Gå til innhold

Maia sin rugedagbok


Maiava88

Anbefalte innlegg

:vinke: Titter innom dagboka di jeg! :)

Hva med boksere, sokker, hårvoks, verktøy av noe slag ( vet ikke om han driver med den sport da :fnise: )

om han liker øl, så går det jo an å kjøpe sånn litt spesielle på vinmonopolet ( nå vet ikke jeg prisen på de da ) . Ja, det var det jeg kom på i øyeblikket ;) Kanskje det var litt til hjelp :):blomst:

Ååh, takk for gode tips! Sokker og boksere er jo forbruksvarer her i gården :fnise: Og polet har sikkert mye spennende! Han er iallefall glad i å prøve forskjellige typer øl :danse:

Det var masse til hjelp! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååh, takk for gode tips! Sokker og boksere er jo forbruksvarer her i gården :fnise: Og polet har sikkert mye spennende! Han er iallefall glad i å prøve forskjellige typer øl :danse:

Det var masse til hjelp! :biggrin:

Sokker og boksere blir spist i vaskemaskinen her i gården, så det er aldri for mye av de for å si det sånn :fnise:

Så går det jo an å se på dvd eller cd. Eller en kinobilett om det er noe som skal gå en dag, så kan du jo kjøpe bilett en dag du vet han ikke arbeider eller noe, så pakke inn :) Nå vet jo ikke jeg hvor mye du tenker å handle for i hver pakke da ;) Noe kan gjerne bli litt dyrt også. Men boksere hvertfall, så selger de jo sånne pakker på dressmann, lurer på om det er 99 kr for 2 stk eller noe sånt. De elsker hvertfall sambo her i gården :nigo: Så det går jo også an å dele opp ;) Eller om han liker/har mangel på luer, så går jo det også, nå når det er vinter. :laugh:

Eller olje av ett slag, så han kan massere deg :hoho:

Fotpleie ting? :)

Endret av CathrineMic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokker og boksere blir spist i vaskemaskinen her i gården, så det er aldri for mye av de for å si det sånn :fnise:

Så går det jo an å se på dvd eller cd. Eller en kinobilett om det er noe som skal gå en dag, så kan du jo kjøpe bilett en dag du vet han ikke arbeider eller noe, så pakke inn :) Nå vet jo ikke jeg hvor mye du tenker å handle for i hver pakke da ;) Noe kan gjerne bli litt dyrt også. Men boksere hvertfall, så selger de jo sånne pakker på dressmann, lurer på om det er 99 kr for 2 stk eller noe sånt. De elsker hvertfall sambo her i gården :nigo: Så det går jo også an å dele opp ;) Eller om han liker/har mangel på luer, så går jo det også, nå når det er vinter. :laugh:

Lue er i kalenderen fra før ;) Nå har jeg bestilt tre blu-ray filmer og en serie fra CDON :icon_lol: Får kjøpe noe småtterier i de pakkene som gjenstår. Skulle ikke være alt for dyr, denne kalenderen. Han skal lage en til meg også, og vi har satt en maxpris på 50,- per pakke... Hahaha, DEN grensa har jeg nok overskredet :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lue er i kalenderen fra før ;) Nå har jeg bestilt tre blu-ray filmer og en serie fra CDON :icon_lol: Får kjøpe noe småtterier i de pakkene som gjenstår. Skulle ikke være alt for dyr, denne kalenderen. Han skal lage en til meg også, og vi har satt en maxpris på 50,- per pakke... Hahaha, DEN grensa har jeg nok overskredet :plystre:

Hehe, vet alt om det. Vi hadde pakkekalender for 2 år siden. Det ble jaggu dyrt :fnise:

Høres jo ut som du har det meste nå :nigo: Går jo an å kjøpe drops/tyggis og sjokolade som du har skrevet, å legge i de pakkene som gjenstår :danse:

Flink er du hvertfall :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet alt om det. Vi hadde pakkekalender for 2 år siden. Det ble jaggu dyrt :fnise:

Høres jo ut som du har det meste nå :nigo: Går jo an å kjøpe drops/tyggis og sjokolade som du har skrevet, å legge i de pakkene som gjenstår :danse:

Flink er du hvertfall :blomst:

Hehe, ja jeg vet! Kjæresten min er heldig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller the pacific? Det er ala band of brothers :)

Hehe, ser oppi filmhylla at the pacific står rett ved siden av band of brothers :fnise: Men takk for tipset :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32+4 :) :)

Har hatt trivelig besøk av bestevenninna mi i dag! Vi har snakket masse om fødsel, om alt og ingenting- revning og sånt :fnise:

Har også vært inne hos svigers på middag med svigerinnen og tantebarna. Lille niesa mi begynner å bli en stor frøken! Kjæresten min skulle kle av henne i dag da vi kom, og jeg ble mektig imponert over ham! Skulle tro han ikke har gjort annet enn å håndtere små babyer :rodmer: MEN da han la henne ned på fanget sitt ble hun rasende, fordi han la henne rett oppi en våtflekk på buksa (han hadde vært ute i snøen) :fnise: Det likte vi ikke!

