Gå til innhold

Hvor pen er du

296 stemmer

1. 1. Hvor pen er du

• 1 - Oppsiktsvekkende stygg
      8
    • 2 - Lite pen
      32
    • 3 - Gjennomsnittlig
      101
    • 4 - Ganske pen
      83
    • 5 - Pen
      43
    • 6 - Oppsiktsvekkende pen
      29

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er da menn som BEST kan bedømme om en dame er pen ...

Jeg trenger ikke spørre en hetrofil kvinne - forde de avslører seg selv ved å opptre misunnelige og bitchy mot meg evt. blir i dårlig humør over å sammenligne seg selv med meg, noe jeg tydelig ser at de mister selvtillitt av å være sammen med meg- dersom de sammenligner seg selv med meg. Ikke for å skryte...men det er sant. Kvinner har alltid vært misunnelig på meg pga mine finskårne ansiktstrekk og øyne, samt naturlig slank og velformet kropp og nesten modellhøyde. Bittelitt under kanskje. + andre damer får panikk og blir synlig " redd " for mannen deres....idet jeg entrer inn rommet ...he he Dere misunnelige JÆVLER avslører dere selv ved kroppsspråket, ord og handlinger. Og jeg har O respekt for dere. Forde dere kan ikke oppføre dere NORMALT ovenfor meg.

Derfor ser jeg ned på dere...

ha ha - jeg KAN knulle mannen din - straks du snur deg og glemmer å passe på ha ...ha ha

Skjønner dere er livredd meg - KJÆRRINGER...

Næmen WomenWomen da! Visste ikke at du kunne bli så forbannet usaklig? Nå ble jeg skikkelig overrasket. En så flott og perfekt kvinne. men så stygg i munnen da. :fy_fy:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmen WomenWomen da! Visste ikke at du kunne bli så forbannet usaklig? Nå ble jeg skikkelig overrasket. En så flott og perfekt kvinne. men så stygg i munnen da. :fy_fy:

Etter mange år med bitching MOT meg ufortjent og uskyldig som jeg er ( var ) he he . Er jeg blitt bare dønn ærlig og SAKLIG om hva jeg synes om dere mindre pene damer...Så det er også deres skyld at jeg er blitt sån...

Ja - når damer tydeligvis er livredd meg og får panikk - må det jo være noe " med meg " som fremkaller denne redselen hos dem ? Hva annet enn utseendet kan det være da ? .De oppfører seg som om jeg skal " ta " mannen deres...enda jeg overhodet ikke er interesert i han...men faktisk synes han er stygg...og ikke min smak uansett.

Tror dere ikke så pene damer som meg - har en litt annen smak på menn enn det dere har ?

Husk jeg er vant til det beste ...og det dere har - frister IKKE meg uansett.

Så ingen grunn til å få total panikk når dere ser meg nærme meg mannen deres og hilse på han. Jeg har ikke tenkt å spise han opp...slapp av damer...

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg tror nok ikke vi har samme smak i menn nei WW.

Menn som jeg liker og respekterer ville ikke tatt i deg med ildtang, personligheten din tatt med i betraktningen.

• Liker 3
Skrevet

Ja, WomenWomen, jeg slapper fullstendig av. Har jo aldri møtt deg vet du, og aner ikke hvordan du ser ut.

Men jeg synes du har et stort ego og en veldig spesiell personlighet, som jeg har lært meg å sette pris på her i forumet.

Og av den grunn synes jeg det ble litt skuffende å se deg svare så bitchy i innlegget over her.

Jeg setter pris på din særegne stil og håper du fortsetter som før. :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror nok ikke vi har samme smak i menn nei WW.

Menn som jeg liker og respekterer ville ikke tatt i deg med ildtang, personligheten din tatt med i betraktningen.

Problemet med å være attraktiv og pen dame er at ALLE vil ha deg. Ikke EN som sier nei takk.

Alle vil ha deg - stygge som pene beilere.

Så du kan aldri være sikker på at ikke mannen din vil ha meg...

Menn oppfører seg annerledes når dama ikke ser og hører på...ovenfor meg.

Mange opptatte menn MED dame har siklet etter meg og lagt an på meg. Jeg har opplevd mye sjalusidrama når dama plutselig tar mannen sin på fersken. Og JEG aner ikke at han har dame engang...For det har han jo " glemt " å fortelle meg...

Jeg skjønner ikke hvorfor menn binder seg og er i forhold med damer som tydeligvis ikke er hot i deres øyne. Da kan de heller leve livet som ungkar og kose seg med hvem de vil. Istede for å holde på slik...når de har dame.

Synd for meg - dersom jeg likte han. Jeg er jo uskyldig blitt LURT inn i det...

Latterlig å skylde på meg...

Skrevet

" im sexy and i know it " :skratte:

• Liker 4
Skrevet

gjennomsnittlig tror jeg, men på en bra dag føler jeg meg ganske pen:)

Skrevet

" im sexy and i know it " :skratte:

:danse::danser:

• Liker 3
Skrevet

:danse::danser:

:5: o yeah nå ble jeg i danse modus :danse:

• Liker 4
Skrevet

Jeg også! :bolledeig::bolledeig::bond::strix: Herlig! :danser:

• Liker 3
Skrevet

HIhi :) Og jeg fikk en viss sang på hjernen!

