Gå til innhold

Hvor pen er du

296 stemmer

1. 1. Hvor pen er du

• 1 - Oppsiktsvekkende stygg
      8
    • 2 - Lite pen
      32
    • 3 - Gjennomsnittlig
      101
    • 4 - Ganske pen
      83
    • 5 - Pen
      43
    • 6 - Oppsiktsvekkende pen
      29

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv så kan jeg synes jeg er både pen, søt og sexy, eller på dumme dager motsatt, men hva andre synes det kan vel variere fra persont til person.

Jeg har i hvertfall alltid tenkt at jeg har et normalt utseende, ganske symetrisk ansikt som jeg er glad for og liker øyefargen min veldig. :)

Jeg har fått det inntrykket at jeg er ganske søt, og jeg tror jeg faktisk bare kan bli vakrere, fordi jeg er optimist :lur:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selv så kan jeg synes jeg er både pen, søt og sexy, eller på dumme dager motsatt, men hva andre synes det kan vel variere fra persont til person.

Jeg har i hvertfall alltid tenkt at jeg har et normalt utseende, ganske symetrisk ansikt som jeg er glad for og liker øyefargen min veldig. :)

Jeg har fått det inntrykket at jeg er ganske søt, og jeg tror jeg faktisk bare kan bli vakrere, fordi jeg er optimist :lur:

Å si at du har et normalt utseende er uspesifikt..

Skrevet

Jeg tenker at jeg er gjennomsnittlig, har ikke skremt vekk noen ennå...

Skrevet

Å si at du har et normalt utseende er uspesifikt..

Ok, hva synes du er et normalt utseende?

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig; utifra alle de komplimentene jeg har fått gjennom livet ang. mitt utseende (da utelukker jeg venner/familie), så tror jeg at jeg er langt over gjennomsnittet pen. Jeg opplever å få lange blikk selv uten sminke, og føler at jeg er veldig heldig med hvordan jeg ser ut.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så gjennomsnittlig at folk har glemt hvordan jeg ser ut to sekunder etter at de har hilst på meg. Usynlig grå mus. Fordelen er at jeg sikkert kunne blitt en eksepsjonelt bra bankraner.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

... og jeg har også fått mange komplimenter for utseende, men come an, det er jo bare sånn folk sier. Det går tretten på dusinet av meg uansett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig; utifra alle de komplimentene jeg har fått gjennom livet ang. mitt utseende (da utelukker jeg venner/familie), så tror jeg at jeg er langt over gjennomsnittet pen. Jeg opplever å få lange blikk selv uten sminke, og føler at jeg er veldig heldig med hvordan jeg ser ut.

6?

Last opp bilde da vel!

Skrevet

Problemet med å være attraktiv og pen dame er at ALLE vil ha deg. Ikke EN som sier nei takk.

Alle vil ha deg - stygge som pene beilere.

Så du kan aldri være sikker på at ikke mannen din vil ha meg...

Menn oppfører seg annerledes når dama ikke ser og hører på...ovenfor meg.

Mange opptatte menn MED dame har siklet etter meg og lagt an på meg. Jeg har opplevd mye sjalusidrama når dama plutselig tar mannen sin på fersken. Og JEG aner ikke at han har dame engang...For det har han jo " glemt " å fortelle meg...

Jeg skjønner ikke hvorfor menn binder seg og er i forhold med damer som tydeligvis ikke er hot i deres øyne. Da kan de heller leve livet som ungkar og kose seg med hvem de vil. Istede for å holde på slik...når de har dame.

Synd for meg - dersom jeg likte han. Jeg er jo uskyldig blitt LURT inn i det...

Latterlig å skylde på meg...

Det finnest ingen damer (eller menn) som absolutt ALLE vil ha. Det er ikkje mogleg. Og damer med ei sånn personlegheit som det verkar som du har, er det mange som IKKJE vil ha, det kan eg love deg ;) For min del kan i alle fall ein mann vera så pen og kjekk han vil, det hjelp ingenting viss han viser seg å vera klysete og lite hyggeleg.

Og når det gjeld kven som skal kunne dømme kor pen ei dame er - jo det er damer betre på enn menn. Det har kanskje ikkje slått deg, men veldig mange menn seier kva som helst for å få med ei dame heim frå byen, og det verkar jo som om du gjere er med på den slags?

Og nei, eg kan lova deg at eg ikkje er misunneleg på deg. Eg veit ikkje korleis du ser ut, i likheit med alle andre her.

• Liker 6
Skrevet

Særdeles lite pen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Ikkje tull då. Eg veit korleis du ser ut (du har jo hatt bilete av deg sjølv på brukaren din før, har du ikkje?), og du er ikkje "særdeles lite pen". Du er i alle fall ikkje dårlegare enn gjennomsnittleg. No må du slutte og trykke deg sjølv ned!

• Liker 2
Gjest Karm a
Skrevet

Det finnest ingen damer (eller menn) som absolutt ALLE vil ha. Det er ikkje mogleg. Og damer med ei sånn personlegheit som det verkar som du har, er det mange som IKKJE vil ha, det kan eg love deg ;)

Dette er vel det sanneste som står i hele tråden! :) Utseendet har ikke alt å si, men hvordan man ter seg og hvordan man behandler andre mennesker. Dessuten finnes det også noen som ikke vil ha veldig pene kvinner eller menn av prinsipp, fordi de føler seg truet eller ikke vil ha konkurranse fra samme kjønn.

