Gå til innhold

Hvor pen er du


AnonymBruker

  

296 stemmer

  1. 1. Hvor pen er du

    • 1 - Oppsiktsvekkende stygg
      8
    • 2 - Lite pen
      32
    • 3 - Gjennomsnittlig
      101
    • 4 - Ganske pen
      83
    • 5 - Pen
      43
    • 6 - Oppsiktsvekkende pen
      29


Anbefalte innlegg

Eg tykkjer og det var veldig stort sprang frå 4'er til 5'er. Alle 5'erane ser meir eller mindre greie ut, medan dei aller fleste på dei 4 fyrste radene var mindre pene.

Bortsett frå dei to siste på rad 4, som eg tykkjer kunne ha vore på rad 5. Dei såg då heilt normale ut?

Endret av imli
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun første på rad 8 :rodmer:

Nr. 5 på rad 7 ville jeg satt som 9 egentlig.

Litt småpusk her og der, men er etter min mening en grei pekepinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rad 7:

nr 2 - Hva gjør hun der?? passet ikke inn. Søt, men absolutt ikke i samme kategori som de andre.

Skulle vært sekser, ja.

nr 3 - Elendig bilde, men ser heller ikke ut som hun passer inn der.

nr 4 & 6 - Samme som ovenstående

Enig.

Rad 8:

Joda, synes for så vidt alle passet inn der.

En dårlige bilder. Alle ser fine ut, men nummer to synes jeg fortjener ni. Har ingenting å utsette på henne.

Rad 9:

Nr 5 & 11 - Passet ikke inn. Skulle vært på rad nr 7 el 8.

Du har bra damesmak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun første på rad 8 :rodmer:

Jeg synes hun ser litt... bitch ut.

Nr. 5 på rad 7 ville jeg satt som 9 egentlig.

Dårlig bilde. Umulig å si, uten sminke kan hun være helt ordinær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne hatt sex med

- nummer 1 på 5. rad

- nummer 1, 2, 3 og 5 på 6. rad

- nummer 5, 6 og 7 på 7. rad

- nummer 1, 2, 3, 4, 5, 6 og 8 på 8. rad

- samtlige på 9. rad

- nummer 1, 3, 4, 5 og 6 på 10. rad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg tykkjer nr 2 på rad 8, og nr 6 og 12 på rad 9 var dei penaste :)

Hun er den peneste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karm a

De peneste på den tabellgreia etter min smak:

Rad 8: 1, 5 & 7

Rad 9: 2,3,6, 9 & 12.

Aller penest: Nr 6 på rad 9 (subjektivt) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der gikk tråden fra å handle om hva hver enkelt synes om sitt eget utseende til å bli en oppramsing av subjektive meninger om en oppkonstruert skala med damer. Kjedelig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Penest der etter min smak:

Kategori 8: 1, 5 og 6

Kategori 9: 2, 6, 10 og 12

Ut fra svarene våre ser man jo hvor subjektivt skjønnhet er.. :)

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karm a

Og der gikk tråden fra å handle om hva hver enkelt synes om sitt eget utseende til å bli en oppramsing av subjektive meninger om en oppkonstruert skala med damer. Kjedelig.

En får faktisk bedre innblikk i hva hver enkelt definerer som skjønnhet på denne måten, kontra å lese hva folk synes som seg selv. I dette jantelandet, så synes jo nesten alle at de er stygge, og dersom man våger å si at man er pen, eller til og med oppsiktsvekkende pen, så blir man møtt med at man MÅ legge ut bilde fordi "da skal vi vise deg at du tar feil. Du er faen ikke så pen som du tror!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

En får faktisk bedre innblikk i hva hver enkelt definerer som skjønnhet på denne måten, kontra å lese hva folk synes som seg selv. I dette jantelandet, så synes jo nesten alle at de er stygge, og dersom man våger å si at man er pen, eller til og med oppsiktsvekkende pen, så blir man møtt med at man MÅ legge ut bilde fordi "da skal vi vise deg at du tar feil. Du er faen ikke så pen som du tror!"

Vel, men de aller aller fleste av oss vet jo sånn ca hvor hen vi ligger på skalaen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt urettferdig at dei damene nederst på tabellen var utan sminke eller sminka heilt fælt, medan dei på toppen var pent sminka... Ville jo ha vore meir rettferdig viss alle var omtrent likt sminka. Og å la klesstil, sosiale evner og hygiene bety noko, slik dei gjer på den tabellen der, er vel eigentleg og litt feil? :klo: Altså, bra sminke, fin klesstil osv kan heilt klart få nokon til og sjå penare ut (og motsatt kan feil sminke og fæl stil få nokon til å sjå styggare ut), men dei vert ikkje eigentleg penare av det, dei er berre flinkare til og gjera noko utav det dei har. Mange damer vert jo sett på som gjennomsnittlege eller ikkje særleg pene fordi dei ikkje er opptekne av å kle seg pent, sminke seg eller noko som helst. Medan dei damene som ofte vert sett på som pene, er damer med stor interesse for sminke og klede. Alle kjendisane, t.d, trur folk verkeleg at dei er like pene heime i sofaen med bustete hår, null sminke og joggedress, som dei er på den raude løparen eller på retusjerte bilete i media?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karm a

Vel, men de aller aller fleste av oss vet jo sånn ca hvor hen vi ligger på skalaen. ;)

Greit nok. Men likevel er langt fra alle ærlige om dette, og oppgraderer eller nedgraderer seg selv med viten og vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Greit nok. Men likevel er langt fra alle ærlige om dette, og oppgraderer eller nedgraderer seg selv med viten og vilje.

Vel, men det er jo en ærlig sak å ville ha litt mer oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greit nok. Men likevel er langt fra alle ærlige om dette, og oppgraderer eller nedgraderer seg selv med viten og vilje.

Akkurat som deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du mene det? Hun har jo ikke lagt ut bilde.

Hehe. Det er jo den tidligere dronningen av bildetrådene.

Du vet ikke hvordan jeg ser ut.

HL,TK,W.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...