Gå til innhold

Pizza i bryllup!


Gjest Madelene1

Anbefalte innlegg

Når dugnaden i borettslaget er over går alle inn i festlokalet for å ete pizza. Da er alle pizzaene pent lagret i varmeskap, tipper det er noe pizzasjappa har til utleie. Er sikkert lett å få leid :)

Der ser du TS, ett problem mindre :)

(...og nå må du for all del ikke begynne ny tråd om hva du skal ha i dokurvene dine :ler2:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madelene1

Der ser du TS, ett problem mindre :)

(...og nå må du for all del ikke begynne ny tråd om hva du skal ha i dokurvene dine :ler2:)

jo, why not? :P høhøh ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Seriøst, holder dere på enda?

Gjør enkelte av dere ikke annet enn å sitte på kg HELE dagen?

Tror jeg må poppe litt :popcorn: til meg og gubben, for dette blir underholdene. :popcorn::fnise:

Vet du hva JEG synes er underholdende?

At hver gang du oppretter en tråd, så blir du slakta - du forsvarer det deretter med at du ikke spurte om råd - og deretter skriver du akkurat det du skrev i dette innlegget:

"men herregud assa, sitter dere her og holder på fortsatt, shit assa, jeg og gubben ler såååå mye av denne tråden. Såååå underholdende assa".

Endret av Bond
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Har kun lest startinnlegget, men jeg hadde blitt sjokkert hvis jeg fikk servert pizza i et bryllup. Også peppes pizza da. Nei, det synes jeg ikke passer seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor det ble av den bryllupstråden med hun som skulle ha fiskepinner, jeg. Den kunne bli like underholdende.

Men når det er sagt vil jeg faktisk heller ha fiskepinner enn papp-pizza om jeg må velge. Fiskepinner er nam! :spise:

Den blei visst sletta den, etter bare et par minutter, så da gadd jeg ikke prøve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå folk få servere hva de vil i sitt eget bryllup. Er da ikke noe dårligere menneske, hvis man ønsker pizza i bryllupet sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den blei visst sletta den, etter bare et par minutter, så da gadd jeg ikke prøve igjen.

Æsj så kjedelig, moddene burde ta ferie. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Vet du hva JEG synes er underholdende?

At hver gang du oppretter en tråd, så blir du slakta - du forsvarer det deretter med at du ikke spurte om råd - og deretter skriver du akkurat det du skrev i dette innlegget:

"men herregud assa, sitter dere her og holder på fortsatt, shit assa, jeg og gubben ler såååå mye av denne tråden. Såååå underholdende assa".

Det synes jeg er morsomt :ler: Og så synes jeg det er enda mer morsomt at folk tror du må være et troll siden du er så dum og stereotypisk for å være ung mor, men så er du jo ikke et troll! :ler:

Haha! Jeg har opprettet SÅ mange tråder, og kun noen få har folk tatt av. Og folk slakter meg jo ikke? Folk må da få si sine meninger. Er når det blir person angrep det blir tåpelig og "slakting".

Og det er kun fåtall i denne tråden som får med seg hva jeg faktisk spør om, ASSA. Halvparten tror jo at jeg spør om hva de syns, ASSA.

Og at folk kan ta seg så nær av en ting som dette, er faktisk litt underholdene, ASSA.

Og jo, tråden har blitt himla underholdene, ASSA.

Også er det enda vittigere at du trykker på Ab- knappen for å poste et innlegg- assa.

You see, assa? :fnise: :fnise:

Endret av Madelene1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Og for å toppe det hele skal vi ha grillmat! ;) hahaha! :fnise: :fnise:

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har endret meny til grillmat! Det er jeg sikker på at du ikke kommer til å angre på! Be noen av de 80 gjestene om litt assistanse; gode salater, gode brød, deilig utvalg av ulike pølser og kjøtt, grønnsaksspyd, grillede maiskolber, gode potetsalater... mmmm. En slik meny er fortsatt litt utradisjonell og uformell, men det kan likevel bli skikkelig vellykket! :klemmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Så bra at dere har endret meny til grillmat! Det er jeg sikker på at du ikke kommer til å angre på! Be noen av de 80 gjestene om litt assistanse; gode salater, gode brød, deilig utvalg av ulike pølser og kjøtt, grønnsaksspyd, grillede maiskolber, gode potetsalater... mmmm. En slik meny er fortsatt litt utradisjonell og uformell, men det kan likevel bli skikkelig vellykket! :klemmer:

Jau, vi har allerede fått låne en grill. Så skal gubben lage en tønne grill på jobben. De er jo ganske så store.

