skruf Skrevet 27. april 2012 #241 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Innlegg slettet. Mvh Sulosi. Madelen; det er ditt og din manns bryllup; jeg regner med at de som kommer i bryllupet kjenner dere, så vil dere ha et uformelt bryllup med pizza, øl og musikk, så gå for det! (hadde jeg kjent deg så hadde jeg gladelig takket ja til invitasjon, og jeg skulle ha kost meg med pizza istedet for 5 timer ved et stivt bord med uendelige taler og kleine sanger!) Deler av innlegget er slettet som del av rydding. Mvh Sulosi. Endret 28. april 2012 av Sulosi 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #242 Del Skrevet 27. april 2012 Sorry, jeg kom til side 5 også orka jeg ikke lese mer Det jeg tenker på i forhold til pizza er at det blir vanskelig å oppdrive et sted som har kapasitet til å lage så mye pizza så det er ferdig til samme tid. Så det kommer til å bli laaang tid å vente om alle skal ha varm pizza. Om det skal serveres likt til alle gjestene, så kommer jo pizzan til å være kald. Garantert. Ikke et veldig hyggelig måltid. Personlig liker jeg ideen, men det er nok vanskelig å gjennomføre på en smakfull måte(bokstavelig talt). Med mindre du har en haug med mikrobølger du kan ha stående i lokalet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #243 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Innlegg slettet. Mvh Sulosi. Er ikke folk som liker pizza skikket til å ta vare på et barn? Endret 28. april 2012 av Sulosi 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #244 Del Skrevet 28. april 2012 Å herlighet, måtte gi opp. Har ikke lest alle trådene men er fryktelig enig med de fleste jeg har lest. Pizza? Jeg skal i bryllup om en uke, gleder meg veldig, noe av det jeg gleder meg mest til er den gode maten. Men, du lurer på hvor du kan få bestillt så mange pizzaer. Jeg synes at du ivertfall bør han skikkelig pizza om du skal ha det i et bryllup, altså italiensk pizza. Eller hjemmelagt? Jeg liker godt pizza, lager det alltid selv, men det hender jeg går på Dolly før kino f. eks. Da synes jeg det er godt. Men når en bestiller pizza til f. eks en bursdag eller selskap synes jeg det smaker helt jævlig. Pizzaen blir kald, osten kvalmende. BLÆH.. Åsså i bryllup? Er 22. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #245 Del Skrevet 28. april 2012 TS er nok den typen som ikke liker voksenmat og som spiser taco, pølse og pizza hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 28. april 2012 #246 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Gode gud. Endret 28. april 2012 av Mortem 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #247 Del Skrevet 28. april 2012 TS skal være glad for at hun ikke har venninner som skriver her inne, aldri sett så mye drittkasting før. Fysj for en gjeng dere er! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #248 Del Skrevet 28. april 2012 DEN synes jeg var lavmåls! Madelen; det er ditt og din manns bryllup; jeg regner med at de som kommer i bryllupet kjenner dere, så vil dere ha et uformelt bryllup med pizza, øl og musikk, så gå for det! (hadde jeg kjent deg så hadde jeg gladelig takket ja til invitasjon, og jeg skulle ha kost meg med pizza istedet for 5 timer ved et stivt bord med uendelige taler og kleine sanger!) Les tråden da kvinnfolk!! Hun skriver om hvor sinnsykt mye alkohol de har påspandert bryllupet, men kan kun kjøpe pizza. Ergo fyllefest, ergo ikke egnet for barn overhodet. Tror ikke det finnes noen bruker her innesom skriver så mye BS som deg maya76, du har jo null peiling når du først svarer - hvorfor leser du ikke tråden og bruker hjernen litt før du svarer? Og når du har barn selv, så bør du vel skjønne hva som er egnet for barn og ikke egnet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 28. april 2012 #249 