Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Og poenget ditt er at mineralfoundation ikke kan bli flekkete?

Det sa jeg aldri. Poenget mitt er at jeg ser ingen flekker i ansiktet mitt?

Bildet øverst til venstre på dette bildet er tatt samme dagen, dvs rett før det andre bilde hvor noen av dere mener jeg har flekkete og ujevn foundation. Jeg kan ikke se noe... Lys kan utgjøre mye på et bilde dere ;)

post-53307-0-09022800-1334075210_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, drit nå i de som tror de kan sitte og uttale seg om sminken og utseendet til folk basert ut fra bilder på internett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, drit nå i de som tror de kan sitte og uttale seg om sminken og utseendet til folk basert ut fra bilder på internett.

Hehe, blir bare så irritert når dem ikke legger ut bilde selv engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle med manglende fylde og volum + edderkoppvipper, så anbefaler jeg denne

loreal-telescopic-clean-definition-and-lengthening-mascara-profile.jpg

Har testet ut maskaraer fra alle merker i alle mulige prisklasser og denne slår de aller-aller fleste.

Billig er den og :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men å gå under AB-funksjonen gir en et visst ansvar: Nemlig å være så høflig som mulig.

Alle har ansvar for å oppføre seg hyggelig mot andre. Det gjelder deg også, selv om du ser ut til å tro noe annet.

Jeg synes ikke jeg har hatt noen oven og nedra holdning til makeup, hverken i HCtråden i eller i soteskoletråden. Jeg mener jeg har visst nybegynnere hvordan man lager smokey eye på en grei og enkel måte. At du ikke liker metodene mine, er ditt problem.

Det er veldig tydelig at du har en "jeg vet best" -holdning i begge trådene jeg nevner som eksempel (blant mange andre). Og det er det jeg reagerer på. Jeg synes ikke man burde være så bastant, bedreviter og lite ydmyk når man åpenbart begår flere feil selv.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, blir bare så irritert når dem ikke legger ut bilde selv engang.

Hva vet du om det? Det er mange her som har lagt ut bilde som AB :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vet du om det? Det er mange her som har lagt ut bilde som AB :)

Nettopp, under AB. Hvordan kan vi andre da vite om det er de som kritiserer andre? Men mange som har lagt ut som AB som sminker seg pent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Synes det var en del flisespikkeri her inne nå, altså. Tråden heter tross alt "Hvordan sminker du deg", og selv om mange ønsker tilbakemeldinger på måten de sminker seg på (og det er naturlig at det kommer en del kommentarer) , så gjelder jo ikke dette alle. Jeg synes det er bra at folk sminker seg som de vil og har sin egen stil, jeg. Og det er ikke alt man ser fra et bilde heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er best om anonym funksjonen blir stengt i denne tråden, slik at det blir mindre bitching.

Jeg kan ærlig talt ikke se noe jeg vil kalle bitching i denne tråden. Det er kanskje noen som har vært litt i overkant krasse, men jeg tviler på at det handler om noe annet enn et forsøk på å hjelpe. Det må da være lov å komme med råd til hvordan andre kan sminke seg bedre uten at det oppfattes som ren bitching.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, under AB. Hvordan kan vi andre da vite om det er de som kritiserer andre? Men mange som har lagt ut som AB som sminker seg pent :)

Tror du de som har kritisert vippene dine gjør det for å være frekke? Jeg har ikke kommentert dem tidligere, men jeg må si meg enig i at du så bedre ut i 2010. Ikke fordi du er stygg med sminke, men fordi du har naturlig pene øyne som ser best ut når de får skinne selv og ikke blir druknet i maskara. Og det sier jeg ikke for å være slem, men fordi jeg synes det er trist å se at du ikke skjønner selv at du er penest som du er naturlig. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du de som har kritisert vippene dine gjør det for å være frekke? Jeg har ikke kommentert dem tidligere, men jeg må si meg enig i at du så bedre ut i 2010. Ikke fordi du er stygg med sminke, men fordi du har naturlig pene øyne som ser best ut når de får skinne selv og ikke blir druknet i maskara. Og det sier jeg ikke for å være slem, men fordi jeg synes det er trist å se at du ikke skjønner selv at du er penest som du er naturlig. :)

Takk for det :) Men jeg trives fortsatt med mine "edderkopp" vipper :sexy:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud som jeg hater den trenden "Alfor store påtegna bryn" Noe av det verse jeg ser på jenter nå til dags. Vær naturlig jenter

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud som jeg hater den trenden "Alfor store påtegna bryn" Noe av det verse jeg ser på jenter nå til dags. Vær naturlig jenter

Vet ikke om jeg helt skjønner hva du mener, kunne du kommet med bildeeksempler?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg helt skjønner hva du mener, kunne du kommet med bildeeksempler?

øverst på siden er et flott bildeeksempel

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

øverst på siden er et flott bildeeksempel

Haha, å hei der! Fult klar over at mange kanskje synes de ser påtegnet og stygge ut, men det er tegnet etter brynformen min, brynene mine er vanligvis helt lyse og ujevne/ulike, derfor synes jeg det er bedre å tegne på. At det er for mørkt er fordi jeg tegner for hardt, men med dårlig råd og H&M sin øyenbrysnpenn så klarer jeg rett og slett ikke bedre ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om jeg helt skjønner hva du mener, kunne du kommet med bildeeksempler?

Som eks hun over her som posta bildet. Hvor hun naturlig har mye tynnere bryn og som ikke er knall sorte og denne bloggeren her var jo bare helt jævlig Min lenke. Sorry at jeg er brutalt ælig nå, men det ser ikke bra ut NEI NEI NEI NEI.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, å hei der! Fult klar over at mange kanskje synes de ser påtegnet og stygge ut, men det er tegnet etter brynformen min, brynene mine er vanligvis helt lyse og ujevne/ulike, derfor synes jeg det er bedre å tegne på. At det er for mørkt er fordi jeg tegner for hardt, men med dårlig råd og H&M sin øyenbrysnpenn så klarer jeg rett og slett ikke bedre ;)

Du bør ikke gjøre det ikke så hardt og mørkt. Bruk brun øyenbrynspenn istedensfor og tegn på mykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øverst på siden er et flott bildeeksempel

Ah, sånne ja. Jeg er fan av kraftige og mørke bryn, men jeg synes at de skal se naturlige ut. Har man naturlig tynne/lyse bryn får man bare gjøre det beste ut av det, for å tegne på tykke og kraftige streker blir som regel ikke fint.

Eksempler på mørke, markerte og fine bryn:

http://www.cityofbonesmovie.com/wp-content/uploads/2012/01/jennifer-connelly-tiff-tuxedo-01.jpg

http://images2.fanpop.com/images/photos/7000000/Alison-Lohman-widescreen-wallpaper-alison-lohman-7050665-1680-1050.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-1IuhN2fJL0A/Tk6f_E5wMDI/AAAAAAAAFCM/tsWAV4RUheg/s1600/6a00d83451f25369e20133eca494f0970b-800wi.jpg

Nå skal det sies at alle disse kjendisene er såpass vakre at det meste ville passet dem, men det er som regel enklest å bruke kjendiser når man skal illustrere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer forresten hvis jeg virkelig vil og har godt tid, sånn som på bildet her. Mye finere her synes jeg selv! Men gammel vane, vond å venne.

Edit: forresten, har hatt mye jævligere bryn enn på bildene jeg postet før. Bare se på bilde nr 2. :skratte:

post-53307-0-11865600-1334081827_thumb.j

post-53307-0-15345900-1334082064_thumb.j

Endret av linsina
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...