Gå til innhold

Hvor pen er du


AnonymBruker

  

296 stemmer

  1. 1. Hvor pen er du

    • 1 - Oppsiktsvekkende stygg
      8
    • 2 - Lite pen
      32
    • 3 - Gjennomsnittlig
      101
    • 4 - Ganske pen
      83
    • 5 - Pen
      43
    • 6 - Oppsiktsvekkende pen
      29


Anbefalte innlegg

Hvis du skal forsøke å være objektiv, hvor pen vil du si at du selv er?

Med stylet nyvasket utslått hår + litt sminke + litt sexy fine klær ser jeg nok oppsiktsvekkende pen ut. Får i hvertfall mange blikk og t.o.m plystring og tilrop på gata av fremmede menn...en lørdagskveld når jeg går ut.

Da er jeg sikkert oppsiktsvekkende pen.

Til daglig når jeg ikke går inn for å se bra ut - er jeg nok bare " pen ".

t.om modeller MÅ styles og sminkes og kles opp i bra klær - for å se flotte ut.

Så alle har pene dager og mindre pene dager.

Er mye arbeid og tidkrevende å gå rundt " stelt fra topp til tå " døgnet rundt...

Noe jeg ikke orker til hverdags. Men får alikevell hemmelige beundrere osv selv da...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får i hvertfall mange blikk og t.o.m plystring og tilrop på gata av fremmede menn...en lørdagskveld når jeg går ut.

Skal ikke uttale meg om hvordan du ser ut, for det vet jeg jo ingenting om, men du er sikkert veldig pen. Men det der opplever jeg nesten hver eneste bytur, og jeg er ikke fantastisk, oppsiktsvekkende og slående vakker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stronger

Kommer jo ann på hva en selv mener med "pen". Jeg mener at de fleste er penere enn de tror, for det finnes mange naturlig vakre og pene personer over alt! :) Samtidig mener jeg at det skal mye til før noen kan kalles stygg. Aldri i mitt liv har jeg sett en person og tenkt "han var direkte stygg å se på", men det er meg da. På en god dag så ser jeg meg selv som ganske pen, og det er en ærlig sak. Andre dager føler jeg meg bare jævlig. Har såklart mange ting jeg ikke liker ved meg selv, både små og store komplekser, men nå tenker jeg helhetlig. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppriktig talt veldig usikker på hvor jeg rangerer på skalaen.

Vil anta at jeg ser ganske gjennomsnittlig ut, men jeg føler meg sexy og attraktiv. Ettersom jeg har opplevd interesse fra det motsatte kjønn, så regner jeg med at jeg ihvertfall ikke er stygg. Er uansett ikke så viktig.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En får faktisk bedre innblikk i hva hver enkelt definerer som skjønnhet på denne måten, kontra å lese hva folk synes som seg selv. I dette jantelandet, så synes jo nesten alle at de er stygge, og dersom man våger å si at man er pen, eller til og med oppsiktsvekkende pen, så blir man møtt med at man MÅ legge ut bilde fordi "da skal vi vise deg at du tar feil. Du er faen ikke så pen som du tror!"

Joda jeg skjønte grunnen for å legge ut skalaen, men det ble bare så dørgende kjedelig å lese alles mening om damene i skalaen. Det hadde vært noe annet om alle hadde skrevet hvor de selv lå på skalaen utifra bildene der, men alle bare ramset opp svar av typen "nummer to fra høyre på 5 burde heller ha vært på 7" o.l. Det var ikke damene i denne skalaen tråden handlet om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte 4-ganske pen. Men egentlig er det ganske håpløst å skulle rangere sitt eget (og andres) utseende på en objektiv måte. Alt er relativt: ved siden av en ferdigstylet Adriana Lima, hadde jeg sett ut som en dass, og ved siden av en uattraktiv person, hadde jeg sett kjempepen ut. Dessuten, har alle forskjellig smak. Så igjen, kommer vi aldri til å få en fasit på om vi er pene eller ikke.

Men nå svarte jeg "ganske pen", fordi:

alle gangene jeg har hørt jeg er pen, hvordan jeg ser ut etter 1 time med styling, m/fine klær + solbrun hud, fått nok søvn

-

alle gangene jeg har hørt jeg er stygg, hvordan jeg ser ut usminket, m/briller og håret i en Grorud-palme, i joggedress, sovet 3 timer,

+

egen selv følelse som er ganske god og sunn

= 4- ganske pen.

