Gå til innhold

Pizza i bryllup!


Gjest Madelene1

Anbefalte innlegg

Skal si det kommer frem mange stygge personligheter her ja. Skulle tro dere trodde at TS bryr seg om hva dere mener. =P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som kaller noen stygge, de er stygge selv. :P

Jeg kan ærlig talt si at jeg ikke ser så mye onde folk her, et par teite AB-er, men det er jo vanlig. Derimot er det mange, mange velmenende råd og en TS som ler av alle sammen. Så vet nå ikke jeg hvem som er frekkest her ...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kaller noen stygge, de er stygge selv. :P

Jeg kan ærlig talt si at jeg ikke ser så mye onde folk her, et par teite AB-er, men det er jo vanlig. Derimot er det mange, mange velmenende råd og en TS som ler av alle sammen. Så vet nå ikke jeg hvem som er frekkest her ...

Det er bare det at TS ikke ba om meninger om valget av mat i bryllupet sitt.

Jeg tror TS leker med oss og at hun har skaffet seg god underholdning midt i planleggingen av bryllup. Jeg tror hun har full kontroll på bryllupet sitt, uavhengig av alle rådene hun har fått her. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da antar du jo like mye som de som man sier antar for mye ...

Ja - det har du rett i :Nikke: hvis det var meg du svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shake-shake

Jeg synes det er rart å ha så sterke meninger om hva andre folk skal servere i bryllupet sitt. Hvis de vil ha pizza, fint for dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som kaller noen stygge, de er stygge selv. :P

Jeg kan ærlig talt si at jeg ikke ser så mye onde folk her, et par teite AB-er, men det er jo vanlig. Derimot er det mange, mange velmenende råd og en TS som ler av alle sammen. Så vet nå ikke jeg hvem som er frekkest her ...

Sa ikke at folk er stygge, men at personlighetene var det. Takk for at du understreket poenget mitt. =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvor mange stygge personligheter er det her da? Ta en tellerunde, er du snill, for enten så overdriver du, eller så, vel, overdriver du.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WendyClear

Sier meg enig i at noen "stygge personligheter" dukker opp når det gås til angrep på TS som person og sies at hun ikke er moden nok til å verken gifte seg eller ha barn bare for at hun vil ha pizza i bryllupet sitt..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvor mange stygge personligheter er det her da? Ta en tellerunde, er du snill, for enten så overdriver du, eller så, vel, overdriver du.

For lat til å telle selv? I'm not your bitch.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

DEN synes jeg var lavmåls!

Madelen; det er ditt og din manns bryllup; jeg regner med at de som kommer i bryllupet kjenner dere, så vil dere ha et uformelt bryllup med pizza, øl og musikk, så gå for det!

(hadde jeg kjent deg så hadde jeg gladelig takket ja til invitasjon, og jeg skulle ha kost meg med pizza istedet for 5 timer ved et stivt bord med uendelige taler og kleine sanger!)

Er det enten-eller? Det er vel ikke så utenkelig at det blir taler og sanger i Madelenes bryllup heller, vel? :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ekle mange folk i denne tråden er!

Kjør på med Pizza, Madelene1. Jeg hadde blitt hoppende glad hadde jeg fått det servert i bryllup. Hundre ganger bedre enn den tradisjonelle, kjedelige bryllupsmaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ekle mange folk i denne tråden er!

Kjør på med Pizza, Madelene1. Jeg hadde blitt hoppende glad hadde jeg fått det servert i bryllup. Hundre ganger bedre enn den tradisjonelle, kjedelige bryllupsmaten.

Signerer, jeg hadde blitt overlykkelig for pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Det er tydelig at den yngre garde kan kalles Grandiosa-generasjonen, etter som så mange ville blitt lykkelige over å få dette servert i bryllup. Selv kan jeg ikke tenke meg noe mer simpelt, og jeg ville trodde det var en spøk hvis jeg fikk det servert i bryllup.

Ferdigpizza er ikke noe jeg regner som mat, det er nødrasjon i en travel hverdag. Også skal det liksom være hovedretten i et bryllup :ler: Noen er bare mer harry enn andre.

Men kos deg med pizzabryllupet ditt, TS. (Selv om jeg tipper dette er en tulletråd, i likhet med de fleste andre TS starter)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du tenkt å servere pizzan da? På fat eller i eskene for å ha d enklest mulig? Med krydder,ketchup å salat på siden?

Kommer du til å gi beskjed om dette til gjestene? Det må du, tenk om de kommer i d peneste tøyet,slik de aller fleste gr i bryllup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om dere ikke har råd til et stort bryllup og derfor må kjøpe take away pizza hadde jeg vurdert hele bryllupet altså.

Kan dere ikke ha en mindre heller?

Når pizzaen er klar til å serveres og spises er den kald og vemmelig. Smaker virkelig ikke noe godt.

Hadde den nå vært rykende fersk...

Jeg var i en bryllupsfest for litt siden, der fikk vi servert lapskaus. Jeg syns det var kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Huff, lapskaus. :snurt: jeg hadde blitt SKUFFA

Lapskaus laget med ordentlig godt kjøtt er tusen ganger bedre enn pizza, synes i hvert fall jeg :). Varm holder den seg også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden står som en illustrasjon på hvor utrolig jævlige mange her inne er mot folk som tar valg de ikke støtter, gjør noe spesielt, eller som lever på en måte de ikke kan relatere seg til.

Jeg ville ikke valgt pizza i mitt eget bryllup, for meg er ikke det festmat. Men så lever vi også i et land med konformitetspress, der man ikke skal tenke så utrolig utradisjonelt før det blir galt. Jeg synes mange i denne tråden burde skamme seg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...