• Liker 2
Gjest Okusan
Skrevet

"Lite pen" her.

Snålt ansikt og slaskete, velbrukt kropp- men ikke så ille at folk løper skrikende over på andre siden av gaten, heldigvis!

Jeg er så gjennomsnittlig at folk har glemt hvordan jeg ser ut to sekunder etter at de har hilst på meg. Usynlig grå mus. Fordelen er at jeg sikkert kunne blitt en eksepsjonelt bra bankraner.

:ler:

Heldigvis for de gjennomsnittlige og mindre pene, så er selvironi en veldig sexy egenskap... :lur:

• Liker 5
Skrevet

Etter mange år med bitching MOT meg ufortjent og uskyldig som jeg er ( var ) he he . Er jeg blitt bare dønn ærlig og SAKLIG om hva jeg synes om dere mindre pene damer...Så det er også deres skyld at jeg er blitt sån...

Ja - når damer tydeligvis er livredd meg og får panikk - må det jo være noe " med meg " som fremkaller denne redselen hos dem ? Hva annet enn utseendet kan det være da ? .De oppfører seg som om jeg skal " ta " mannen deres...enda jeg overhodet ikke er interesert i han...men faktisk synes han er stygg...og ikke min smak uansett.

Tror dere ikke så pene damer som meg - har en litt annen smak på menn enn det dere har ?

Husk jeg er vant til det beste ...og det dere har - frister IKKE meg uansett.

Så ingen grunn til å få total panikk når dere ser meg nærme meg mannen deres og hilse på han. Jeg har ikke tenkt å spise han opp...slapp av damer...

Altså... Nå aner ikke jeg hvaslags smak du har på menn, men det er nok ikke sånn at de lekreste mennene er forbeholdt de lekreste damene. Jeg er relativt pen, ganske lav og skulle gjerne gått ned 5 kilo. Likevel har jeg hatt sex med de to av de tre desidert hotteste mennene jeg noengang har MØTT. Ikke anstrengte jeg meg en tøddel for å få dem heller. :takke:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ikkje tull då. Eg veit korleis du ser ut (du har jo hatt bilete av deg sjølv på brukaren din før, har du ikkje?), og du er ikkje "særdeles lite pen". Du er i alle fall ikkje dårlegare enn gjennomsnittleg. No må du slutte og trykke deg sjølv ned!

Det er det jeg ser i speilet, hvorfor skal jeg lyve? Det handler da ikke om å trykke seg selv ned. Jeg har mange gode kvaliteter, og jeg mangler ikke troen på meg selv, men jeg ser hva jeg ser. Og hvis du ser noe annet så er det selvfølgelig hyggelig, men det forandrer ikke hva jeg ser.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Er ufattelig mange som går rundt å påstår de er så pene ute, men som ikke er det . For oss kan verdens styggeste være verdens peneste for noen andre . Og overfladiske jenter som påstår de kan stjele menn er til å bruke fordi de ikke har vett i hodet - Greit å ha noe mellom øret å ha en hyggelig personlighet enn å basere seg på utseendet .

• Liker 2
Gjest enirac
Skrevet (endret)

Midt på treet, heilt gjennomsnittlig.

Endret av enirac
AnonymBruker
Skrevet

6?

Last opp bilde da vel!

Hvorfor skal jeg laste opp bilde? TS spør; "hvor pen er du?", og jeg er ærlig utifra hva andre mennesker forteller meg.

Jeg skjønner ikke at det er så galt å vite at man er attraktiv? Det er jo ikke slik at jeg går rundt å tenker "jeg er verdens vakreste" osv, men jeg er besvisst på at mange mennesker synes jeg har et fint utseende.

• Liker 4
Skrevet

Jeg vet ikke helt. Jeg syntes det er så vanskelig å bedømme meg selv sånn, jeg har vell bare tenkt at jeg ser sånn som jeg ser ut og ikke tenkt noe mer over det.

Men til ære for dere så studerte jeg meg selv i speilet i 10 minutter, men så endte jeg opp med å gjøre grimaser og le av hvor stygg jeg så ut.. så, jeg vet ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg valgte nr 6, og det er totalt subjektivt, og hadde det ikke vært for at jeg smiler ca hele tiden hadde jeg sett på meg selv som en 5.

Har ikke lyst til å legge ut bilde, men en beskrivelse er helt ok;)

Jeg er slank og veltrent, og har en symmetrisk ansiktsform. Store blå øyne, tykke velstelte bryn, lange øyevipper, middels store lepper, liten nese, aldri hatt en eneste kvise og langt mørkeblondt hår. Kan føle meg som en 2-er på det verste, når jeg er syk f.eks. Men andre ganger blir jeg nesten overrasket over hvor smashing jeg ser ut. Har et langt og tynt arr på kinnet etter ei katt som kløna meg, men det plager meg ikke.

Får også en god del oppmerksomhet, og blitt fortalt at gutter ikke tørr å prøve seg på meg. Er også modell og blir for det meste booket til portretter for kunder som markedsfører skjønnhet av ymse slag. Å være modell trenger ikke bety noe for utseende, men jeg velger å tro at ansiktet mitt er populært fordi jeg er pen :)

Jeg høres selvfølgelig veldig ut som om jeg er høy på pæra nå, men det er jeg ikke, selv ser jeg skjønnhet i de fleste. Spør om jeg har oppsiktsvekkende selvtillit så får du ikke en 6-er.

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

..

Endret av HunterLady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...