Gå til innhold

Maia sin rugedagbok


Maiava88

Anbefalte innlegg

Åååå... Så søøøøt :) var det fryktelig dyr??

Vil og ha.. Men vil egentlig ha alt, så må nok velge bort litt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå... Så søøøøt :) var det fryktelig dyr??

Vil og ha.. Men vil egentlig ha alt, så må nok velge bort litt :gjeiper:

Helgetilbud på camababy.no! 995,- inkl. stativ, 195,- for frakt.

Superbillig, synes jeg iallefall :smilorange: :smilorange: :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ikke så galt det nei :)

Har du sett so-ro vuggen? Syns den er så stilig :) men kjempedyr.. Så jeg har spurt pappa om ha kan lage en med samme gyngeprinsipp bare litt mer firkanta :) Håper han får det til :)

http://www.so-ro.no/

Endret av Kakaoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei stund siden jeg har vært innom her nå ser jeg..

Så flink du er til å hekle :) Luene var kjempesøte, og det samme var vugga :)

Håper det går bra med deg. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ikke så galt det nei :)

Har du sett so-ro vuggen? Syns den er så stilig :) men kjempedyr.. Så jeg har spurt pappa om ha kan lage en med samme gyngeprinsipp bare litt mer firkanta :) Håper han får det til :)

http://www.so-ro.no/

Og når ungen har vokst ut av vugga, kan man sikkert snu den og bruke den til stuebord ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ikke så galt det nei :)

Har du sett so-ro vuggen? Syns den er så stilig :) men kjempedyr.. Så jeg har spurt pappa om ha kan lage en med samme gyngeprinsipp bare litt mer firkanta :) Håper han får det til :)

http://www.so-ro.no/

Har en kompis som nettopp har blitt pappa. Han laga en slik vugge selv! Var faktisk ikke så vanskelig.. Jeg foretrekker de gode gamle vuggene. Vi arver en av mamma som vi skal ha på stuen :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei stund siden jeg har vært innom her nå ser jeg..

Så flink du er til å hekle :) Luene var kjempesøte, og det samme var vugga :)

Håper det går bra med deg. :)

:klemmer:

så hyggelig :smilorange: Her er alt bare bra! Jeg og kjæresten har ferie nå og her i trøndelag har det faktisk vært kjempefint vær både i går og i dag :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin, Maia!! Veldig søt!!! :)

Ønsker oss også vugge til å ha i stua. Nå utover høsten er det jo masse loppemarked, så kanskje jeg finner noe gammelt som kan males. Jeg har en forkjærlighet for gamle ting som kan gjøres om til nytt, så håper vi finner noe spennende!

Håper du har like fint vær enda! Her på østlandet er det helt stråååålende!! :sol:

Hilser fra nurket som ligger og sparker mamsen litt forsiktig nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle vugger kan fort bli til nye skatter :hjertesmil: Den vi får av mamma hører til gården til stefaren min. Den har blitt brukt til både han og onkelen min, samt søskenbarna mine og søsknene mine. Den har fått ett par nye strøk med maling opp gjennom åra, men ellers så er den som før. Gleder meg til å få den i hus! Passer ypperlig til dagdupper på stua :smilorange: Hilser tilbake fra nurket som ligger å sparker mammen sin ikke så veldig forsiktig nå :fnise: Været i Trøndelag har vært upåklagelig de siste dagene!

I dag har vi hatt en liten shopping-runde. Jeg må ha ny badedrakt (føler meg ikke særlig sexy i bikini for tiden og så skulle kjøpe kleskap på jysk. Fant en kjempefin rød badedrakt med plass til magen på lindex, på tilbud til og med :hoppendeglad: Men det ble ikke noe kleskap! De på jysk hadde ikke rukket å satt opp modellen vi skulle se på, noe som bare er teit da tilbudet er tidsbegrenset og tilbuds-avisen kom for lenge siden. Vi kunne jo bare kjøpe skapet likevel, foreslo hun i kassa... Nei, vettu meg hva! Jeg kjøper strengt talt ikke noe jeg ikke har sett på!! :kjefte:

Nei, kleskapet får vente til vi er i Trondheim i morgen.

Vi har også rukket å rydde ferdig rommet som skal bli barnerom. Revet det gamle kleskapet, fjernet sofaen, ryddet plass til sofaen på stua, fjernet alt av rot og rammel og revet lister. Nå er det bare å begynne å legge golv og sette inn veggplater. Gleder meg SYKT til å begynne innredningen! :bolledeig:

Nå er jeg sliten og trøtt etter all flytting og for å ikke snakke om støvsugingen! Det er så mye kattehår over alt at jeg bli sprø! :kjempesinna:

Jeg sparte det beste til sist: Vi har kjøp bilstol til lille :smilorange: :smilorange: :smilorange:2daxbtg.jpg

Besafe Izi Go i fargen lilla :hoppendeglad: Pappaen i huset som har bestemt, han som har mest peiling på sånt siden han selv har jobbet med å selge disse :closedeyes: Stolen er kjempefin, men jeg ble litt skuffet over at den var litt vanskelig å feste da selene i bilen min visstnok er kortere enn i andre biler huh.png Hva faen er det liksom!?..... Nei, det går sånn akkurat så det får holde! Finestolen :hjertesmil: :hjertesmil:

