Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest Hannee

Får litt følelse her inne at noe må se ut på en viss måte, bra vi ikke alle ser like ut tenker jeg.

Men skal ikke være OT mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Får litt følelse her inne at noe må se ut på en viss måte, bra vi ikke alle ser like ut tenker jeg.

Men skal ikke være OT mer.

Og at folk er veldig perfeksjonister. Jeg kan se på meg selv at jeg har edderkoppvipper, og det er noe jeg har samme hvor ny/gammel/mye/lite maskara jeg har på. Vippene mine vokser bare ikke rett fremover.

Jeg vil definitivt ikke kalle Rugratzz øyenvipper for edderkoppvipper, jeg synes hun var nydelig sminket og skulle ønske jeg fikk til sånn sminke selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vel, jeg er metalhead og kjører den estestiken. Nude Makeup er liksom ikke helt meg, mens andre som kjører annen stil vil nok føle seg ukomfortable med min sminkelegging.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil være med! Men tror jeg tar det som AB ;)

Sommerbrun med hverdagssminke, vinterbleik med festsminke & et helt uten sminke :fnise:

Bruker foundation fra bodyshop, solpudder fra guerlain, artliner fra Lacôme & mascara fra dior :)

Den grønne øyenskyggen er fra bodyshop

post-37809-0-69108400-1333993487_thumb.p

post-37809-0-81608400-1333993502_thumb.p

post-37809-0-80388000-1333993517_thumb.p

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte en del kom til å si de var stygge ja, men man har vel forskjellige meninger.

Som sagt så var det litt mer maskara enn jeg bruker til vanlig. Kan legge ut et bilde av litt mer dagligdags mascara for meg :

2220454.JPG

øyet til venstre var kanskje ikke så fint, men det til høyre, synes dere virkelig slik mascara er edderkoppvipper?

Så pen og uttrykksfult ansikt du har :hjerte: I øynene ligner du litt på hun der ene i One Three Hill! Har ikke helt peiling på navnene..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte en del kom til å si de var stygge ja, men man har vel forskjellige meninger.

Som sagt så var det litt mer maskara enn jeg bruker til vanlig. Kan legge ut et bilde av litt mer dagligdags mascara for meg :

2220454.JPG

øyet til venstre var kanskje ikke så fint, men det til høyre, synes dere virkelig slik mascara er edderkoppvipper?

Jeg syns du var nydelig sminket på begge bildene. Du hadde ikke typiske edderkoppvipper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du var nydelig sminket på begge bildene. Du hadde ikke typiske edderkoppvipper.

Uff, beklager quatinga. Var IKKE meningen :tristbla: :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I do! :fnise:

Så utrolig unødvendig av deg. Hun kan da ikke noe for at de vokser sånn naturlig.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Så utrolig unødvendig av deg. Hun kan da ikke noe for at de vokser sånn naturlig.

Noen bare , skjønner du. Bare til å ignorere de! Bedre med edderkoppvipper enn ingen vipper! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bare , skjønner du. Bare til å ignorere de! Bedre med edderkoppvipper enn ingen vipper! :)

Jeg hadde tatt edderkoppvipper over null vipper anyday ;)

Ellers må jeg bare tilføye at det var mange fine jenter her. Likte spesielt suvana sin sminke, kanskje fordi det er ca likt som jeg pleier å sminke meg? Hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

edderkoppvipper er veldig lite pent ja! ikke fint i det hele tatt!

jeg løser det enkelt og greit med en mascara-greer jeg :)

( vet ikke hvordan det skrives) , eller rett og slett med en vanlig kam med tette tagger som jeg grer igjennom øyevippene med.

så klart kammen tar av litt av mascaraen, men jeg synes bare den tar vekk det lille overflødige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig at det ikke er spesielt pent, og pleier å passe på at jeg ikke har det. Det jeg siktet til var at en her hadde visst naturlige edderkoppvipper, at de grodde slik. Og da var det en som var rimelig frekk tilbake. Derav: Heller edderkoppvipper enn ingen vipper i det hele tatt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er utrolig mange flotte damer her, Maya76 - du er råpen! :)

Men tips litt sånn generelt ut i lufta til dere som bruker litt tung sminke: Ikke glem øyenbrynene deres. De trenger fremheving de også. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse: Går å synes synd på folk fordi de har edderkoppvipper.

Men la oss ikke bli OT nå da.

Her rettet du en og/å feil fra å være riktig, til å bli feil. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Noen bare , skjønner du. Bare til å ignorere de! Bedre med edderkoppvipper enn ingen vipper! :)

Jeg kunne ikke dy meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...