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Stakkars TS sier jeg bare, for en mobbe-tråd! Neinei, bare la de holde på å sutre å klage. Er jo litt underholdene. Meg og gubben har ihvertfall fått noen gode lattere. Gubben for det meste. Men må si at den der person angrepen kan enkelte slutte med. Liten vits og de er tomme for ord. Og til dere som kakler om fyllefest, hallo!? Hvem f*** har drikke varer for 6 mnd framover? Var dratt veldig ut. Gud bedre Og nei, jeg var 20, nesten 21 når jeg fikk henne. Og idag har hun bursdag, hun blir 1 år idag! :D Så i dag er det selskap! :D Dette skal feires i lekeland med familie og venner! :D Vi skal spise masse gode kaker og drikke MASSE brus. Vi har sikkert så mye at det holder får 6 mnd framover. Tenk at mi lille allerede er 1. Jeg er så stolt og lykkelig <3 Jeg har aldri elsket noen så mye som jeg elsker henne! <3 Endret 28. april 2012 av Madelene1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 28. april 2012 #250 Del Skrevet 28. april 2012 Les tråden da kvinnfolk!! Hun skriver om hvor sinnsykt mye alkohol de har påspandert bryllupet, men kan kun kjøpe pizza. Ergo fyllefest, ergo ikke egnet for barn overhodet. Tror ikke det finnes noen bruker her innesom skriver så mye BS som deg maya76, du har jo null peiling når du først svarer - hvorfor leser du ikke tråden og bruker hjernen litt før du svarer? Og når du har barn selv, så bør du vel skjønne hva som er egnet for barn og ikke egnet. Tøffe anonym; Jeg har leste hele tråden, og jeg kan ikke se at Madelen skriver at hun skal ha fyllefest. De fleste som gifter seg og skal ha det i et privat lokale kjøper inn alkohol over tid, og mange som har barn når de gifter seg har barna med i bryllupet sitt. De bryllupene jeg har vært i, inkludert mitt eget, ble barna hentet av barnepassere etter kaffen og kakene. Synes mange her går langt over streken i denne tråden. Rope ut om barnevern o.l...... Bra Ts klarer å le av disse tåpelige og usmakelige svarene hun har fått! Madelen; Gratulerer med dagen til jenta di! Håper hun får en super bursdag (med pizza ), og ønsker dere et supert bryllup! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 28. april 2012 #251 Del Skrevet 28. april 2012 Tøffe anonym; Jeg har leste hele tråden, og jeg kan ikke se at Madelen skriver at hun skal ha fyllefest. De fleste som gifter seg og skal ha det i et privat lokale kjøper inn alkohol over tid, og mange som har barn når de gifter seg har barna med i bryllupet sitt. De bryllupene jeg har vært i, inkludert mitt eget, ble barna hentet av barnepassere etter kaffen og kakene. Synes mange her går langt over streken i denne tråden. Rope ut om barnevern o.l...... Bra Ts klarer å le av disse tåpelige og usmakelige svarene hun har fått! Madelen; Gratulerer med dagen til jenta di! Håper hun får en super bursdag (med pizza ), og ønsker dere et supert bryllup! Stemmer det. Har ikke skrevet noen plass at det skal bli fyllefest. Og ja, vi har barnevakt for nathalie. Takk for det! :D Blir kjempe gøy! Er virkelig stolt idag. Vi har ikke bestilt pizza, men pannekaker til barna som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 28. april 2012 #252 Del Skrevet 28. april 2012 Les tråden da kvinnfolk!! Hun skriver om hvor sinnsykt mye alkohol de har påspandert bryllupet, men kan kun kjøpe pizza. Ergo fyllefest, ergo ikke egnet for barn overhodet. Tror ikke det finnes noen bruker her innesom skriver så mye BS som deg maya76, du har jo null peiling når du først svarer - hvorfor leser du ikke tråden og bruker hjernen litt før du svarer? Og når du har barn selv, så bør du vel skjønne hva som er egnet for barn og ikke egnet. Tror det er du som skal bruke hode ditt før du svarer. hehe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 28. april 2012 #253 Del Skrevet 