Ellers synes jeg skalaen til Mr. Jones var litt misvisende. noen av 5,6, og 7-erne kunne også ha vært 8-ere og 9-ere dersom de også hadde blitt fotografert profesjonelt (noe 8, og 9-erne er). Denne skalaen kommer alltid til å være subjektiv- spes mellom 5-10.

Hvor pen man synes andre mennesker er, er også avhengig av eget selvbilde. Da jeg var 14, hadde jeg lett for å finne feil ved andre jenters utseende. 15 år senere, synes jeg de aller fleste er ganske pene!

:)

Endret av Ramona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skala med bilder er forvirrende. I bilder tatt med lik vinkel kan jeg være ganske lik nr. 2 og nr. 6 på 8, men generelt sett passer jeg best inn på 5, eller 6 (Ikke B.O. da :fnise:) . For gutter hvor kropp er viktigere enn ansikt vil jeg nok være en seks.

Når det gjelder bildene, elsker jeg nr. 12 i 9. En klar tier for min del. Rødt hår :rodmer:. Objektivt penest er nr. 6 i 9, men likevel bare en nier for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 på en god vanlig dag. Hadde jeg slanka meg tror jeg at jeg kanskje hadde vært litt pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke uttale meg om hvordan du ser ut, for det vet jeg jo ingenting om, men du er sikkert veldig pen. Men det der opplever jeg nesten hver eneste bytur, og jeg er ikke fantastisk, oppsiktsvekkende og slående vakker.

Jeg går ikke rundt å selv føler meg slående vakker. Absolutt ikke. Jeg er vant til mitt eget utseendet og tenker ikke så mye over det til daglig. Jeg har faktisk ingen komplekser jeg tenker over.Jeg føler meg heldig sån sett.

Grunnen til at jeg tror at jeg må være over gjennomsnittet pen selv - er motsatt kjønns interesse for meg og oppførsel. Samt misunnelige surmulende bitshy kommentarer fra andre damer om mine klær og smykker osv. Når de blir overivrig i å kritisere min klesstil eller smak på smykker...da er det de som er " rare " og uhøflige ikke minst. SELV kommenterer jeg aldri andres utseendet ,klær eller smykker, hår eller vekt osv. I hvertfall ikke negativ tone- det er uhøflig.

Får mest positive kommentarer.Men noen damer LETER LIKSOM ETTER FEIL PÅ MEG...MED VILJE - har jeg lagt merke til. Det må være MISUNNELSE som får de til å oppføre seg slik. Jeg leter ikke etter " skjønnhetsfeil " hos andre - og kommenterer. Kunne aldri falle meg inn å være så frekk...

Men selv har jeg opplevd mange slike frekke damer og VENINNER.Om man kan kalle det veninner da...?

Ettersom mange av de peneste og høyeste mennene tar kontakt med meg - kan jeg neppe være bare middelmådig...selv. Jeg må jo da være omtrent på samme skjønnhetsskala eller høyere - over dem da.

Får også ofte høre at : Med DET utseendet så er det vell ikke noe problem for deg å få ditt eller datt...Jo faktisk er det det. Kjærlighetslivet er vanskelig for alle - uansett utseendet : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke uttale meg om hvordan du ser ut, for det vet jeg jo ingenting om, men du er sikkert veldig pen. Men det der opplever jeg nesten hver eneste bytur, og jeg er ikke fantastisk, oppsiktsvekkende og slående vakker.

Einig med deg - kan godt hende womenwomen er oppsiktsvekkande pen, men det at mannfolka plystrar etter ein på einlaurdagskveld, er IKKJE eit prov for at ein er oppsiktsvekkande pen ;) På ein laurdagskveld i byen plystrar vel mannfolka etter det meste av normalt utsjåande damer, fleire og fleire jo seinare det vert :fnise:

Og nei, eg er ikkje misunneleg ;) Men viss ein vil ha prov for at ein er veldig pen, spør ei edru, heterofil kvinne i dagslys, og ikkje ein småfull mann i tussmørket :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

avhenger av dagsform

noen dager føler jeg meg superfin, andre ganger vil jeg gjemme meg bort...

avhenger av dagsform/klær/sminke/hud/hår osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er synes jeg er ganske riktig

Skala 1-10

edit:

Rent utseendemessig. For min del kan en femmer bli en tier med rette personlighet og stil:)

Nr 6 på rad 3 var jo pen. Men fordi hun er feit havner hun altså så langt nede med noen som ser ut som halv-freaks. Man kan jo ikke sammenligne nr 6 og 7 der. Synd at det skal være så stygt å være overvektig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Jeg har blitt kalt både stygg og utrolig pen, så jeg ligger nok sånn på snittet vil jeg tro.

