Gå til innhold

Maia sin rugedagbok


Maiava88

Anbefalte innlegg

I dag har vi hatt en super dag sammen med familien! Vi har feiret bursdagen til min svigerbror inne hos svigers sammen med tanter, onkler, naboer, fetter osv... Fetteren til sambo har to tvillingjenter på 7 måneder, så de hadde med seg ett lass med babyklær som jeg og svigerinna mi fikk :) Jeg fikk de minste klærne, da den lille niesa mi på tre uker allerede har vokst ut av de minste størrelsene. I tillegg var det mye dobbelt opp av klær som vi delte på :laugh:

Har bare kosa meg med kaker og babyer i hele dag :biggrin: Har også fått prøvd ut bæresjalet mitt på niesa, noe som var kjempepoppis for oss begge! Hun lå bare å kosa seg inni sjalet mens jeg flaksa litt over alt og nøt friheten til å bruke begge hendene :icon_lol: Håper vi også får en så rolig baby som ligger godt i sjal!

Ååh, som jeg gleder meg til vi får vår egen lille baby!! Blir helt syk av å kose med niesa mi! Lillesnupp blir alltid turbo når niesa ligger på magen min. I dag fikk hu skikkelig juling av kusina si som bare sparka og romsterte inne i magen :fnise: Synes det er urkomisk at de allerede nå begynner å små-kjekle med hverandre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå så gøy med baby besøk :) Spesielt når de er så små og vil kose :)

Har sett nevøen min i dag som er 6 mnd. Men han er jo turbo så vil ikke kose noe særlig :( Skal si den tia går fort over, så vi må bare huske å nyte den :)

Åssen bæresjal har du kjøpt??

Jeg lurer litt på å kjøpe moby wrap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så gøy med baby besøk :) Spesielt når de er så små og vil kose :)

Har sett nevøen min i dag som er 6 mnd. Men han er jo turbo så vil ikke kose noe særlig :( Skal si den tia går fort over, så vi må bare huske å nyte den :)

Åssen bæresjal har du kjøpt??

Jeg lurer litt på å kjøpe moby wrap :)

Moby wrap :) Anbefales virkelig, iallefall på vinterstid. På sommeren kan det bli litt vel varmt, men for min del tror jeg ikke det er noe problem- da jeg er meget kaldblodig av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så morsomt at kusinene "slåss" allerede før den ene er ute av magen! :fnise: Jeg syns det høres så kjekt og koselig ut å bære baby i sjal! :jepp: Kan man bruke Moby wrapen fra babyen er nyfødt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Sikler veldig etter Moby wrap. Men har lyst på Manduca bære sele også. Skal ikke se bort fra at det blir begge deler ;)

Hvor kjøpte du din Moby wrap??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så morsomt at kusinene "slåss" allerede før den ene er ute av magen! :fnise: Jeg syns det høres så kjekt og koselig ut å bære baby i sjal! :jepp: Kan man bruke Moby wrapen fra babyen er nyfødt?

Hehe, ja det blir moro å fortelle dem om det når de blir eldre :fnise:

Kan brukes til nyfødt ja :) er ikke like lett å putte ungen inni hvis den hylskriker og du er alene når de er så små, men jeg fikk det til med litt hjelp fra svigermor :)

Takk for tips. Sikler veldig etter Moby wrap. Men har lyst på Manduca bære sele også. Skal ikke se bort fra at det blir begge deler ;)

Hvor kjøpte du din Moby wrap??

Vi også tenker på å kjøpe enten manduca eller ergobaby etter som tulla vokser seg til. Får se ann behovet. Jeg kjøpte min moby wrap brukt på facebook :danse: betalte 150,- tror jeg? Den var nesten ikke brukt da hun som solgte den ikke greide å bruke den til sin baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi vært og henta vogga til babyen, vaska den, ordnet madrassen og lagt på puta og dynetrekk :biggrin: Nå står den bare her på stua og venter på å bli brukt :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin vugge :rodmer: Gøy med slikt som er i familien! :jepp:

Vi kjøpte vugge via finn.no, og den håper jeg at blir i gjenbruk i vår familie.

Veldig kos med vugge i stua!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempestas å få bruke den vugga! Den er eldgammel. Ble laget til min stefar's bestefar så den er laget på 1800-tallet! Eks-ste-tanta mi skulle pusse opp den for 27 år siden, de brukte lut(?) for å få av den gamle malingen. Da dukket plutselig navnet til bestefaren til min stefar opp i gullskrift! Men pga. luten forsvant skrifta ganske raskt.

Ett stykke gammel historie i den vugga gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vi kommer nok ikke å gjøre noe mer med vugga. Den skal jo fortsette å arves ned i mange generasjoner framover :)

30 uker! :bolledeig:

Herligheter som dagene flyr! Bare 2,5 måneder til termin :biggrin: Og godt er det!! Bekkenet tar snart knekker på meg! I dag har vi vært på en liten handlerunde og da vi kom hjem igjen føltes det rett og slett som om understellet holdt på falle ned :fnise: Fittevondt rett og slett! I tillegg har vi ryddet og vasket hus til den store gullmedalje i dag. Og ved VI så mener jeg kjæresten :icon_lol: Jeg var ikke til stor hjelp akkurat. Ble ferdig med halve huset, får ta resten i morgen. Har bursdag på fredag, så da må hele huset være shainet :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fittevondt :fnise: Uffamei, en god natts hvile blir nok bra :Nikke:

Så koselig med bursdag :nigo:

Hihi, ordet i sin rette forstand :fnise:

åå for en nydelig vugge! :) og gratulerer med 30 uker!!

Takk :hoppendeglad:

Nå driver jeg å baker sjokoladekake :lol: Bakte ei i går, men den ble så flat at jeg fant ut at jeg måtte lage en bunn til! Så kan jeg ha den dobbel :sjarmor: Med masse glasur og mashmallowsfondant oppå :lur:

Skal også bake ett lass med muffins! Skikkelig bakedag i dag. Artiiig :rolleyes:

Så blir det enda mer rydding og vasking når kjæresten kommer hjem fra jobb. Han skulle gjøre ferdig resten hvis jeg vaska doen :bond:

Ha en fiiin dag :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam, sjokoladekake er det beste som fins! :jepp: Ha en fin bakedag!! :hjerte: Jeg har bursdag på søndag så jeg må også styre litt, skal ha masse venner på besøk på lørdag. Koselig, men litt stress også kjenner jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...