Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Pleier ikke å bruke så mye sminke, men hvis jeg først skal sminke meg så pøser jeg på :sjenert:

Har brukt:

Foundation fra Chanel

Concealer fra MAC

Øyeskygger fra MAC (har brukt 4 forskjellige)

Rouge fra Lancome

Leppestift fra MAC i fargen Ruby Woo

Og mascara fra Lancome

Edit: Tok vekk bildet, men tusen takk for fine kommentarer! Made my day! :strix:

Endret av Anon
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linda sofie

Skjerp dere seriøst. Hl er i det minste modilig nok til å sette ut bildet med og uten sminke. Jenta er pen og sminker seg pent. Sjalu kjerringer er noe av det verste som finnes.

Helt enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes da ingen fasit for hvordan sminke skal legges. Det handler om hva man trives med selv. Så nå får folk slappe av med kritikken her. Greit at man ikke liker det selv. Men å gi folk råd som om deres egen måte er den eneste måten å gjøre det på synes jeg blir helt feil.

Hilsen utdannet makeupartist.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan så pen du var, KaDust!

Men til dere som driver å hakker på andres sminkeferdigheter her inne, det er utrolig dårlig gjort. Folk sminker seg slik de vil. Syns det blir teit at dere skal drive å rette på dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Pleier ikke å bruke så mye sminke, men hvis jeg først skal sminke meg så pøser jeg på :sjenert:

Har brukt:

Foundation fra Chanel

Concealer fra MAC

Øyeskygger fra MAC (har brukt 4 forskjellige)

Rouge fra Lancome

Leppestift fra MAC i fargen Ruby Woo

Og mascara fra Lancome

Du hang på libbe, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel gjerne grunnen til at folk "hakker" på HL at hun sa at hun gjerne ønsket tips til bedre legging av sminken.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel gjerne grunnen til at folk "hakker" på HL at hun sa at hun gjerne ønsket tips til bedre legging av sminken.

Yeah right..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Pen er du uansett. ^^

Uff, håper du ikke har fått et dårlig inntrykk av meg fra den tiden. Jeg bare trava rundt å lagde kvalme, kjempe flaut å tenkte på nå! Men tusen takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Uff, håper du ikke har fått et dårlig inntrykk av meg fra den tiden. Jeg bare trava rundt å lagde kvalme, kjempe flaut å tenkte på nå! Men tusen takk!

Hehe, jo har faktisk det. :fnise:

Men ser jo at du har forandra deg nå. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel gjerne grunnen til at folk "hakker" på HL at hun sa at hun gjerne ønsket tips til bedre legging av sminken.

Finnes bedre måter å si det på en det som er kommet frem i tråden. Lite kontruktivt synes jeg. For det har vært mest kritikk og lite tips om hvordan å forbedre det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -_Tove_-

Pleier ikke å bruke så mye sminke, men hvis jeg først skal sminke meg så pøser jeg på :sjenert:

Har brukt:

Foundation fra Chanel

Concealer fra MAC

Øyeskygger fra MAC (har brukt 4 forskjellige)

Rouge fra Lancome

Leppestift fra MAC i fargen Ruby Woo

Og mascara fra Lancome

Så nydelig! Nå fikk jeg lyst til å kjøpe den leppestiften! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tar gjerne imot tips ang sminking, for jeg aner ikke hva jeg driver med når jeg legger sminke, hehe.

Og Anon er enda vakrere i virkeligheten. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig! Nå fikk jeg lyst til å kjøpe den leppestiften! :)

Den er kjempe god! Varer utrolig lenge. Det eneste som er ulempen er at det er en matt leppestift, så man må ta på et tynt lag med lypsyl først for å få jevne ut leppestiften (: Men den er veldig fin i fargen, også lukter den vanilje! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...