Det er forresten trist å se hvor mange vakre KG-kvinner går rundt og tror så ille om seg selv. Trist... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest IngvildSF

Jeg husker ikke helt hva jeg stemte, men tror det var enten lite pen eller gjennomsnittlig. Hvis jeg skal sammenligne med rangeringsbildet, så er jeg vel rad nr.6 på en usminka/dårlig dag, og nr.7(? 6,5?) på en bedre dag/med sminke.

Jeg føler meg helt gjennomsnittlig, heller mot lite pen. Dog, det kan være pga lite oppmerksomhet/dårlig selvtillitt/dårlig selvbilde.

Endret av IngvildSF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er nummer 6 (oppsiktsvekkende pen). Og nå tenker mange jeg er overfladisk kanskje og tror jeg er så veldig pen men er ikke det . Men jeg selv har alltid hatt en litt lav selvtillitt fordi ble litt mobba da jeg var liten . Men jeg får alltid veldig fine kommentarer av de fleste . Jeg er veldig naturlig og har rette trekk . Har mørkt veldig langt hår å fine øyne ettersom jeg har hørt . Men jeg er ikke akkurat sånn supermodell tynn men jeg har former . Men er smak og behag . Jeg ser kanskje på meg selv om litt over gjennomsnittet . Etter min mening da .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einig med deg - kan godt hende womenwomen er oppsiktsvekkande pen, men det at mannfolka plystrar etter ein på einlaurdagskveld, er IKKJE eit prov for at ein er oppsiktsvekkande pen ;) På ein laurdagskveld i byen plystrar vel mannfolka etter det meste av normalt utsjåande damer, fleire og fleire jo seinare det vert :fnise:

Og nei, eg er ikkje misunneleg ;) Men viss ein vil ha prov for at ein er veldig pen, spør ei edru, heterofil kvinne i dagslys, og ikkje ein småfull mann i tussmørket :fnise:

Er da menn som BEST kan bedømme om en dame er pen ...

Jeg trenger ikke spørre en hetrofil kvinne - forde de avslører seg selv ved å opptre misunnelige og bitchy mot meg evt. blir i dårlig humør over å sammenligne seg selv med meg, noe jeg tydelig ser at de mister selvtillitt av å være sammen med meg- dersom de sammenligner seg selv med meg. Ikke for å skryte...men det er sant. Kvinner har alltid vært misunnelig på meg pga mine finskårne ansiktstrekk og øyne, samt naturlig slank og velformet kropp og nesten modellhøyde. Bittelitt under kanskje. + andre damer får panikk og blir synlig " redd " for mannen deres....idet jeg entrer inn rommet ...he he Dere misunnelige JÆVLER avslører dere selv ved kroppsspråket, ord og handlinger. Og jeg har O respekt for dere. Forde dere kan ikke oppføre dere NORMALT ovenfor meg.

Derfor ser jeg ned på dere...

ha ha - jeg KAN knulle mannen din - straks du snur deg og glemmer å passe på ha ...ha ha

Skjønner dere er livredd meg - KJÆRRINGER...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da menn som BEST kan bedømme om en dame er pen ...

Jeg trenger ikke spørre en hetrofil kvinne - forde de avslører seg selv ved å opptre misunnelige og bitchy mot meg evt. blir i dårlig humør over å sammenligne seg selv med meg, noe jeg tydelig ser at de mister selvtillitt av å være sammen med meg- dersom de sammenligner seg selv med meg. Ikke for å skryte...men det er sant. Kvinner har alltid vært misunnelig på meg pga mine finskårne ansiktstrekk og øyne, samt naturlig slank og velformet kropp og nesten modellhøyde. Bittelitt under kanskje. + andre damer får panikk og blir synlig " redd " for mannen deres....idet jeg entrer inn rommet ...he he Dere misunnelige JÆVLER avslører dere selv ved kroppsspråket, ord og handlinger. Og jeg har O respekt for dere. Forde dere kan ikke oppføre dere NORMALT ovenfor meg.

Derfor ser jeg ned på dere...

ha ha - jeg KAN knulle mannen din - straks du snur deg og glemmer å passe på ha ...ha ha

Skjønner dere er livredd meg - KJÆRRINGER...

:natti:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...