• Liker 1
Skrevet

Problemet med å være attraktiv og pen dame er at ALLE vil ha deg. Ikke EN som sier nei takk.

Mange opptatte menn MED dame har siklet etter meg og lagt an på meg. Jeg har opplevd mye sjalusidrama når dama plutselig tar mannen sin på fersken. Og JEG aner ikke at han har dame engang...For det har han jo " glemt " å fortelle meg...

Jeg skjønner ikke hvorfor menn binder seg og er i forhold med damer som tydeligvis ikke er hot i deres øyne. Da kan de heller leve livet som ungkar og kose seg med hvem de vil. Istede for å holde på slik...når de har dame.

ærlig talt skjerp deg! du er en dame i 30 årene og oppfører deg som en drittunge. Tror du skjønnheten din kommer til å vare evig? sakte men sikkert begynner ansiktet ditt å bli rynkete, og da er du no more attractive, men hva har du igjen da? alle vil endag bli gamle og rynkete og det som er igjen er bare personligheten, men du... du kommer til å være en sur å sutrete kjerring som bare prater om gamle dager og hvordan menna pleide å få en ligg med deg...

det er ørtentusen pene damer her i landet, men med bedre holdninger.. og det er ørtentusen mellompene damer med en strålende personlighet, og som er 1000000000 ganger bedre enn deg.

gullmusa di å ansiktet ditt og mennene du har pult.... Har du noe annet å komme med? dame med lav IQ...

• Liker 4
Skrevet

Fordi de tror de må "nøye" seg med en som vil ha ham. Blir aldri fornøyde, da, vet du - livet for dem handler i grunn om jakt og konkurranse.

De andre mennene finner du kanskje ikke hyppig frekventerende på utesteder.

Gjest Blubberella
Skrevet

ha ha - jeg KAN knulle mannen din - straks du snur deg og glemmer å passe på ha ...ha ha

Skjønner dere er livredd meg - KJÆRRINGER...

Nei det kan du overhodet ikke ;) Det er nemlig ikke alle menn som er så vinglete og overfladiske at de dropper dama så snart ei høvelig pen dame med stor selvtillit feier inn døra. Det er mer enn skjønnhet, gullmus og sterk tro på egen uovertreffelighet som skal til for å få fatt i en god mann og holde på ham. Er man i et godt forhold trenger man ikke "passe på" mannen sin heller, uansett om man bare er helt gjennomsnittlig i utseendet.

Menn som går i gullmusefella di er ikke menn jeg ønsker å ha noe med å gjøre uansett, da jeg liker menn som er trofaste! :) Og hvorfor skal "vi" være redd for ei dame som surfer gjennom livet på utseendet og en enorm tro på sine sengeferdigheter? Man kommer litt til kort om det er det eneste man har å briljere med.

Du kan gjerne være en sterk 10'er for min del, men utifra det du skriver her på forumet er jeg alt annet enn redd for deg. Og jeg tror ikke du skremmer eller imponerer så veldig mange andre her heller med mindre du begynner å oppføre deg litt mer modent her inne.

Takk for meg, nå er jeg ferdig å avspore :)

• Liker 5
Skrevet

Særdeles lite pen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

ærlig talt skjerp deg! du er en dame i 30 årene og oppfører deg som en drittunge. Tror du skjønnheten din kommer til å vare evig? sakte men sikkert begynner ansiktet ditt å bli rynkete, og da er du no more attractive, men hva har du igjen da? alle vil endag bli gamle og rynkete og det som er igjen er bare personligheten, men du... du kommer til å være en sur å sutrete kjerring som bare prater om gamle dager og hvordan menna pleide å få en ligg med deg...

det er ørtentusen pene damer her i landet, men med bedre holdninger.. og det er ørtentusen mellompene damer med en strålende personlighet, og som er 1000000000 ganger bedre enn deg.

gullmusa di å ansiktet ditt og mennene du har pult.... Har du noe annet å komme med? dame med lav IQ...

Og den dagen du / dere blir rynkete - er det fremdeles ingen som vil ha dere...ingen forskjell fra dere var ung med andre ord.

Mens når jeg blir rynkete - tar de til takke med meg - tross litt rynker. Og til tross for at jeg er 10 - 15 år yngre enn han. De ser jo jeg er en gammel sjarmerinne /sjarmør ...

Heller en eldre uvanlig pen kvinne - enn en ung og stygg kvinne. Utseendet teller uansett alder.

Og ekte skjønnhet klarer selv ikke noen rynker å skjule. Ansiktstrekkene og øynene er alltid det samme - også kroppen, så lenge den holder seg i form og slank. Noe jeg akter å gjøre.

Noen eldes vakkert...

Andre eldes stygt...

• Liker 1
Skrevet

← Akkurat så "pen". Jeg ga meg selv en firer da :sjenert:

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Særdeles lite pen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Pøh! Du lurer ikke oss! ;)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

← Akkurat så "pen". Jeg ga meg selv en firer da :sjenert:

Jeg ville gitt deg en åtter. ;)

• Liker 3
Skrevet

Jo mer jeg leser denne tråden, dess mer får jeg bekreftet at skjønnheten kommer innenfra. :rodmer:

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...