Gå til innhold

Pizza i bryllup!


Gjest Madelene1

Anbefalte innlegg

Gjest Shake-shake

Fint med pizza i bryllup!

Poenget er å gjøre det til deres dag. Jeg synes det er tøft med ulike typer bryllup. Og det er fint med bryllup som gjenspeiler brudeparet! (Godt ment!)

Kjekt med en svær fest med pizza og masse drikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært på dette forumet i bare et par dager, og denne tråden må være den jeg har lest mest og latt meg underholde av. Føler folk bare vil fortsette og skrive og mene masse om pizza i bryllup.

Underholdene, keep going!

:popcorn:

(Dette var ikke kritikk altså, bra med tråder som fenger og underholder. Håper Madelene1 ser litt slik på det også :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye vet gjestene egentlig? Vet de at det blir pizza, eller kommer det som en overraskelse på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peppes Pizza, Dolly Dimpels, Baronen, Pizzabakeren osv ville jeg ALDRI bestilt fra til et bryllup! Ingen av disse stedene selger pizza som er "festpizza". Om jeg skulle ha bestilt pizza til et bryllup ville jeg enten laget de selv fra bunnen av og fått lånt en pizzaovn til å steke de i. Da kunne du laget forskjellige typer pizza, tynn bunn, tykk bunn, italiensk-inspirert, til de eldre, til de unge (ost og skinke feks), vegetar, glutenfri osv.

Eller så burde du leie en kokk som KAN lage pizza. Ville aldri bestilt fra en kjede som Peppes eller Dolly.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Det var ment som et tommelen opp for pizza-innlegg, og et forsøk på å komme tilbake til hva spørsmålet ditt faktisk var, siden folk tror du spurte OM dere kan servere pizza og ikke skjønte at det ikke var det du spurte om. Gikk litt fort, dessverre, så kommentaren ble snodig.

aah :P hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madelene1

Har vært på dette forumet i bare et par dager, og denne tråden må være den jeg har lest mest og latt meg underholde av. Føler folk bare vil fortsette og skrive og mene masse om pizza i bryllup.

Underholdene, keep going!

:popcorn:

(Dette var ikke kritikk altså, bra med tråder som fenger og underholder. Håper Madelene1 ser litt slik på det også :) )

Javisst! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pizza i bryllup gir meg assosiasjoner til:

grilldress

hair-extensions

brunkrem

sokker i sandalene

petterøe karva blad

feit lommebok i baklomma

mallorca

charter-svein

mao: HARRYALARM

tenk deg 40 år frem i tid når du forhåpentligvis sitter å ser på brudebildene med gubben. Da tror jeg du kommer til å angre på at du ikke brukte noen tusenlapper ekstra på ordentlig bryllupsmat!

Følger du dårlig med? Mallorca er HETT for tiden, helt motsatt av harry. (og hvis du noengang hadde vært der så ville du aldri kalt det harry;) )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sier jeg ikke alle ,men GUD så mye overfladiske snobbete folk ! Hvis jeg engang gifter meg så ser jeg det som min rett og velge hva jeg vil servere . Jeg velger ikke mat etter hva som er vanlig eller det folk forventer .

Jeg gifter meg ikke for å tilfredsstille andre , jeg gifter meg for å feire kjærligheten og det gjør man likegodt med pizza som med en 6 retters meny :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

pizza? nei hadde jeg vært faren din, hadde jeg punget ut for bedre mat. spart opp penger til det om jeg ikke hadde mye.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om HUN OG MANNEN vil ha pizza, så kjøper de pizza! DET ER DEMS BRYLLUP, OG DE VELGER SELV HVA GJESTENE SKAL SPISE! De gjestene som blir sure pga de får servert pizza og salat kan bare gå hjem. Alle har ikke lyst til å ha svinestek, fløtegratinerte og saus til middag. Bryllupet handler jo ikke bare om mat, men nemlig å feire brudeparene!

SÅ SLUTT Å VÆR SÅ NEGATIVE! :klaske:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ser jeg det som min rett og velge hva jeg vil servere .

Det er klart :)

På samme måte som jeg ser det som min rett å velge å ikke komme, eller gi en billig, lite gjennomtenkt hastverksgave som kommer til å samle støv på loftet i 10 år før den blir gitt til et loppemarked etter en opprydning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nuppdupp

Om HUN OG MANNEN vil ha pizza, så kjøper de pizza! DET ER DEMS BRYLLUP, OG DE VELGER SELV HVA GJESTENE SKAL SPISE! De gjestene som blir sure pga de får servert pizza og salat kan bare gå hjem. Alle har ikke lyst til å ha svinestek, fløtegratinerte og saus til middag. Bryllupet handler jo ikke bare om mat, men nemlig å feire brudeparene!

