Gå til innhold

Hvor pen er du


AnonymBruker

  

296 stemmer

  1. 1. Hvor pen er du

    • 1 - Oppsiktsvekkende stygg
      8
    • 2 - Lite pen
      32
    • 3 - Gjennomsnittlig
      101
    • 4 - Ganske pen
      83
    • 5 - Pen
      43
    • 6 - Oppsiktsvekkende pen
      29


Anbefalte innlegg

Jo mer jeg leser denne tråden, dess mer får jeg bekreftet at skjønnheten kommer innenfra. :rodmer:

Eller at den definitivt ikke er der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pøh! Du lurer ikke oss! ;)

Vel, det er hva jeg oppriktig mener, men hva andre måtte mene har jeg ingen forhåpninger om (annet enn min mann selvfølgelig). :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kan du overhodet ikke ;) Det er nemlig ikke alle menn som er så vinglete og overfladiske at de dropper dama så snart ei høvelig pen dame med stor selvtillit feier inn døra. Det er mer enn skjønnhet, gullmus og sterk tro på egen uovertreffelighet som skal til for å få fatt i en god mann og holde på ham. Er man i et godt forhold trenger man ikke "passe på" mannen sin heller, uansett om man bare er helt gjennomsnittlig i utseendet.

Menn som går i gullmusefella di er ikke menn jeg ønsker å ha noe med å gjøre uansett, da jeg liker menn som er trofaste! :) Og hvorfor skal "vi" være redd for ei dame som surfer gjennom livet på utseendet og en enorm tro på sine sengeferdigheter? Man kommer litt til kort om det er det eneste man har å briljere med.

Du kan gjerne være en sterk 10'er for min del, men utifra det du skriver her på forumet er jeg alt annet enn redd for deg. Og jeg tror ikke du skremmer eller imponerer så veldig mange andre her heller med mindre du begynner å oppføre deg litt mer modent her inne.

Takk for meg, nå er jeg ferdig å avspore :)

Du/ dere kan heller begynne med å oppføre dere mer modent selv.Mot oss pene mennesker...

Vi pene damer er IKKE interesert i mannen deres. Få det inn i hodet deres -vær så snill ?

Vi pene damer har egen smak og klarer å finne oss en mann selv. Vi trenger ikke prøve oss på opptatte menn. Så desperat er ikke vi pene damer. Spør heller deg selv om din mann kanskje ER desperat nok til å prøve seg på en annen dame ????

Desverre forstår ikke alle damer dette.

Jeg ville nok synes din mann var bare ekkel og usexy om han prøvde seg på meg. Og takket gud for at jeg selv slipper å ligge med han der ...he he æsj...

Det er langt imellom de menn som jeg synes er SEXY & GOOD LOOKING nok for meg...

Din mann er neppe det. Ærlig talt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du/ dere kan heller begynne med å oppføre dere mer modent selv.Mot oss pene mennesker...

Vi pene damer er IKKE interesert i mannen deres. Få det inn i hodet deres -vær så snill ?

Vi pene damer har egen smak og klarer å finne oss en mann selv. Vi trenger ikke prøve oss på opptatte menn. Så desperat er ikke vi pene damer. Spør heller deg selv om din mann kanskje ER desperat nok til å prøve seg på en annen dame ????

Desverre forstår ikke alle damer dette.

Jeg ville nok synes din mann var bare ekkel og usexy om han prøvde seg på meg. Og takket gud for at jeg selv slipper å ligge med han der ...he he æsj...

Det er langt imellom de menn som jeg synes er SEXY & GOOD LOOKING nok for meg...

Din mann er neppe det. Ærlig talt !

hvilket kjendis mener du at du ligner på womenwomen???... jeg tror du er en liten troll, eller en dame som tror hun er for pen mens hun er normal... og forresten har du noen utdanning?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Jeg synes det er trist at noen jenter tror at fordi de er vakre så kan de få hvilke som helst mann og tror de er Gudinner på denne jord. At menn vil ha sex med deg betyr ikke at de vil tilbringe resten av livet sammen med deg. Da trengs det faktisk en vakker personlighet i tillegg.

