Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Jeg vil tro at du kunne kledd mindre mascara, Rugratzz. Slik som du har gjort det på de nedre vippene kunne du prøvd å ha oppe?

Edderkoppben er aldri fint syns jeg..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow! Slik skal det gjøres! Kjempepen øyensminke. Håper du prøver deg en slik look HunterLady!

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke de var så stygge. Hvordan ser fine vipper med maskara på ut da?

Tuller du? Det ser jo helt jævlig ut! Her er et eksempel på pent lagt maskara.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vodka

Tuller du? Det ser jo helt jævlig ut! Her er et eksempel på pent lagt maskara.

Ikke alle har mulighet til å få sånne vipper da. Du vet jo ikke om de er ekte heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

Ikke alle har mulighet til å få sånne vipper da. Du vet jo ikke om de er ekte heller?

Alle har iallefall mulighet til å legge mascara som ikke klumper seg til tykke stenger, men som ligger jevnt og fint.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Ikke alle har mulighet til å få sånne vipper da. Du vet jo ikke om de er ekte heller?

Alle har mulighet til å IKKE ha edderkoppvipper.

Får man bare edderkoppvipper, så bør man kjøpe en annen mascara.

Evt gå på et kurs om hvordan den legges.

Edderkoppvipper er aldri pent, uansett om det er på en 20åring eller 40åring. Det ødelegger mye av sminken.

Endret av Bobler
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alle har mulighet til å få sånne vipper da. Du vet jo ikke om de er ekte heller?

Begge bildene jeg linket til, både det gode og det dårlige eksempelet, ser ut til å ha forholdsvis likt utgangspunkt. De har begge lange og mange øyenvipper. Den eneste forskjellen er at det andre bildet vet hvordan hun skal påføre maskara.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vodka

Alle har mulighet til å IKKE ha edderkoppvipper.

Får man bare edderkoppvipper, så bør man kjøpe en annen mascara.

Evt gå på et kurs om hvordan den legges.

Edderkoppvipper er aldri pent, uansett om det er på en 20åring eller 40åring. Det ødelegger mye av sminken.

Jeg tror det handler mer om hvilke vipper man har i utgangspunktet enn selve maskaraen og teknikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, smaken er som baken og personlig bruker jeg maskara som enkelte andre anser som "edderkoppben". På meg blir det rett og slett ikke pent med mindre maskara!

Jeg kan vise et bilde av øynene mine med "edderkoppben" :

img]http://img.makeupalley.com/0/5/9/5/1948867.JPG

(her har jeg litt mer maskara enn normalt)

Åh fytti helvete, det der var grusomt. Beklager.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det handler mer om hvilke vipper man har i utgangspunktet enn selve maskaraen og teknikken.

Da tror du feil. Ingen har i utgangspunktet mer edderkoppvipper enn andre. Edderkoppvipper er kun et resultat av dårlig lagt maskara.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Jeg tror det handler mer om hvilke vipper man har i utgangspunktet enn selve maskaraen og teknikken.

Jeg klarer uten problemer å lage både edderkoppvipper, og pene, mer "virkelige" vipper.

Joda det har sikkert litt med det å gjøre. Men det er ikke slik at noen øyevipper ikke lager annet enn edderkoppvipper. :) Det går først og fremst på teknikken/mascaraen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S

synes ikke de var så stygge. Hvordan ser fine vipper med maskara på ut da?

Herregud, de var jo fæle. Syns ikkje Rugratzz sine var så ille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vodka

Jeg klarer uten problemer å lage både edderkoppvipper, og pene, mer "virkelige" vipper.

Joda det har sikkert litt med det å gjøre. Men det er ikke slik at noen øyevipper ikke lager annet enn edderkoppvipper. :) Det går først og fremst på teknikken/mascaraen.

Kan være, jeg er kanskje bare ikke flink da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte en del kom til å si de var stygge ja, men man har vel forskjellige meninger.

Som sagt så var det litt mer maskara enn jeg bruker til vanlig. Kan legge ut et bilde av litt mer dagligdags mascara for meg :

2220454.JPG

øyet til venstre var kanskje ikke så fint, men det til høyre, synes dere virkelig slik mascara er edderkoppvipper?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Kan være, jeg er kanskje bare ikke flink da.

Det kan være. Evt at du har en dårlig mascara. :)

Masse videoer på youtube. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vodka

Tenkte en del kom til å si de var stygge ja, men man har vel forskjellige meninger.

Som sagt så var det litt mer maskara enn jeg bruker til vanlig. Kan legge ut et bilde av litt mer dagligdags mascara for meg :

øyet til venstre var kanskje ikke så fint, men det til høyre, synes dere virkelig slik mascara er edderkoppvipper?

Jeg synes hvertfall ikke de er stygge, synes du hadde fin øyensminke og pene øyne og bryn :) Jeg har lignende vipper selv. Folk får bare si de er stygge, jeg får ikke til noe annet uansett, da må jeg gå uten maskara.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...