Min onkel og en kompis skal grille.

Så tenkte vi å spørre bestemor og tante til gubben om de kunne fikse litt salater, grillspyd og slikt, vi skal og spørre bestevenninnen min om hun kan hjelpe til, noe hun nesten garantert sier ja til..

Og det man trenger til grillmat er:

Koteletter

Pølser

potet salat

reke salat

vanlig salat

hamburgere

laks

brød

smør

sånn smør med løksmak

hva mer?

Endret av Madelene1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler og ha en potetsalat som er kremet og en uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være godt med litt oksekjøtt eller kylling for de som ikke er så glad i svinekjøtt.

Jeg ville også laget en ris- eller pastasalat og noen gode sauser.

:heks:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg var ganske folkelig inntil jeg leste denne tråden her, da skjønte jeg at jeg er en megasnobb :fnise:

Bra at dere har endret meny, ts. Sleng på litt godt brød (feks foccaccia), deilige salater og frukt så begynner det å ligne på noe. Til dessert kan dere jo feks ha en sjokoladefontene med div frukt og marshmallows, det vil iallefall slå an hos barna.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza kan sikkert være ok hvis bryllupet ellers er uformelt. Men jeg hadde neppe reist langt og betalt mye i hotell, reise, klær, gave etc hvis det eneste jeg fikk servert var pizza. Da måtte i hvert fall brudeparet ha vært noen som betydde enormt mye for meg.

Om dere skal bestille pizza fra Peppes må dere også være sikre på at de kan spises av de som har allergier. Det er forresten lurt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pizza kan sikkert være ok hvis bryllupet ellers er uformelt. Men jeg hadde neppe reist langt og betalt mye i hotell, reise, klær, gave etc hvis det eneste jeg fikk servert var pizza. Da måtte i hvert fall brudeparet ha vært noen som betydde enormt mye for meg.

Om dere skal bestille pizza fra Peppes må dere også være sikre på at de kan spises av de som har allergier. Det er forresten lurt uansett.

Ingen grunn til bekymring, TS skal ha grillmat. :spise:

*sikle* det høres lekkert ut, TS! Får jeg foreslå maiskolber også? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, vi har allerede fått låne en grill. Så skal gubben lage en tønne grill på jobben. De er jo ganske så store.

Min onkel og en kompis skal grille.

Så tenkte vi å spørre bestemor og tante til gubben om de kunne fikse litt salater, grillspyd og slikt, vi skal og spørre bestevenninnen min om hun kan hjelpe til, noe hun nesten garantert sier ja til..

Og det man trenger til grillmat er:

Koteletter

Pølser

potet salat

reke salat

vanlig salat

hamburgere

laks

brød

smør

sånn smør med løksmak

hva mer?

Kanskje kylllingspyd eller bare fileter/eller kyllinglår?(ikke så sikker på hvordan sistnevnte gjør seg på grillen).

Essensen for at det skal bli godt er jo skikkelig kjøtt til hamburgerne - ikke karbonader.

Kjøp karbonadedeig på Rema 1000, og lag en god burger.

Jeg ville også lagt ekstra sjel i salatene/grillede grønnsaker etc - det savner alltid jeg når jeg griller hos andre.

Ja - og båtpoteter(dette hadde jeg bare lagd i forveien i ovn med olje, litt havsalt og urtekrydder - kan fint varmes opp på grillen, eller serveres varmt på stedet om dere har ovn der).

En god grillmeny = godt tilbehør, synes jeg iallefall :)

Om jeg kan komme med en anbefaling til laksen så er det usannsynlig godt om man legger de i folie, tar på rikelig med fiskekrydder(den du finner i krydderhylla) og hiver litt eplejuice oppi. Eventuelt skipper eplejuicen, men ikke glem fiskekrydderet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så et tips til; jeg ville spurt enda flere folk om å hjelpe til, det krever ENORMT mye mer enn man tror å forberede grillmat til 80 personer.

Så ville jeg hatt flere enn 2 stk til å grille, rett og slett så man slipper svidd/kald mat.

Gjerne 4 stykk - og de bær være skikkelig gode på grillings så man ikke får den derre brente smaken i all maten ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Poppins

Grillmat i bryllupet hørtes bedre ut en bestillt Pizza:)

Tzatziki, grilte grønnsaker, foccacia brød, lam, soltørka tomater...

Forslag som ikke var nevnt som jeg tilføyer, men menyen så bra ut uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...