Endret av Maiava88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, ja det var den ferien... :rolleyes: Ble spurt om å jobbe både i dag og imorgen, jeg greide ikke å si nei :gjeiper: Får bare tenke på lønninga :smilorange: Men neste uke SKAL jeg ha ferie! Da stikker vi til Sverige så :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiih! Da har babykurven min kommet i posten :hoppendeglad: Den er så fiiiin :hjerte: :hjerte: :hjerte: Har montert den ferdig og nå står den på utstilling i stua :smilorange: (hehe, alt av babyting står forsåvidt i stua, da vi driver å pusser opp barnerommet akkurat nå)

Var en tur til legen i dag også. Har hatt så vondt i bekkenet og ett ekkelt "nedtrykk" i magen i deg siste. Kjennes ut som om blæra mi er konstant under press og jeg må tisse hele tiden! Og da mener jeg HELE tiden! På onsdag var jeg på toalettet MINST hvert kvarter, i løpet av hele arbeidsdagen. Utrolig slitsomt og jeg rekker ikke det jeg skulle ha gjort da jeg alltid må løpe på dohuh.png Så legen tok en titt på meg og jeg fikk tatt noen prøver som viste utslag på hvite blodlegemeer, altså UVI. Så da ble jeg sendt hjem med en sykmelding og en penicillinkur (min TREDJE jævla kur i dette sv. skapet!!)!

Får kjempedårlig samvittighet for sykemeldingen (får jeg hver gang :gjeiper: ) men jeg har ikke sett noen råd for å jobbe i helga. Greier knapt å komme meg opp av stolen på egenhånd og etter de siste dagene har jeg ikke følt at jeg er tilstrekkelig nok til hjelp for brukerne mine. Ekkelt følelse å ikke klare å utføre jobben sin!

Nå skal jeg bare slappe av, ta en liten ferietur neste uke og se ann formen framover. Det er iallefall ingen tvil om at babyen vokser og blir større (og tyngre) for hver dag som går :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, skjønner at det der ikke er noe stas! Får håpe du slipper å få det noe mer, og at det går fort over! :klemmer:

Kult med fremvising i stua ;) Hihi! Åhh, så stas :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Vi koser oss masse :D Men det skal bli godt å komme hjem til voffsen vår :)

Endret av Maiava88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kommet hjem fra ferietur! Kjempegod å komme seg litt bort, men gud så deilig det var å komme seg hjem igjen også :)

Vi begynner å komme i mål med babyutstyr også. Stua ser ut som en babybutikk, overfylt med ting og tang som vi kan få bruk for :closedeyes:

I Sverige kjøpte vi stelleveske (mammaen min som betalte, bursdagsgave til meg :smilorange: ), badebalje, termometer, diverse stelle produkter, saks til de små babyneglene, ett par treleker, uro for å ha over vogna og ett lite monster for å ha over bil-stolen, og litt klær. Kjøpte en helt sinnssykt nydelig strikket dress på kappahl, som vi tenkte å ha på baby på hjemreisen. Kanskje den blir litt stor, men det går da ann å brette litt :gjeiper: Har også kjøpt ett par sengesett i samme farge som krybba, sprinkelsengbeskytter og noen smekker. Puh, det ble en del handling ser jeg nå :hoho:

Nå har vi nettopp kommet hjem fra bursdagen til nevøen vår. Vi venter spent på at hans mor (svigerinna mi) snart skal kalve, hun har termin om ett par uker men har blitt så svær at det ser ut som om hun er på overtid med tvillinger- minst :fnise: Gleder meg sååå til å bli tante igjen! Er veldig spent på om det blir jente eller gutt. Babyen har ligget i tverrleie store deler av svangerskapet (har snudd seg nå) så de har ikke sett noe kjønn på UL enda. Hun har to gutter fra før, så vi håper jo det kanskje kommer ei lita tulle der i gården også :babyjente: Den ene storebroren syntes det var bare tull om det kom noen jente, "vi har jo bare gutteklær, tante" sier han. Jeg prøver meg på den at hvis det kommer ei jente så slipper han jo å dele alle lekene sine med henne. Joda, han var med på den... Helt til han husket: "Ja men, vi skal da sette lego-bordet på kvisten da vettu!!" :fnise:

Gleder meg til å se reaksjonen hvis det kommer ei jente :smilorange:

Jeg skal forresten på 3D ultralyd den 19. September wink.png Spent på å se om jeg eller jordmor har rett :babyjente: eller :babygutt: ? :krangle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Unnskyld kraftuttrykket, men nå må det være noe alvorlig galt med vekta mi!! Kan da virkelig ikke ha gått opp neste 5- FEM kilo på to uker?! Virkelig?! :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med 3D-UL! Får håper dere finner ut av kjønnet :)

Jeg aner ikke hva som er vanlig ift vektøkning, jeg.. hmmm :klo:

Høres ut som dere har fått kjøpt endel, så bra :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...