Når det er sagt; jeg er veldig fornøyd med utseendet mitt :popcorn:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du/ dere kan heller begynne med å oppføre dere mer modent selv.Mot oss pene mennesker...

Vi pene damer er IKKE interesert i mannen deres. Få det inn i hodet deres -vær så snill ?

Vi pene damer har egen smak og klarer å finne oss en mann selv. Vi trenger ikke prøve oss på opptatte menn. Så desperat er ikke vi pene damer. Spør heller deg selv om din mann kanskje ER desperat nok til å prøve seg på en annen dame ????

Desverre forstår ikke alle damer dette.

Jeg ville nok synes din mann var bare ekkel og usexy om han prøvde seg på meg. Og takket gud for at jeg selv slipper å ligge med han der ...he he æsj...

Det er langt imellom de menn som jeg synes er SEXY & GOOD LOOKING nok for meg...

Din mann er neppe det. Ærlig talt !

Nå må du skjerpe de kvinne! En ting er at egoet ditt nesten sprekker av selvtilfredsstillelse, og det synes jeg faktisk er helt allright, men at du rakker ned på andres menn og prøver å fornærme helt vanlige, hyggelige jenter her inne, det synes jeg er helt forkastelig.

Regner med at du ikke bryr deg noe om hva jeg synes om deg, men nå har jeg i hvert fall fått sagt det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror dere fortsatt at womenwomen er ei dame? Det er selvsagt en mann som sitter bak skjermen og skrattler over av dere faktisk lar dere provosere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må det sies nå som man diskuterte dette med at pene damer får refs for at vi vil ha mennene til de stygge damene.

jeg vil ikke blande meg i den diskusjonen.

men før når jeg gikk på fest\byen hver eneste helg som ung og naiv og singel, så endte det alltid med at en eller flere sølte drikke på meg

:( jeg trodde dette bare var en tilfeldighet, helt til jeg etter noen år i venninegjengen var den eneste som fikk sølt drikke på meg så gikk det opp et lys.

noen gjorde det med vilje, så etter det lyset gikk opp for meg, sluttet jeg å si "det er ok" til den som sølte men i stedet tok å dyttet kjerringa så hardt jeg kunne og hev drikka mi på henne, hehe jeg er sterk og har trent både boksing, kickboksing og andre kamp sporter så vet å ta ned en annen person ;)

jeg er frotalt at jeg er dritlekker (selv syns jeg ikke det da) og venner sier det er en grunn til at de søler på meg (sjalusi)!!

men poenget mitt er at jeg skjønner at pene damer ireterer seg over sjalu hissige mindre atraktive desperate damer, for det er faktisk noen av de der ute, og de er villige til å søle på deg, albue deg ned osv fr å konkurere om gutta der ute

anonym for jeg orker ikke refs :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

nå må det sies nå som man diskuterte dette med at pene damer får refs for at vi vil ha mennene til de stygge damene.

jeg vil ikke blande meg i den diskusjonen.

men før når jeg gikk på fest\byen hver eneste helg som ung og naiv og singel, så endte det alltid med at en eller flere sølte drikke på meg

:( jeg trodde dette bare var en tilfeldighet, helt til jeg etter noen år i venninegjengen var den eneste som fikk sølt drikke på meg så gikk det opp et lys.

noen gjorde det med vilje, så etter det lyset gikk opp for meg, sluttet jeg å si "det er ok" til den som sølte men i stedet tok å dyttet kjerringa så hardt jeg kunne og hev drikka mi på henne, hehe jeg er sterk og har trent både boksing, kickboksing og andre kamp sporter så vet å ta ned en annen person ;)

jeg er frotalt at jeg er dritlekker (selv syns jeg ikke det da) og venner sier det er en grunn til at de søler på meg (sjalusi)!!

men poenget mitt er at jeg skjønner at pene damer ireterer seg over sjalu hissige mindre atraktive desperate damer, for det er faktisk noen av de der ute, og de er villige til å søle på deg, albue deg ned osv fr å konkurere om gutta der ute

anonym for jeg orker ikke refs :sukk:

jeg ser bra ut, har aldri opplevd slike sjalu damer.. herregud som folk troller på nett. Tror ikke noen hadde sølt på megan fox om hu var ute å festa.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Du/ dere kan heller begynne med å oppføre dere mer modent selv.Mot oss pene mennesker...