28. april 2012 TS er nok den typen som ikke liker voksenmat og som spiser taco, pølse og pizza hver dag Nei, jeg liker ikke pølser så godt. Taco har vi som regel hver fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #254 Del Skrevet 28. april 2012 Neinei, bare la de holde på å sutre å klage. Er jo litt underholdene. Meg og gubben har ihvertfall fått noen gode lattere. Gubben for det meste. Men må si at den der person angrepen kan enkelte slutte med. Liten vits og de er tomme for ord. Og til dere som kakler om fyllefest, hallo!? Hvem f*** har drikke varer for 6 mnd framover? Var dratt veldig ut. Gud bedre Og nei, jeg var 20, nesten 21 når jeg fikk henne. Og idag har hun bursdag, hun blir 1 år idag! :D Så i dag er det selskap! :D Dette skal feires i lekeland med familie og venner! :D Vi skal spise masse gode kaker og drikke MASSE brus. Vi har sikkert så mye at det holder får 6 mnd framover. Tenk at mi lille allerede er 1. Jeg er så stolt og lykkelig <3 Jeg har aldri elsket noen så mye som jeg elsker henne! <3 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 28. april 2012 #255 Del Skrevet 28. april 2012 Gratulerer så mye Takk for det! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 28. april 2012 #256 Del Skrevet 28. april 2012 Madelen skal ha en fyllefest uten like, jeg håper bare at hun ikke skal ha datteren sin eller andre barn der, for da villejeg ringt barnevernet! Jeg skjønner ikke at det er mulig å antyde slike tolkninger ut av TS sitt spørsmål, og du er rapportert! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #257 Del Skrevet 28. april 2012 Tja. For meg er pizza lettvint hverdags- og overtidsmat, så det er ikke noe jeg ville forventet å få i bryllup. Slik sett ville nok maten blitt en skuffelse for min del. Jeg ville nok også følt at brudeparet kanskje ikke satte gjestene sine så høyt. Husk at mange har satt av hele dagen for å gjøre ære på dere - pyntet seg i det fineste de har, og kjøpt gave. Da vil det nok for mange kjennes litt trist at brudeparet tydeligvis ikke setter dem høyt nok til å servere ordentlig middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shake-shake Skrevet 28. april 2012 #258 Del Skrevet 28. april 2012 Å herremin... er dere virkelig såpass voksne at dere har barn? At dere har ansvaret for et levende menneskebarn. DET hadde jeg aldri trodd. Trodde det var snakk om et fjortisbryllup jeg. Det der er vrøvl. Synes du er ondskapsfull. Er vel derfor du gjemmer deg bak en AB-bruker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #259 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg skjønner ikke at det er mulig å antyde slike tolkninger ut av TS sitt spørsmål, og du er rapportert! Det er såre enkelt å trekke slutningen om at de har prioritert alkohol fremfor mat, det er bare å lese hva TS skriver. Ingenting å rapportere for, det. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=652026&view=findpost&p=10871830 AT AB'en du siterer håper ungene ikke skal være der har h*n god grunn til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 28. april 2012 #260 Del Skrevet 28. april 2012 Det er såre enkelt å trekke slutningen om at de har prioritert alkohol fremfor mat, det er bare å lese hva TS skriver. Ingenting å rapportere for, det. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=652026&view=findpost&p=10871830 AT AB'en du siterer håper ungene ikke skal være der har h*n god grunn til. Hun skriver at de har mye drikke - men ikke hva slags drikke. Jeg synes uansett at denne tråden har utviklet seg ufint og ondskapsfullt. Men jeg jo fått med meg at bryllupsfester er et sårbart tema som man ikke skal tulle med - og at det engasjerer folk såpass mye at de styggeste sidene i noen mennesker kommer frem! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå