryllup? :klo: Selv om man gjør det lavbudsjett eller uformelt eller med en personlig twist?

Ingen som har sagt noe galt om det.

Om jeg ble invitert til et bryllup som serverte pizza så er det nesten så jeg faktisk hadde hatt lyst til å dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Åhh, så kravstore og dømmende dere er! Jeg liker ikke biff eller annen typisk bryllupsmat, betyr det at jeg kan sette meg på bakbena fordi at det er det jeg får servert? Er det mulig.. Jeg hadde hoppet i taket av å få pizza. Det er da TS og MANNEN sin dag, ikke gjestene. Jeg hadde aldri arrangert et bryllup for gjestenes skyld. De skal selvfølgelig ha det bra, men de har det da virkelig bra selv om de blir servert pizza. Jeg er ihvertfall glad jeg ikke kommer til å ha så smålige folk i mitt framtidige byrullp, for sånne folk inviterer ikke jeg ihvertfal.

Men jeg har desverre ikke tips til leverandører, nei.

Endret av Thessie!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så kravstore og dømmende dere er! Jeg liker ikke biff eller annen typisk bryllupsmat, betyr det at jeg kan sette meg på bakbena fordi at det er det jeg får servert?

Så da kan du aldri spise det som blir servert i selskaper, julebord osv du da, fordi du ikke liker "bryllupsmat"? Hvis jobben din arrangerer noe, eller at du blir invitert på en eller annen formell middag, skal du ha med deg egen mat fordi du ikke liker f eks rent kjøtt? Men på pizza er det kanskje greit med biffkjøtt? Noen bør se til å bli litt voksne her.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bare Maxboller uten saus (mamma skyller av sausen på mine) så det skal jeg servere i mitt bryllup. Med kokte poteter og majones til. Til dessert blir det Lollipop.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bare Maxboller uten saus (mamma skyller av sausen på mine) så det skal jeg servere i mitt bryllup. Med kokte poteter og majones til. Til dessert blir det Lollipop.

Og brus å drikke til middag?

*fniser høyt og dukker unna harde slag mot hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lol! <- og det er IKKE av pizzaideen!

Hva feiler det folk her inne? De som sitter her og rakker ned på andres ideer er garantert den typen kvinnfolk som bare skaper kvalm rundt seg og tror de er så jævlig "modne" og "kultiverte" siden de tross alt har rukket å fylle HELE 34 ÅR!!!

Tydelig at for mange her inne så er bryllupet noe som skal vise hvor fine og flotte mennesker dere er i forhold til vanlige dødelige folk.

Det at TS ønsker noe enkelt som pizza i sitt eget bryllup er vel hennes sak og ikke noe vi andre skal rakke ned på.

Hater stive bryllup hvor er hvert snev av humor og varme blir blåst bort av stundens "alvor".

La nå for guds skyld folk gjøre som de vil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vurderer å ha pizza i vårt bryllup! :D

Noen som vet hvor vi skal bestille det fra og til rimelig pris? Peppes?

Får man avslag hvis man kjøper så og så mange? Vi blir ca 80 stykk :)

I dag har vi hayy festmat gitt.....pizza. Slik vi bruker om vi har det veldig travelt. Ikke var det billig, ikke var det varmt, og ikke var det godt.Fylte magen bare......

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Så da kan du aldri spise det som blir servert i selskaper, julebord osv du da, fordi du ikke liker "bryllupsmat"? Hvis jobben din arrangerer noe, eller at du blir invitert på en eller annen formell middag, skal du ha med deg egen mat fordi du ikke liker f eks rent kjøtt? Men på pizza er det kanskje greit med biffkjøtt? Noen bør se til å bli litt voksne her.

Ehh nei? Det har jeg da virkelig ikke skrevet? Jeg spiser det jeg blir servert, selv om jeg ikke liker det. Jeg skrev at jeg ikke liker det, ikke at jeg ikke vil spise det. Jeg spurte om jeg kunne sette meg på bakbena fordi at vi blir servert mat som i andres øyne blir sett på som festmat, fordi det er det det virker som om de fleste her inne ville gjort om de ble servert pzza. Og å spise maten mener jeg at alle andre her burde gjøre og, med mindre de av helt spesielle grunner ikke kan spise det.

Hva med å faktisk lese det jeg skriver før du kommer med kommentarer?

Endret av Thessie!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Jeg er glad jeg ikke skal i Thessies bryllup.

Hadde vel blitt Landlord-pizza fra frysedisken på rema, og Europris-smågodt til dessert.

Nei. Jeg bestemmer da ikke alene hva vi skal ha i bryluppet? Selv om jeg foretrekker smågodt til dessert, så hadde jeg nok ikke servert det. Så lavt vil jeg ikke ligge listen. Men jeg ser ingenting i veien med pizza fra Peppes, selv om jeg mest sannsynlig ikke kommer til å servere det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bare Maxboller uten saus (mamma skyller av sausen på mine) så det skal jeg servere i mitt bryllup. Med kokte poteter og majones til. Til dessert blir det Lollipop.

Oooooohh!! Får jeg komme?! Pliiiiiiiiiiis :sminkedokke:

:ler:

Nei men seriøst (hvis man kan tillate seg det i denne tråden) Pizza...ja, jo..ok. Jeg tenker mer på logistikken rundt pizzaservering. Det med å holde den varm, servere mange mennesker på èn gang und so weiter. Èn debattant i tråden nevnte noe med å leie et varmeskap. Det tror jeg kan være en god idè ettersom lunka pizza smaker hoggorm.

Tror TS har forsvunnet fra tråden - men hvis hun skulle vende tilbake kan det være èn ting å tenke på.

Forøvrig er pizza-i-bryllup ikke det verste å diskutere her inne... Jeg anbefaler TS å ikke vurdere tanken på "do-kurver" i bryllupet :hoho:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Denne tråden kan legges død. Som jeg har skrevet tidligere, det er meg en gåte hvorfor Madelene opprettet denne tråden når hun ikke spør om godtfolks meninger om bryllupsmiddag, men forteller at hun skal ha pizza. Case closed.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madelene1

Haha! Seriøst, holder dere på enda?

Gjør enkelte av dere ikke annet enn å sitte på kg HELE dagen?

Tror jeg må poppe litt :popcorn: til meg og gubben, for dette blir underholdene. :popcorn::fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Denne tråden kan legges død. Som jeg har skrevet tidligere, det er meg en gåte hvorfor Madelene opprettet denne tråden når hun ikke spør om godtfolks meninger om bryllupsmiddag, men forteller at hun skal ha pizza. Case closed.

Du har misforstått tråden, ser jeg :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor det ble av den bryllupstråden med hun som skulle ha fiskepinner, jeg. Den kunne bli like underholdende.

Men når det er sagt vil jeg faktisk heller ha fiskepinner enn papp-pizza om jeg må velge. Fiskepinner er nam! :spise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha! Seriøst, holder dere på enda?

Gjør enkelte av dere ikke annet enn å sitte på kg HELE dagen?

Tror jeg må poppe litt :popcorn: til meg og gubben, for dette blir underholdene. :popcorn::fnise:

Jojo, men jeg gjorde jo et stakket forsøk på å holde tråden og TEMAET on track. So to speak :ler:

Stikkord: varmeskap til pizza'ene dere!! :jepp:

<spretter en øl til :popcorn: > ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Seriøst, holder dere på enda?

Gjør enkelte av dere ikke annet enn å sitte på kg HELE dagen?

Tror jeg må poppe litt :popcorn: til meg og gubben, for dette blir underholdene. :popcorn::fnise:

Man trenger da ikke å sitte på kg hele dagen for å komme med et innlegg??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor det ble av den bryllupstråden med hun som skulle ha fiskepinner, jeg. Den kunne bli like underholdende.

Men når det er sagt vil jeg faktisk heller ha fiskepinner enn papp-pizza om jeg må velge. Fiskepinner er nam! :spise:

Så bra at det ikke er du som skal velge da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dugnaden i borettslaget er over går alle inn i festlokalet for å ete pizza. Da er alle pizzaene pent lagret i varmeskap, tipper det er noe pizzasjappa har til utleie. Er sikkert lett å få leid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...