Jeg har også skiftet bleie på henne for første gang i dag! Skikkelig bæsjebleie var det også, og over meg hang storebror på 6 som skulle vise meg hvordan dette fungerte. Tom for kluter var vi også! Så litt svett ble jeg. Men, det var ikke værre enn å putte stumpen under vasken å spyle av bæsjen :laugh: Følte meg meget løsnings-orientert der og da :danse: Stille ble hun også :fnise:

Nå skal jeg spise restene av lørdagsgodisen og slappe av i sofaen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med pakkekalender. :jepp: Ååå, nå gleder jeg meg til jul. :hjerte:

Supert å få øvd seg litt på bleieskift da! Syns det var lurt å holde babyen under springen jeg. :ler: Kanskje det uansett er bedre det enn å gnukke og gni med kluter, de blir jo fort såre! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jordmor vært her en tur for å sjekke hjertelyden til lillemor. Fortsatt så ligger den godt over gjennomsnittet, så jordmor snakket om en tur på sykehuset for å ta en ny ultralyd. Hun presiserte at det ikke er noe alvorlig, men at det kan være greit med en ekstra sjekk og tettere oppfølging fram mot fødselen. Skal på kontroll hver uke-annenhver uke framover nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå snakket med jordmor som har snakket med de på føden. De mener at det ikke er noe galt (PUH) og UL er ikke nødvendig på dette tidspunktet :) Men de anbefalte at jeg kom inn til jordmor og målte hjertelyd en gang i uka fram til fødselen. Så, det blir noen turer til jordmor framover :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnfangelsen finner sted omkring: 29. mars 2012

Hjertet begynner å slå: 23. april 2012

Embryoet beveger seg: 17. mai 2012

Alle indre organer er ferdig formet: 24. mai 2012

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 24. mai 2012

Risiko for spontanabort avtar: 7. juni 2012

Kvalmen avtar for de fleste: 14. juni 2012

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 21. juni 2012

Fosteret svelger og tisser: 5. juli 2012

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 19. juli 2012

Tid for ultralyd: 17. juli 2012

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 02. august 2012

Fosteret begynner å høre: 23. august 2012

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 20. september 2012

Mange fostre legger seg med hodet ned: 25. oktober 2012

Svangerskapspermisjonen begynner: 01. desember 2012

Antatt termindato: 22. desember 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du blir tatt godt vare på, og at det ganske sannsynlig er fint med vesla di :hjerte:

Tiden går, 33 uker imorgen, og kun 7 uker igjen, Maia! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg samlet alle magebildene og laget kollasj :nigo:

Rart å se hvordan magen har vokst! Har egentlig ikke merket så mye til det.. Men ser på bilder av magen før jeg ble gravid, og ergrer meg over hvor lite fornøyd jeg var med kroppen på det tidspunktet! Så jo ut som en supermodell i forhold til nå :fnise:

1412juo.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 uker :strix: 7 uker til termin :laugh: Vi gleder oss såå!

I kveld skal jeg manne meg opp, kle på meg alt av vintertøy jeg forsatt får på meg og dra på hundetrening! Har ikke vært på trening på år og dag pga. den voksende magen og bekkenløsningen. Men neste helg skal vi på utstilling, så vi er nødt til å få med oss litt utstillingstrening før den tid. Blir siste utstilling før tulla kommer og jeg er spent på hvordan det skal bli å vagge rundt i ringen med stor mage :fnise: Mamma og lillebroren min skal også være med. Bærehjelp :danse:

Krysser fingrene for at det blir en flott hundehelg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

33 uker :strix: 7 uker til termin :laugh: Vi gleder oss såå!

I kveld skal jeg manne meg opp, kle på meg alt av vintertøy jeg forsatt får på meg og dra på hundetrening! Har ikke vært på trening på år og dag pga. den voksende magen og bekkenløsningen. Men neste helg skal vi på utstilling, så vi er nødt til å få med oss litt utstillingstrening før den tid. Blir siste utstilling før tulla kommer og jeg er spent på hvordan det skal bli å vagge rundt i ringen med stor mage :fnise: Mamma og lillebroren min skal også være med. Bærehjelp :danse:

Krysser fingrene for at det blir en flott hundehelg :laugh:

Hurra for 33 uker :jepp:

Spennende uker i møte vil jeg tro, og forstår godt dere gleder dere!

Har dere bestemt navn til lillemor forresten..? :)

Flink som kommer deg ut til tross for tilstanden som er/har vært..

Helgen blir nokk super! Kos deg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 33 uker :jepp:

Spennende uker i møte vil jeg tro, og forstår godt dere gleder dere!

Har dere bestemt navn til lillemor forresten..? :)

Flink som kommer deg ut til tross for tilstanden som er/har vært..

Helgen blir nokk super! Kos deg :danse:

Ja, det blir veldig spennende :laugh: Navn har vi ikke funnet ut enda. Synes det er kjempevanskelig med jentenavn! Hadde funnet ett guttenavn, som jeg virkelig falt helt pladask for- men finner ingen jentenavn som jeg har falt like hardt for :glare:

Har en topp 5-liste, men det er ingen av dem som liksom er "THE" name... Blir helt tussete av denne navnejakten jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Ja, det blir veldig spennende :laugh: Navn har vi ikke funnet ut enda. Synes det er kjempevanskelig med jentenavn! Hadde funnet ett guttenavn, som jeg virkelig falt helt pladask for- men finner ingen jentenavn som jeg har falt like hardt for :glare:

Har en topp 5-liste, men det er ingen av dem som liksom er "THE" name... Blir helt tussete av denne navnejakten jeg :fnise:

Kanskje du bare VET hva hun skal hete når du møter henne for første gang :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...