SÅ SLUTT Å VÆR SÅ NEGATIVE! :klaske:

sant det. trodde det var penger det sto på.. man gifter seg som regel bare en gang, så tenkte det hadde vært greit med en bra middag? men om de to elsker pizza, så er jo det greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart :)

På samme måte som jeg ser det som min rett å velge å ikke komme, eller gi en billig, lite gjennomtenkt hastverksgave som kommer til å samle støv på loftet i 10 år før den blir gitt til et loppemarked etter en opprydning.

Eller kastet i søpla etter et par dager. :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk... Jeg skriver første innlegget EN siste gang....

Noen som vet hvor vi skal bestille det fra og til rimelig pris? Peppes EKS?

Får man avslag hvis man kjøper så og så mange? Vi blir ca 80 stykk

Det bare slår meg at du i åpningssprøsmålet spør etter pris og ikke nevner kvalitet...

Beklager å måtte si det, men du er i ferd med å dumme deg skikkelig ut. Skulle tro det å gifte seg er noe du regner med å gjøre et par ganger i livet slik at det ikke er noe big deal eller noe å legge noe omtanke i. Si i allefall fra til gjestene at det blir uformell fest slik at du slipper at gjestene sitter i festkjoler og gumler ferdigpizza. Tror mange av de vil føle seg rimelig dumme da, rett og slett.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller kastet i søpla etter et par dager. :jepp:

Haha ja det er helt klart også en mulighet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sier jeg ikke alle ,men GUD så mye overfladiske snobbete folk ! Hvis jeg engang gifter meg så ser jeg det som min rett og velge hva jeg vil servere . Jeg velger ikke mat etter hva som er vanlig eller det folk forventer .

Jeg gifter meg ikke for å tilfredsstille andre , jeg gifter meg for å feire kjærligheten og det gjør man likegodt med pizza som med en 6 retters meny :)

Det er mange forslag her som er ujålete og usnobbete. Tror ingen krever tradisjonell stek og treretters for at det skal være et hyggelig bryllupp faktisk. Mange forslag vedrørende lavbudsjett, spleiselag, kurvfest osv. Og til og med mange pizzafest-forslag. Men å få inn esker med lunken peppes - det er sånn vi gjør nå vi har medlemsmøter i foreningen jeg er med i, eller jobber overtid på jobben, eller ikke gidder lage middag en vanlig kveld.

jeg tror ikke folk ønsker snobbe-mat. Men jeg tror folk forventer festmat i en eller annen form. Fordi vi er så enkle at vi forbinder bryllupp med en stor begivenhet, med at man pynter seg litt ekstra og at man spiser god mat og drikker god drikke. At man skiller mellom bryllupp og hverdag, rett og slett. Og det kan man gjøre med pizza på menyen. Men ikke med lunken peppes i pappesker.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Det bare slår meg at du i åpningssprøsmålet spør etter pris og ikke nevner kvalitet...

Beklager å måtte si det, men du er i ferd med å dumme deg skikkelig ut. Skulle tro det å gifte seg er noe du regner med å gjøre et par ganger i livet slik at det ikke er noe big deal eller noe å legge noe omtanke i. Si i allefall fra til gjestene at det blir uformell fest slik at du slipper at gjestene sitter i festkjoler og gumler ferdigpizza. Tror mange av de vil føle seg rimelig dumme da, rett og slett.

Vi dummer oss ikke ut nei. Og om vi gjør, hvem bryr seg? Ikke meg ikke min mann, men du? haha. okay ;P

Vår datter ELSKER pizza, jeg elsker pizza og min gubbe elsker pizza. Så det blir pizza! (selv om jeg sitter litt å vurderer grillmat. Men tror det blir alt for stress).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart :)

På samme måte som jeg ser det som min rett å velge å ikke komme, eller gi en billig, lite gjennomtenkt hastverksgave som kommer til å samle støv på loftet i 10 år før den blir gitt til et loppemarked etter en opprydning.

Hadde JEG valgt pizza eller annen enkel mat i mitt bryllup så hadde det ikke vært pga penger ( ikke noe problem !) men fordi jeg hadde hatt lyst på det . Hvorfor må man gjøre det så STIVT og strengt ? Et bryllup i løse former er akkurat like bra som et med 43 taler og like mange sanger , med 6 retters middag og egen bar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...