Vi pene damer er IKKE interesert i mannen deres. Få det inn i hodet deres -vær så snill ?

Vi pene damer har egen smak og klarer å finne oss en mann selv. Vi trenger ikke prøve oss på opptatte menn. Så desperat er ikke vi pene damer. Spør heller deg selv om din mann kanskje ER desperat nok til å prøve seg på en annen dame ????

Desverre forstår ikke alle damer dette.

Jeg ville nok synes din mann var bare ekkel og usexy om han prøvde seg på meg. Og takket gud for at jeg selv slipper å ligge med han der ...he he æsj...

Det er langt imellom de menn som jeg synes er SEXY & GOOD LOOKING nok for meg...

Din mann er neppe det. Ærlig talt !

Nå fantaserer du fælt, så nå tror jeg det er på tide å ta medisinen.

for å forklare det kort og enkelt for deg:

1. Jeg oppfører meg akkurat likedan mot pene mennesker som mindre pene mennesker og gjennomsnittlige mennesker; så lenge de er greie mot meg er jeg greie mot dem. Så enkelt er det faktisk :)

2. Jeg aner ikke om du er interessert i mannen min eller ikke, da jeg ikke kjenner deg og ikke aner om du noen sinne har sett mannen min. Det er uansett helt uvesentlig da han har valgt meg og er strålende fornøyd med forholdet vårt. Og nei, mannen min er ikke desperat og har ingen behov for å legge an på andre damer uansett utseende.

3. Det er ikke vi som maser om at du skal legge an på opptatte menn, det temaet var det du selv som tok opp da du begynte å true med å legge deg etter mennene våre.

4. Om du hadde møtt mannen min og syntes han var ekkel og usexy, så kunne det ikke bry meg mindre. Det er ikke din smak som definerer min lykke. Tvert imot synes jeg mannen min er så deilig at jeg mer enn gjerne vil ha ham helt i fred :)

5. At det er langt mellom menn du finner god nok for deg er jo ditt tap og slett ikke vårt problem ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser bra ut, har aldri opplevd slike sjalu damer.. herregud som folk troller på nett. Tror ikke noen hadde sølt på megan fox om hu var ute å festa.

jeg troller ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hvorfor tror dere fortsatt at womenwomen er ei dame? Det er selvsagt en mann som sitter bak skjermen og skrattler over av dere faktisk lar dere provosere.

Det kan jo også være et kvinnelig troll som koser seg. Hvem vet, men inntil det motsatte er bevist svarer jeg WW som om hun er en ekte person som står for alle de rare uttalelsene sine. Skulle dette gi noen noe å le av, så for all del. Ingenting er jo bedre enn å glede andre mennesker! ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ser bra ut, har aldri opplevd slike sjalu damer.. herregud som folk troller på nett. Tror ikke noen hadde sølt på megan fox om hu var ute å festa.

du ser nok ikke så bra ut om du ikke har opplevd å bli sølt på, på byen gang på gang på gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du ser nok ikke så bra ut om du ikke har opplevd å bli sølt på, på byen gang på gang på gang!

hvorfor finnes det ikke en "minus knapp"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

du ser nok ikke så bra ut om du ikke har opplevd å bli sølt på, på byen gang på gang på gang!

Og du er nok ikke et selvsikkert individ om du kjenner et behov for å trykke ned andre på denne måten, og heve deg over andre basert på utseende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Ok, da forkaster vi bare alle tidligere skalaer for skjønnhet og innfører den viktigste: antall drinker man har fått sølt på seg ute på byen! :skratte:

Da skal jeg være foregangskvinne og innrømme at det har skjedd bare én gang. Så da er jeg sikkert en 1'er eller 2'er. Huff og huff.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor finnes det ikke en "minus knapp"?

noen som ikke takler å høre at de faktiskt ikke er så pene som de tror så vil de men en gang trykke minus for en sjøltillit boost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...